תוכן העניינים

סוללה למחשב נייד הינו מרכיב די חשוב של מחשבים ניידים ושמאפשר ליהנות מעובדה כי הינו מחשב נישא תוך אפשרות לעבודה ללא חיבור לרשת חשמל רגילה במהלך 2 עד 4 שעות, כאשר לאחר פרק זמן זה יש להטעין את הסוללה במשך מספר שעות, בכדי שסוללה תוכל להפעיל מחשב נייד ללא תקלות במהלך העבודה ללא צורך ברשת חשמל.

סוללות למחשב נייד הינו פריט לא זול בכלל, אך הדבר מוצדק בכך שהיא הופכת את חווית השימוש במחשב הנישא למושלמת ומאפשרת לנצל את העוצמה שמאחורי המושג הניידות.

בדיקת רמת טעינה

בתוך סוללות של מחשבים ניידים מורכבת מערכת לבדיקת רמת הטעינה של הסוללה ובדרך כלל מדובר על סדרת מנורות המייצרות קו ויכולות לדלוק בצבע ירוק ואדום.

כאשר בעל מחשב נייד רוצה לבדוק את רמת הטעינה של הסוללה, הוא מנתק אותה מן המחשב, לוחץ על כפתור להפעלת מערכת לבדיקת הסוללה ומייד לאחר לחיצה, מתקבלים הנתונים המוצגים ע"י קו מנורות בצבעים שונים, כאשר צבע אדום מציין סוללה ריקה וצבע ירוק מציין סוללה טעונה היטב.

בנוסף מערכת הפעלה וינדוס מאפשרת להציג את אותם הנתונים ללא צורך בניתוק הסוללה מן המחשב, כאשר הפעם חיווי לרמת הטעינה של הסוללה מתבצע ע"י ציור של סוללה במסך הבדיקה עם רמת הטעינה באחוזים.

הינך מוזמן לעמוד המוגדש למושגים במחשבים

אם מחשבך מתנהג בצורה מוזרה הינך מוזמן לפנות לטכנאי מחשבים

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH