תוכן העניינים

התקנת מצלמות אבטחה לבית היא דרך אפקטיבית להרתיע פושעים. כלומר, פושעים בדרך כלל נמנעים מלפרוץ לבתים אשר מצוידים במערכות ניטור וידאו. בעלי בית בדרך כלל מרגישים הרבה יותר בטוחים בביטחון שלהם עם השימוש של מצלמות מעקב המיועדות לבתים אפקטיביות ואמינות.

לקבל פרטים צרו איתנו קשר
* 15% הנחה למזמינים דרך האתר

זה נכון לומר שהתקנת מצלמות אבטחה היא דרך נהדרת למנוע פשעים בביתך, אך אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר אשר תורמים ליכולות הוא היכן מיקמו אותן. המיקום משחק תפקיד חשוב בהצלחת מכשירי האבטחה וזה בדיוק למה אתה צריך להיות זהיר בבחירה היכן למקם אותם.  לכן אם אתם עומדים בפני התקנת מצלמות המאמר הבא יעזור לכם להבין איפה כדאי למקם מצלמות אבטחה בהתקנה ביתית.

במאמר נעבור ונסכם, איזה מצלמות אבטחה מומלצות, מה המיקומים המומלצים להתקנת מצלמות אבטחה, כיצד לבחור מיקום למערכת ההקלטה וטיפים נוספים שתקבלו רק על ידי מקצוענים!

איזה מצלמות אבטחה מומלצות?

בדרך כלל כאשר שואלים אותנו, איזה מצלמות אבטחה מומלצות אנו ממליצים על מותגים כמו Hikvision, Dahua ולפעמים גם Provision. הסיבה העיקרית לכך היא ניסיון רב השנים עם החברות הנ"ל. במרוצת השנים התקנו אלפי מערכות מיצרנים אלה והם הוכיחו עמידות, אמינות וכל זה במחיר משתלם והוגן גם ללקוח הקצה. חברות עלומות שם משתמשות במערכת ג'נרית, והינם סובלים מחוסר בעדכוני מערכת ותיקוני אבטחה – הדבר מעמיד אתכם בנקודה לא נעימה, אף אחד לא יוכל להבטיח לכם כי לא ניתן לפרוץ למערכת המצלמות שלכם! לעומת זאת חברות כמו HIKVISION ו-DAHUA עומלות רבות בפיתוח תיקוני תוכנה ופאצ'ים עם דגש על אבטחת מידע והגנה בפני איומי סייבר, ולא די בכך. המצלמות של חברות אלו בעלות איכות צפייה והקלטה גבוהה מאוד, ומלאי חלפים זמין אצלנו במלאי תמיד. התקנת מצלמות היא לא דבר של מה בכך, לכן נרצה להתקין ציוד איכותי ככל הניתן בתקציב הנתון.

איפה למקם ולהתקין מצלמות אבטחה?

דלתות כניסה ויציאה

דלתות כניסה ויציאה הם המקומות החשובים ביותר להתקנת מצלמות אבטחה. במקומות אלו אתה תקבל את נקודות התצפית הטובות ביותר עבור צפייה והקלטת חומר שימושי ממערכות הניטור שלך. ניתן להשתמש בחומר שהוקלט עבור מטרות זיהוי. מה שמשפר את הסיכויים שהמשטרה תמצא ותעצור חשודים התואמים לווידאו שהוקלט.

יכול להיות שכדאי לשקול גם לשים מצלמות אבטחה מחוץ לבית או לעסק, היכן שנמצאים הכניסות והיציאות! כאשר בבעלותך מצלמת אבטחה מחוץ לבית או לעסק, פושעים יחשבו פעמיים לפני שהם בכלל ינסו לפרוץ. זה גם יכול למנוע מוונדליסטים פוטנציאלים לפגוע ברכוש שלך.

מסדרונות

כאשר אתה מתקין מצלמות אבטחה במסדרון, קח בחשבון את מצב התאורה אשר שורר במקום. תאורה לא טובה יכולה לגרום לשינוי באיכות החומר המוקלט, והבן אדם יהיה אפל ובלתי ניתן לזיהוי. במקום תמונה ברורה שלו, תראה סוג של מתווה אפל. עוד פקטור הוא סוג עדשות מצלמות האבטחה שבבעלותך. חלק מן העדשות נועדו למצפה רחב, חלק מצפה צר ויש כאלה שהינם בעלי עדשה משתנה.

רכוש בעל ערך

זהו גם מהלך חכם לקחת בחשבון התקנה של מצלמות אבטחה באזורים או מיקומים בביתך בהם אתה שומר את הרכוש בעל הערך שלך. מצלמות אבטחה נסתרות הן אידאליות עבור ניטור אזורים אלו באופן לא בולט. מכיוון והן נסתרות, הן לא מרמזות על המקום בו אתה שומר את החפצים היקרים שלך. וודא כי אתה מגדיר אותם בצורה כזו שהן יכולות לזהות בקלות תווי פנים במידה וחל ניסיון פריצה.

איפה למקם את מערכת ההקלטה - DVR / NVR?

גם יהיה חשוב לשקול כמה אתה מעוניין לנהל ולבקר את החומר שהוקלט. אם תחליט להתקין מצלמות אבטחה חוטיות, אתה תרצה לחקור על מקליטי ווידאו דיגיטליים, (Digital Video Recorders – DVRs עבור מצלמות IP נשתמש ב- NVR – Network Video Recorder). ה-DVR צריך קשר ישיר אל כל אחד ואחד מהמצלמות. לכן, זה קריטי לדעת בדיוק איפה תמקם הכול.

אך, אם אתה מעוניין בהתקנה של רשת מצלמות אבטחה IP אל-חוטיות, אתה תרצה לחקור על מקליטי ווידאו רשת, (Network Video Recorders – NVRs). ה-NVR מתחבר לרשת של המצלמות IP בצורה אל-חוטית. למרות שמצלמות ה-IP מעבדות את התמונות בעצמן, ה-NVR מוסיף עוד אחסון דיסק קשיח כדי שתוכל לשמור על עוד חומר מוקלט.

איך לבחור מצלמות אבטחה?

מצלמות מעקב מודרניות מגיעות לרוב עם ההתקדמויות של הטכנולוגיה. השירותים שלהן מכסים הכול מקליטת תנועה או פריצה עד לגילוי של חפץ חסר, תמונה תרמית ועוד. אך, לא כל מצלמה מגיעה עם אותם האופציות, אז וודא כי אתה חוקר לאורך ולרוחב את האופציות שלך.

כמו כן אתה גם תרצה להכיר את הסוגים השונים של מצלמות האבטחה. ככה תבין בצורה יותר טובה את המטרות הייעודיות של כל סוג.

על ההבדל בין מצלמות כיפה לצינור ניתן לקרוא במאמר כאן.

ישנן גם מערכות מצלמות אבטחה חוטיות ואל-חוטיות אשר אתה צריך לבחור ביניהן. שני הסוגים באים עם יתרונות וחסרונות, למרות שמערכות הקלטה אל-חוטיות הן די פופולארית כיום , בפועל מערכות הקלטה קוויות אמינות וטובות יותר.

לא משנה מה תבחר, הפקטור הסופי שאתה צריך לקבוע הוא כמה אחסון דיסק קשיח אתה תצטרך. צרכי האחסון של הווידאו משתנה בין אדם לאדם והם תלויים בתסדיר שלהם. לדוגמא, כמה מערכות ניטור הותקנו כדי להקליט 24/7. אחרות נודעו להקליט רק כאשר הן קולטות תנועה. זה ברור שלשתי מערכות אלו יהיו צרכי אחסון שונים לחלוטין. פקטורים נוספים כוללים את גודל הרזולוציה ואיכות התמונה שאתה מעדיף.

אם תרצה עזרה בלחפש את מצלמות האבטחה הטובות ביותר להתקין בביתך או בעסק שלך, צור קשר עם עובד בצוות המכירות שלנו. חברת סיבים מספקת מגוון רחב של מצלמות אבטחה ומערכות הקלטה וניטור באינטרנט. אנו גאים בתמיכה שאנו מספקים ללקוחותינו בעזרה וייעוץ מקצועי ואמין למצוא את המוצר הנכון כדי להביא פתרונות ולהגשים את הצרכים של הלקוחות מכל הסוגים.

אז זה לא משנה אם אתה קונה בפעם הראשונה או משתמש ותיק אשר מחפש מוצר ספציפי, הצוות של סיבים כאן כדי לעזור. כל אחד מן המוצרים שלנו תוקצב באופן תחרותי, הם באים עם אחריות נהדרת, באים עם תמיכה טכנית בחינם וניתן לצפות בהם בכל זמן בעזרת האפליקציה שלנו.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH