תוכן העניינים

קבלני תקשורת וטלפוניה

בעל עסק , תקלות בתקשורת? העסק מתרחב ויש צורך בנקודות תקשורת חדשות? יש צורך בתכנון חכם עבור התקשורת כך שתהיה מוכן לפיתוח עתידי תוך כדי השגת יעדים קיימים? ארון התקשורת לא מסודר?(במידה וכן קרא על סידור ארונות תקשורת) כל אלו הן חלק קטן מהגורמים בהם יש צורך בקבלן תשתיות תקשורת.

כיצד נחליט איזה קבלן תשתיות תקשורת מתאים לנו ומשתלם מבחינה עסקית?

ראשית יש לבדוק את תחומי התקשורת וסוג הציוד המופעל במצב הנוכחי – יש לוודא כי הקבלן הפוטנציאלי בקיא בציוד ויודע לתפעל ולאבחן תקלות. כיום תחום התקשורת מורכב מכמה תחומים לדוגמא:

  • תשתיות תקשורת מחשבים – תשתיות לאינטרנט ותקשורת נתונים.
  • תשתית אופטית – סיבים אופטיים והציוד ההיקפי , לדוגמא מיני ג'יביק , חיבור SFP , מודמים אופטיים ועוד.
  • טלפוניה ומרכזיות – זיהוי קווים , הפעלת שלוחות , פתרון ואבחון תקלות ועוד.
  • מערכות מיגון – סוגי האזעקות , סוגי הגלאים , אפשרויות חיבור , זיהוי ופתירת תקלות.
  • מצלמות אבטחה – הכרת מערכות של היצרנים , הגדרת מצלמות אנלוגיות , ומצלמות IP.

לאחר שנברר את בקיאותו של הקבלן וצוותיו , במידה והוא מתאים לקריטריונים ותחומי תשתיות התקשורת הנחוצים נתמקד במיקומו הגיאוגרפי. העדיפות תינתן לקבלן הקרוב גיאוגרפית למיקום העסק, שכן יוכל לתת שירות מהיר יותר , ויהיה זמין יותר לצרכי החברה. שימו לב במידה והקבלן בעל צוותים וטכנאי שירות הזמינים גם באזורכם ניתן לקחת אותם בחשבון גם כן.

וותק בשוק – בדקו מהו הוותק והניסיון של קבלן תשתיות תקשורת הפוטנציאלי , הפקדת תשתיות התקשורת של העסק בידי אדם חסר ניסיון עלולה להיות סכנה ולהוות הפרעה לתפקוד התקין בעסק או בארגון שלכם!

שירות – קבלן תשתיות תקשורת הוא נותן שירות לכל דבר. לכן חשוב לוודא שאנו עובדים מול האדם המתאים לחברה. יש ליצור עם הקבלן קשר , לשאול את השאלות הנכונות לגבי העבודה, ולראות את אורך הרוח , האם הקבלן סבלני ועונה בצורה שירותית על השאלות? קח תקבלו תמונה על היחסים האפשרים עם הקבלן. בנוסף על מנת להיות בטוח מומלץ לבדוק בגוגל אודות החברה של קבלן התקשורת. לדוגמא לחץ כאן.

אחריות – האם הקבלן נותן אחריות על העבודה שלו ? יש לשאול ולסכם את זאת מראש. לדוגמא בחברתינו סיבים תשתיות תקשורת אנו מעניקים ללקוח אחריות לשנה על העבודה כמו כן אחריות על הציוד המסופק ללקוח.

תחזוקה של תשתית טלפוניה בקיבוץ על ידי קבלן תשתיות תקשורת.

תשתיות תקשורת מחשבים

אנו מקווים שעזרנו לכם להבין כיצד לבחור בקבלן התקשורת לעסק שלכם. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לחברת סיבים תשתיות תקשורת. הטכנאים שלנו בעלי וותק של שנים בכל תחומי התשתיות והתקשורת בפרט. אצלנו תוכלו לקבל שירות מעולה וזמין והכל באחריות כוללת על העבודה והציוד. נשמח לעמוד לרשותכם בעתיד!

למידע נוסף ניתן לצור עמנו קשר , או להשאיר פרטים בעמוד המיועד לכך ונחזור אליכם בהקדם!

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH
שווה לבדוק גם את: