תוכן העניינים

תקשורת בעולם העסקים היא דבר אינטגרלי להצלחה, אבל תהליך זה עובר כל כך הרבה שינויים והוא יכול להיות כאב ראש רציני כאשר מנסים להדביק את הקצב עם השינויים הללו. למזלנו, הפתרונות החדשים והטובים ביותר הופכים את התקשורת לקונספט קל יותר עבור עסקים קטנים ומאפשרים להם לחסוך כסף ובאותו הזמן הם משפרים את היכולות שכבר יש להם.

מוצגים בזאת חמשת כלי התקשורת הנפוצים יותר בעסקים:

אנו ניקח מבט מקרוב אל בדיוק מה כל אחד מן הכלים הללו תרם במשך השנים, וגם איך הכלי עשוי לתרום לעסק כמו שלך.

טלפון

בואו נתחיל עם הבסיס. הטלפון עזר לעסקים לפתח מבצעים נטו בעזרת הנגישות אשר הוא מציע, הוא גם אפשר לארגונים לגדול בצורה כזו שהטלפון הפך לחלק בלתי נפרד מן המשרד המודרני. כלי התקשורת הטלפונית רק הגדילו את מספר השירותים אשר הם מציעים עם הזמן, עוד שימושים ועוד שידרוגים, גם אם רוב החברות אינן זקוקות להם, הופכים את מערכות הטלפון ליותר יקרות מאשר הן צריכות להיות.

כדי להתמודד עם בעיה זו, פתרונות כמו VoIP, או מרכזיות טלפונים הפכו להרבה יותר סבירים מבחינת עלות, פתרון זה מאפשר לשירות האינטרנט שלך ליצור ולקבל שיחות. שירות זה מגיע עם כל השירותים אשר מערכת טלפון טיפיקאלית נותנת, עם מחיר נמוך בהרבה מהצעת חברות הכבל, אשר עורמות שירותים לא הכרחיים על לקוחותיהם.

אנו בסיבים תקשורת ומחשוב יכולים לעזור לעסק שלך להתחיל לחסוך כסף עם הכנת תשתיות תקשורת למעבר מהיר ונוח לשירותי טלפון מבוססים VoIP עוד היום.

אי-מייל

האי-מייל הוא עוד טכנולוגיה אשר נשמרה עם הזמן, אשר ממשיכה לגדול בצורה כזו שאם למישהו אין כתובת אי-מייל, הוא לא יכול לעשות מגוון דברים באינטרנט, כמו ליצור משתמש באתר מסויים. האי-מייל הוא גם חשוב מאוד עבור התכתבות עם לקוחות ועם עובדים פנימיים, ודרך אינטגרציה עם תוכנת ניהול משאבי הלקוח, אתה יכול להביא התראות אל מרכז תשומת ליבך.

יש לשים לב שהפיכת האי-מייל לכלי תקשורת בסיסי חשוב מחייב תשתיות תקשורת ואינטרנט יציבים לחיבור תקין.

האי-מייל הוא הרבה יותר אינטואיטיבי מאשר הוא היה בעבר, אבל זה גם הופך אותו לתהליך אשר צורך הרבה יותר זמן. אם אתה לא זהיר עם ניהול ההודעות שלך, אתה מסכן חשיפה של מידע חשוב אל האנשים הלא נכונים, מה שפותח דלתות אל התקפות "האקינג" או "פישינג" אשר יכולות לסכן את התשתית שלך. עדיין, העובדה שהאי-מייל הוא כל כך שימושי גורמת לאנשים לרצות ליצור פתרונות אשר מעוצבים עבור אינטגרציה עם האי-מייל, דבר המאפשר דרך קלה לעשות כמה שיותר עם פתרון אחד בלבד.

ועידות

שיתוף פעולה הוא חשוב יותר כיום מאשר אי פעם בעבר, מכיוון שאירגונים מנצלים באופן מלא תקשורת מרחוק כדי ליצור פגישות וירטואליות ולדאוג כי העובדים עובדים ביחד או כדי לשמור על הקשר עם לקוחות רחוקים. עם פתרונות בעולם אשר מציעים החלפות מסכים (Screen Swapping), הצגות ווידאו ותקשורת פנים-אל-פנים, טכנולוגיית הועידות הגיעה רחוק. חלק מתוכנות הועידה מאפשרות אינגטרציה עם פתרון ה-VoIP שלך, דבר המאפשר דרך קלה להישאר מעודכן עם כל עובדיך – כולל אלו העובדים מרחוק.

אפליקציות הודעות מיידיות

הודעות מיידיות נותנות לצוות שלך לתקשר בקלות וביעילות. למעשה, זה מעשה כל כך נפוץ שלהרבה אפליקציות עסקים יש הודעות מיידיות בנויות ממש בתוכן. לצערינו, ישנן גם בעיות קריטיות אשר נגזרות מהודעות מיידיות, ומתוכן הבעיה הגדולה ביותר היא הסחת הדעת הנובעת מהן. האפליקציות הללו מצליחות לרוב ליצור אווירת "עבור עסקים", אז הבעיות אשר נגרמות מפתרון זה יכולות להתמתן. חלק מן הבעיות אשר ניתן לצמצם כוללות אבטחה, דיווח ושיתוף מדיה, כך נשמור על הארגון גם בטוח וגם פרודקטיבי.

שיתוף פעולה

ניהול פרוייקטים הפך לקל הרבה יותר בעזרת אפליקציות שיתוף פעולה. שתי האפליקציות הגדולות ביותר בשוק כרגע הן Slack ו-Microsoft Teams. שתיהן מציעות ממשק דומה לפתרון האי-מייל המודרני, ביחד עם יכולות האי-מייל, התכתבות זמן-אמת ועוד מספר רב של אינטרגציות אשר מאפשרות למנהלי פרוייקטים לקבל את הרוב מכל העזרים שלהם. משתמשים יכולים ליצור פורומים כדי לשאול שאלות או לפתוח דיונים, ומידע שימושי משותף עם כלל צוות הפיתוח. על ידי פיתוח הפתרון אשר מאפשר למנהל פרוייקטים לראות את התקדמות הפרוייקט במבט אחד, המפתחים סיפקו לעסקים דרך מעולה ליצור שיתוף פעולה בין מחלקות העסק כדי להביא להצלחה.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH