עולמנו כפי שאנו מכירים אותו כיום מתפקד בקצב מהיר להפליא הודות להיותו מודרני וממוחשב. עסקים מכל העולם רוכשים, מוכרים, מחליפים מידע ויוצרים אינטרקציה הן עם לקוחותיהם והן עם בתי עסק אחרים באמצעות רשתות המחשבים.

חברת סיבים ערה לחשיבותה של תשתיות תקשורת מחשבים מהרמה הגבוהה ביותר ולפיכך מציעה שירות מקצועי ומותאם לצרכיו המשתנים של בית כל בית עסק באשר הוא.

בין השירותים שלנו תוכלו למצוא:

  • ייעוץ תכנון והתקנת תשתיות תקשורת
  • תכנון וביצוע של חדרי תקשורת, חיווט ארונות תקשורת
  • אספקה והתקנה של כבלים עבור תשתיות תקשורת מחשבים בתקנים – CAT 5E , CAT 6 , CAT 6A , CAT 7 , CAT 7A , CAT 8 ועוד.
  • אספקה והתקנה של סיבים אופטיים
  • תיקון נקודת תקשורות שאינן תקינות

 סוויץ' מחובר לתקשורת מחשבים.

ייעוץ תשתיות תקשורת מחשבים

אנו ממליצים על ייעוץ עוד במהלך הבנייה והתכנון של המשרדים, שכן תכנון נכון יביא לעבודה יעילה, אסטית ותקשורת תקינה המתאימה בידיוק לצרכי העסק שלך! אם הנכם עומדים בפני שיפוץ , או בנייה בארגון מומלץ לחשוב על תשתיות התקשורת כבר בשלב מוקדם זה. הייעוץ כולל בחירת כבלים לסלילה, התאמת ארון תקשורת , ציוד תקשורת ועוד!

השאר פרטים ומומחה תקשורת שלנו יחזור אליך! ייעוץ טלפוני חינם

חברת סיבים, בעלת ניסיון רב השנים, מציעה את שירותיה בתחום תקשורת המחשבים ומבטיחה לכל עסק או ארגון את המילה האחרונה בתחום זה. איכות, מקצועיות, אמינות, התאמה אישית, חדשנות טכנולוגית ועמידה בתקנים מחמירים הם אבני הבסיס של חברתינו העומדת לשירותכם 24 שעות ביממה.

החשיבות של תשתיות תקשורת המחשבים בעסק שלך

קידמה טכנולוגית מאפשרת תקשורת יעילה בין אנשים באמצעות מחשבים. שיתוף קבצים, העברת מידע, תמיכה מרחוק ושליטה על רשתות מחשבים הינם חלק קטן מתחום תקשורת המחשבים, כל אלו ועוד הכרחיים לקיומו של עסק בכל גודל, אף אם הוא עסק קטן וברור שאם מדובר בארגון רב תכליתי ורחב ידיים.

באופן טריויאלי, רשתות תקשורת אינן דומות זו לזו, ועל כן, אחריות בתי העסק להחזיק ברשותן את רשתות התקשורת בעלות היכולת להתאים את עצמן לצרכים הקיימים, ואלו המסוגלים לכך הם לא אחרים מלבד רשתות התקשורת החדשניות שחברת סיבים מחזיקה באמתחתה.

מה חברת סיבים מציעה ללקחותיה בתחום תשתיות תקשורת מחשבים?

ניסיוננו מלמד אותנו כי תחום המחשוב דורש גמישות מקצועית. לפיכך, אנו בחברת סיבים מציעים תמיכה מסביב לשעון. בנוסף ייעוץ מקצועי של מומחים וביצוע עבודה מושלמת החל מתכנון והרכבה של תשתיות התקשורת וכלה בתחזוק שוטף ע"י טכנאי תקשורת מקצועי.

הקמת נקודות תקשורת מחשבים וסלילת כבלי תקשורת

חברת סיבים מתמחה בהתקנה של נקודות תקשורת וסלילת כבלי תקשורת בכל עסק ובית בישראל. לרוב, שירותי הקמת נקודות תקשורת יידרשו כאשר בונים בית חדש או עסק או מבצעים שיפוץ.

טרם התקנת נקודות התקשורת יש לקחת בחשבון את תחום הקישוריות בתוך העסק, לפיכך, יש צורך במקצוענים לביצוע תכנון זה. חברת סיבים יודעת למקם את נקודות התקשורת באופן היעיל ביותר במרחב תוך ניצול מקסימלי של עוצמת התקשורת.

אנו נידע להתקין את נקודות התקשורת באופן הטוב ביותר כך שניתן יהיה להמנע ככל היותר מהעברה של כבלים מיותרים. פריסת תשתית יציבה ומהירה של רשת אלחוטית יובטחו באם יילקחו בחשבון כל מאפייני המתחם (כגון: ברזלים בקירות, כבלים המשבשים תדרים ועובי קירות המתחם), חברת סיבים פועלת תוך מתן תשומת לב לפרטים אלו ומבטיחה את התוצאות הטובות ביותר.

לסיכומו של דבר, כיום הקמת תשתית של תקשורת מחשבים בבית העסק שלך הוא חלק אינטגרלי מהבטחת תיפקודו. חברת סיבים מציעה שירות מקצועי מהרמה הגבוהה ביותר ובמחיר שיתאים לכל בעל עסק, בין אם עסק זעיר או ארגון גדול. צרו עימנו קשר לפרטים נוספים ולהצעת מחיר.

שאל מומחה

יש לך שאלה? השאר פרטים
ונחזור אליך עם תשובה

תוכן העניינים