תוכן העניינים

הכרות עם מושגים מעולם המחשבים, בהחלט עוזרת המון בעבודת יום, יום מול המחשב וברגע שיש צורך לפתור בעיות קטנות ולא רציניות במיוחד, הבנת המושגים תתרום המון ואם בכל זאת לא הצלחתם לפתור את הבעיה, תמיד תוכלו לפנות לטכנאי מחשבים שלנו לפתרון הבעיה.

אופיס מתוצרת בית התוכנה מייקרוסופט, הינה חבילת יישומים לעבודה נוחה ומהירה ומתאימה במיוחד לעבודה בבית. רוב העסקים בארץ משתמשים באופיס 365 לעסקים.

מה זה תוכנת מיקרוסופט אופיס
מה זה מיקרוסופט אופיס

דיסק קשיח הינו התקן המיועד לשמירת נתונים במחשב. התקן זה לא נגיש כמו שנגישים כונני תקליטורים או כונני דיסקטים, שגם הם מיועדים לשמירת נתונים במחשב, אלא רק באמצעות ממשק דו-שיח של מערכת הפעלה, שמותקנת במחשב, המנוהל על-ידי מקלדת ועכבר שמחוברים למחשב.

 
מה זה דיסק קשיח, HARD DISK
מה זה HARD DISK

מקלדת המחשב משתייכת לקבוצת התקני קלט כמו עכבר של מחשב, באמצעותה אנו מעבירים למחשב פקודות לביצוע, כאשר על הביצוע שולט המעבד.

 

מה זה מקלדת Keyboard
מה זה Keyboard

עכבר המחשב ניתן לשייך לקבוצת התקני קלט המתחברים למחשב מבחוץ באמצעות חוט ארוך ומאפשרים להעביר למחשב פקודות הקשורות להפעלת יישומי המחשב.

 

מה זה עכבר מחשב
מה זה עכבר מחשב

סוללה למחשב נייד הינו מרכיב די חשוב של מחשבים ניידים ושמאפשר ליהנות מעובדה כי הינו מחשב נישא תוך אפשרות לעבודה ללא חיבור לרשת חשמל רגילה במהלך 2 עד 4 שעות, כאשר לאחר פרק זמן זה יש להטעין את הסוללה במשך מספר שעות.

 

הסבר על סוללה למחשב נייד
מה זה סוללה למחשב

לוח אם הינו התקן שמהווה בסיס המאחד את כל ההתקנים הקיימים במחשב והופך אותם למחשב, בעל יכולת מיליוני חישובים בשנייה והצגת תוצאות החישובים על גבי מסך המחשב או על גבי נייר מודפס באמצעות המדפסת.

הסבר מה זה לוח אם
מה זה לוח אם
Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH