תוכן העניינים

כטכנאי מחשבים שואלים אותי מכרים, ידידים, שכנים או אפילו טכנאי מחשבים אחרים שעובדים בתחום,
איזה ציוד צריך בשביל להתחיל להתעסק בתיקון מחשב לבד בבית או בצורה מקצועית? איזה עזרים עלולים להועיל לי בפתרון ותיקון מחשבים?

 

לכן ישבתי בבית והכנתי רשימה של ציוד עזר נוסף, מלבד כלי העבודה הבסיסים כמו סט מברגים, פלייר, קאטר, ברגים וכו'. ובהמשך אצרף לכם קישורים לקנייה של המוצרים האיכותיים, במחירים הטובים ביותר שיש ברשת.

חשוב לציין שהציודים הנלווים הוא מיוצרים בסין, לא כל המוצרים מהאיכות הגבוהה שיש אך מספקים פתרונות לתיקון מחשבים עבור טכנאים.

רשימת הכלים והעזרים לתיקון מחשבים

LAN To USB – כרטיס רשת חיצוני

כרטיס רשת חיצוני המתחבר בחיבור USB.עוזר במיקרים שכרטיס הרשת הפנימי לא עובד.במחשבים ניידים ונייחים בדרך כלל כרטיס רשת מובנה בלוח ובמקרה תקלה יש להחליף לוח לכן המוצר יכול לפתור את הבעיה. כמו כן יכול לעזור בצורך של בידוד תקלות (לדעת אם הבעיה היא ברשת או מקומית במחשב). צפייה במוצר באמזון

SATA TO USB – חבר והפעל HDD

ממיר מחיבור הרד דיסק SATA או IDE ל-USB 2 או USB 3 כלומר מאפשר לחבר הרד דיסק, כונן קשיח של המחשב או כונן SSD בצורה פשוטה מחוץ למחשב לצורכי העברת מידע ממחשב למחשב.כלי מאוד שימושי לטכנאי מחשבים. צפייה בSTU באמזון.

Power Supply Tester

כלי בדיקה לספק כח של מחשב. בעזרת הכלי הזה ניתן לבדוק ספקי כח עוד לפני שמרכיבים אותם בתוך המארז של המחשב וללוח האם, הכלי נותן לטכנאי חיווי והתראה על מתחים שקיימים בספק. כאשר חסרים מתחים או שישנם קפיצות מתח נדע שהספק אינו תקין.

מאריך לכבל רשת

מחבר שבעזרתו ניתן להאריך כבל רשת. שימושי כשנתקעים עם כבלי רשת קצרים מידי. הכלי הוא בעצם סוג של "מופה" בשפת העם, חיבור RJ45 נקבה נקבה לשני הכיוונים.

כרטיס קול חיצוני

כרטיס קול חיצוני יכול להיות שימושי כשהכרטיס הקול הפנימי (בד"כ מובנה על לוח האם) לא תקין ורוצים פתרון פשוט וזול זה הדבר. פתרון טוב למחשבים ניידים שהתקלקל להם כרטיס הקול! תחליף טוב במקום להחליף את לוח האם במחשב הנייד או במחשב נייח. בנוסף יכול לעזור לטכנאי מחשבים לעזור לאבחן בעיות של כרטיס קול במחשב.

מתאם Bluetooth בחיבור USB

פתרון טוב למי שאין לו בלוטוס מובנה במחשב, BLUETOOTH בחיבור USB. בלוטוס הוא תקן לתיקשורת אלחוטית לדוגמא לחבר אוזניה אלחוטית למחשב או טלפון סלולרי או אפילו להעביר קבצים בלי לחבר כבל בין המחשב לטלפון הסלולרי. שימושי לטכנאי מחשבים שרוצים להעביר קבצים (כמות קטנה) בין מחשב למחשב.

מפצל USB HUB 

חסר לכם כניסות USB במחשב? פתרונות זולים לפיצול כניסות ה USB למחשב. בעיקרון תמיד עדיף לבחור מפצל עם חיבור חשמל חיצוני

בודק כבלים

מכשיר הבודק כבלי רשת (RJ45) וכבלי טלפון (RJ11). מכשיר חובה לטכנאי מחשבים שמתקין רשתות או איש תשתיות.

מתאם חשמל SATA

מתאם כבל חשמל מהשיטה הישנה (IDE) לחיבור חשמל SATA שימושי אם אין לנו בספק מספיק יציאות חשמל ל SATA בעזרת המחבר הזה נוכל להמיר בין השיטה הישנה לחיבור SATA.

כבל DATA SATA

חיבור DATA להתקני SATA. חיבור נתונים להרד דיסק/כונן אופטי SATA. תמיד טוב שיש כמה יחידות כאלה אם יש לך מעבדת מחשבים.
Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH