תוכן העניינים

שיחות תמיכה טכנית עם מפיצי ומתקינים של מצלמות אבטחה נפוצות למדי, ואחת התלונות הנפוצות ביותר היא המהירות של וידאו ה-CCTV בצפיה מרחוק על ידי שימוש באינטרנט. במאמר זה נסביר מה באמת משפיע על מהירות הצפייה באפליקציה ונבין האם הבעיה היא באמת במצלמות?

במאמר אתייחס לחיבור לאינטרנט ADSL אך הוא תקף גם עבור תשתית אינטרנט שאינה מבוססת ADSL.

ברוב המקרים, הבעיה מגיעה מקישור האינטרנט או מהגדרה לא נכונה של ציוד התקשורת (הנתב).

לקבל פרטים צרו איתנו קשר
* 15% הנחה למזמינים דרך האתר

בטכנולוגיית ADSL, מהירות ההורדה גדולה בהרבה ממהירות העלאה.

אבל מה קורה מאחורי הקלעים? למה חיבור ADSL לא מאפשר סטרימינג של וידאו באיכות טובה ממצלמות אבטחה? ישנן כמה סיבות אשר ציינו מטה:

1. ADSL קישור אסינכרוני

משמעות ה-'A' ב-ADSL היא "אסינכרוני", הכוונה היא שמהירות ההורדה (מהאינטרנט אל המשתמש) ומהירות העלאה (מהמשתמש אל האינטרנט) שונות אחת מן השנייה, ומהירות העלאה היא נמוכה בהרבה ממהירות העלאה, ברוב המקרים מהירות העלאה היא כשלושה עשיריות ממהירות ההורדה. נחשו באיזו מהירות משתמשות המצלמות כדי לשלוח וידאו אל האינטרנט ולאפליקציה? נכון מאוד. מהירות העלאה – היא זו שמשמת לשידור הוידאו לצפיה מרחוק.

משמעות הדבר היא שכאשר אנו קונים קישור של 100 Mbps (מהירות אינטרנט), זוהי מהירות ההורדה. בדרך כלל מהירות ההעלאה תהיה בערך 3 Mbps.

מצלמות אבטחה ב2019 – ההתפתחויות ומידע
מצלמות ב2019 – ההתפתחויות ומידע חשוב!

במשך שנים, מערכות אבטחה וניטור ווידאו שימשו ככלים נהדרים כדי להגן על הבטחון שלך,על המשפחה והרכוש שלך ובעסקים כמובן גם על העובדים והלקוחות שלך. שדרוגים

2. מהירות ממוצעת

ספקי האינטרנט אינם מספקים 100% מן המהירות, אם תקראו את האותיות הקטנות של החוזה, תמצאו כי יש אחוז מינימלי אשר הם חייבים לספק. הכול תלוי במדינה שלך ובספק שלך, אבל ברוב המדינות מהירות ההורדה הממוצעת היא 10% ממהירות הכוללת של החיבור.

3. שיתוף חיבורים

זה נפוץ בבתים ובבתי עסק שבין חיבור ה-ADSL משותפים כמה משתמשים, כך שאם אחד מהם גולש בפייסבוק ומפרסם תמונות, או שולח אי-מיילים אל חברים, משתמש בתוכנת P2P (טורנט או תוכנות שיתוף קבצים אחרות) וכו', זה ישפיע על רוחב הפס הפנוי עבור המצלמות כדי לשדר את הוידאו.

מצלמת CCTV מודרנית עושה עבודה מצוינת בייצור תמונה ושידורה במיוחד בעזרת שימוש ב-H.265 Codec אשר מעביר תמונה נהדרת בלי שימוש רב ברוחב פס. ובנוסף, יש למשתמש אפשרות ליצור פרופילים שונים של שידור במצלמה ולהחליט איזה אחד יכול לקבל קצב שידור כדי להתאים את עצמו לתעבורת האינטרנט. אבל אתה חייב לדעת עם איזה חיבור אתה באמת עובד. ברוב המקרים, הבעיה אינה במצלמה. לפעמים כדאי להתייעץ עם טכנאי תקשורת ומערכות אבטחה מקצועי.

מה היא מצלמת PTZ?
מה היא מצלמת PTZ?

אם אתה חובב של טכנולוגיה, אתה בטוח שם לב כאשר בסרטים אנשים מנהלים מצלמת אבטחה מרחוק. זוהי דוגמא למצלמת PTZ או בעברית מצלמה ממונעת. מצלמת

אנו בסיבים מתמחים בהתקנת מצלמות אבטחה ואינטגרציות לרשת האינטרנט, לאפליקציה ואו הזרמה לכל מטרה אנו נדע לתת פתרונות ותשתיות תקשורת אינטרנט הטובים ביותר כדי לשפר את החוויה שלך בשימוש באפליקציה! מקווה שלמדתם משהו חדש. עד הפעם הבאה מאיר.

עלול לעניין אותך גם לקרוא אודות החידושים של מצלמות אבטחה לשנת 2019.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH