תוכן העניינים

מקלדת המחשב משתייכת לקבוצת התקני קלט כמו עכבר של מחשב, באמצעותה אנו מעבירים למחשב פקודות לביצוע, כאשר על הביצוע שולט המעבד.

מימה מורכבת מקלדת

מקלדת מורכבת ממספר רב של מקשים, כאשר לכל מקש פונקציה שונה. ישנם מקשים המיועדים להקלדת טקסטים וסימני פיסוק, מקשי אותיות עם אלף-בת של השפה, בה תומכת המקלדת ומקשים מיוחדים, כאשר לחיצה עליהם גורמת לביצוע פעולות מתוכננות מראש. 

לדוגמה לחיצה על לחצן אות אלף, תציג את האות על גבי המסך, אילו לחיצה על לחצן F1 תגרום לפתיחת עזרה ביחס ליישום שכרגע מופעל.

איך מחברים מקלדת

מקלדת המחשב מתחברת למחשב באמצעות מחבר מיוחד לרוב יהיה זה מחבר מסוג PS/2 או מסוג USB.

בשוק קיימות מקלדות רגילות וזולות יחסית, כאשר החיבור והעבודה מתבצעים דרך קבל רגיל ולצורך העבודה, המשתמש חייב להיות בקרבת המחשב, לעומת זאת קיימות מקלדות המיועדות למחשבי מולטימדיה, בעלי ביצועים מעולים ופונקציות רבות ולרוב בידוריות. 

כאשר מדובר על מחשב כזה, אז המקלדת אשר תחובר למרכז בידור מסוג זה, תהיה זאת מקלדת אלחוטית, כאשר המשתמש לא מוגבל באורך הכבל ויכול להסתובב על המקלדת בחלל החדר, אך בטווח קליטה של יחידה המיועדת לקליטת פקודות מן המקלדת והעברתן לביצוע למחשב.

הינך מוזמן לעמוד המוגדש למושגים במחשבים

אם מחשבך מתנהג בצורה מוזרה הינך מוזמן לפנות לטכנאי מחשבים

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH