תוכן העניינים

כבל תקשורת מקטגוריה 7 הידוע בלועזית בשמו Category 7 Cable נמצא בשימוש רחב היום ואט אט מחליף את תשתית CAT 5 הותיקה יותר. כבל CAT 7 וכבל CAT 7A מציעים רוחב פס של 1000MHZ-1200MHZ מה שמתורגם למהירות של עד 10 gbps כלומר 10 ג'יגה ביט. כן כן הכבל תומך במהירות 10 ג'יגה עבור תקשורת מחשבים כאשר היום רוב האנשים בארץ גולשים במהירות אינטרנט של 100 או 200 מגה.

למה לבחור בכבל CAT 7?

אתם בטח תוהים , האם שווה לכם לבצע התקנת תשתית CAT 7 לעומת CAT 5 או CAT 6? בוודאי שכדאי. כבל CAT 7 לעומת הכבלים מהקטגוריות הנמוכות יותר בעל סיכוך עבור כל זוג גידים , מה שמקנה לכבל הגנה מהפרעות ורעשים ברשת. בנוסף כבל רשת CAT 7 הוא עמיד יותר ובעל אורך חיים ארוך יותר מכבלים אחרים ,  לכן ההשקעה בכבל לטווח ארוך היא כדאית יותר, וכן היא האופציה הטובה ביותר כיום עבור משרדים , מוסדות ומפעלים כאשר משדרגים או מקימים תשתית חדשה. הכבל תומך ויתאים למהירות של עד 10 ג'יגה, נכון המהירות המקסמיאלית היום עבור אינטרנט ברוב הבתים והעסקים בישראל היא עד 200 מגה אך עלינו להתכונן לעתיד שכן כבר במדינות רבות בעולם מהירות האינטרנט מגיעה ל1000 מגה (1 ג'יגה). בנוסף כאשר אנו עובדים ברשת פנימית עם מספר רב של משתמשים ואו בעבודה מול שרת יש משמעות ניכרת לתשתית שכן היא תנוצל במלואה ותאפשר עבודה חלקה במהירות גבוהה מאוד.

כמו כן , כאשר אנו מבצעים שיפוץ תשתית או שדרוג תקשורת עבור בית פרטי או בית עסק אנו צריכים לקחת בחשבון שלאחר השיפוץ יהיה קשה ולא משתלם לשדרג כבלים נחותים יותר שכן יש להשחיל אותם בצינורות שהוכנו מראש בקיר , להניח אותם על תעלת רשת וכו' . תהליך החלפת הכבלים ושדרוגם לאחר מכן יקר ואינו כדאי לכן כיום כדאי לבחור בCAT 7 ולחסוך עלויות עתידיות. ההשקעה משתלמת!

האם היום כבר משתמשים בכבל CAT 7?

כן! למעשה הכבל הנ"ל הוא הנמכר והכדאי ביותר כיום. אנו מספקים ומתקינים מאות מטרים מסוג הכבל הנ"ל ביום יום . חברת סיבים תשתיות תקשורת מספקת ומתקינה כבלי CAT 7 ומבצעת עבודות תשתיות תקשורת בכל הארץ תוך כדי הקפדה והמלצה על הכבלים מתאימים בינהם ניכר הכבל הנ"ל ובנוסף כבלי CAT 7A.

האם ניתן להשתמש בכבל CAT 7 עבור התקנת מצלמות IP?

כן , כבל CAT 7 הוא כבל איכותי ביותר בעל עלות נמוכה ביחס לתועלת ויתאים עבור מערכות תקשורת מחשבים , מערכות אינטרקום ובקרת כניסה , מצלמות אבטחה , מערכות IP , טלפונים IP , שרתים ועוד. 

כבל CAT7 עבור התקנת חוץ , האם ניתן?

כן ניתן להתקין את הכבל בהתקנת חוץ , יש לוודא שהכבל הוא מסוג NYY שמיועד ליישומי חוץ , בדרך כלל על כבל מסוג זה המתאים לתנאי חוץ יהיה רשום OUTDOOR וצבעו יהיה שחור – בעקבות ציפוי PVC המגן על המעטפת והכבל הפנימי. כבל רשת חיצוני NYY CAT 7צריכים ייעוץ נוסף? מעוניינים לרכוש כבלים? חברת סיבים תשתיות תקשורת תשמח לספק ואף להתקין עבורכם את התשתית החדשה שלכם!

השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!

כבל CAT7
Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
    © כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
    DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH
    שווה לבדוק גם את: