תוכן העניינים

Microsoft Office 365 אמנם הוא עשוי להיראות כמו Microsoft Office מהמהדורות המרכזיות הידועות, אך יש לו תכונות ואופציות רבות אחרות שמאפשרות לך להפוך את המסמכים והשירותים שלך – נגישים יותר ונוח יותר למטרות שיתוף פעולה יותר מאשר יישום ועבודה במחשב הנייח בשולחן העבודה שלך. 

המאמר מוגש כדף מידע שאנו מציעים ללקוחותינו בטרם בחינת אפשרויות עבור תכנון חכם של שירותי המחשוב בעסקים וארגונים. המאמר נכתב במטרה לסייע ולהבהיר מה הוא Office 365? , מה היתרונות שלו? למה  365 Office לעסקים היא בחירה מעולה ובמה הוא שונה מגרסאת אופיס הרגילה שהכרנו עד היום.

כך שאתה בתור בעל עסק או איש מחשוב בעסק או ארגון שלך תדע לבחור את המוצר הנכון, ואם עברת כבר לOffice 365 תלמד כיצד להפיק את המרב מהתכונות של Office 365 – במיוחד בכל הנוגע ל- Word, Excel  ואו PowerPoint.

מה Office 365 נותן לנו?

גישה מכל מקום לקבצים

בשונה ממה שהתרגלנו אליו בעבר, העובדים של היום לא צריכים להיות כבולים לשולחנות המחשב שלהם במקום העבודה. הם יכולים לעבוד ממספר מיקומים על מספר עצום של התקנים.

OneDrive של חברת Microsoft בשילוב עם Office 365 מושלם למטרה זו, שכן הוא מאפשר לך לגשת לכל מסמך ב- Drive שלך במכשיר אחר.

רק לבדוק את ההיסטוריה האחרונה שלך ואתה אמור להיות מסוגל לגשת אליו על כל מכשיר. כלומר כל הקבצים בענן, גם אם המחשב שלך הפסיק לעבוד, אין לדאוג לקבצים ששוכנים בשרתים של OneDrive של מיקרוסופט.

למה לבחור Office 365 לעסקים?

עבודה משותפת - שיתוף פעולה ארגוני

מבנה המערכת מאפשר עובדים לשתף פעולה בנוחות רבה, מה שיאפשר סיעור מוחות רחב שמוביל אף לקידום והצלחה עסקית מוגברת. הודות ל-Office 365, הצוות שלך יכול לעבוד יחד על כל סוגי המסמכים. ניתן להוסיף הערות, לסמן דברים לתשומת לב של השותפים לעבודה ועוד. כמו כן מנהלים יוכלו לבקר ולעקוב אחר התקדמות בעבודה של העוסקים במלאכה.

Microsoft Office 365 נוצר במטרה לעבוד יחד,  לכן הוא מציע שילוב מושלם עבור שיתוף פעולה ארגוני, ופרודוקטיביות גבוהה יותר. חבילת האופיס מתאימה במיוחד לעסקים שזקוקים ליישומי Office בנוסף בצמוד לאחסון ושיתוף קבצים מאובטח בענן.

ניידות בעבודה

הודות להיותה מתאימה למגוון פלטפורמות, כגון Windows, Macintosh, Android ו-IOS.

Office 365 מעצים אותך ומאפשר לך להספיק יותר מכל מקום, לעבוד בכל זמן שנדרש ולהצליח יותר.

אבטחת מידע

הדעה הרווחת היא שמעבר לענן אינו בטוח, מכיוון שקיימים מתקפות סייבר והאקרים שיכולים להגיע למידע הרגיש אך בפועל זה לא בידיוק ככה. מספר גדול של פריצות ומתקפות בהם מתבצע גניבת מידע, והרס קורים ברשת הפנים הארגונית ואו במחשב יחידני של אחד העובדים בארגון או בעסק, לכן שמירה של מידע בענן הוא יעיל ומאובטח יותר בדרך כלל.

רוב העסקים ועובדיהם לא מודעים ואין באמתחתם את הידע הנדרש בכדי להגן על הנתונים שלהם ועל תשתיות תקשורת מחשבים – והאינטרנט בעסק שלהם. לעומת זאת שירותי אחסון וגיבוי בענן של מייקרוסופט למשל – עומד בכל תקני האבטחה המחמירים והגבוהים ביותר בעולם! 

מה עוד מציע חבילת האופיס 365
תמונה להמחשת חבילת Office 365 (קרדיט לאתר injio.com)

מה עוד מציע חבילת האופיס 365?

מלבד התוכנות המוכרות והידועות לנו מכבר שנים קודן לכן, כמו Word, Excel, PowerPoint ועוד. עם השקת Office 365 מציגה מייקרוסופט תחרות לשירותים הידועים של Google כמו Google Docs או Google Sheets וכדומה. כמו כן הדובדבן שבקצפת Exchange Online. עליו נרחיב בהמשך הכתבה.

בין התוכנות החדשות שהצטרפו לחבילת האופיס החדשה:Word Online, Excel Online, PowerPoint Online. והם מוצעים לשימוש חינם.

מה ההבדל בין Office 365 ל- Office 2019 או כל גרסאת Office שהייתה קיימת עד היום?(2016,2013)

אופיס 365 הוא שירות למנויים בעלות חודשית, דבר שמצד אחד מבטיח שתקבל תמיד גירסא מעודכנת ביותר שהיא  בדרך כלל טובה יותר, בעקבות עבודות פיתוח קבועות לשיפור וייעול המערכת.

Office 365 מציעה מגוון חבילות המתאימות למגוון רחב של צרכים בשוק – שימוש ביתי ואישי, שימוש לארגונים ועסקים קטנים, תוכניות לעסקים וארגונים גדולים ואף בתי ספר וארגונים ללא כוונות רווח.

לעומת זאת, Office 2019 ודומיו שאנו מכירים, נרכשים באופן חד פעמית, כלומר אתה משלם תשלום קבוע מראש באופן חד פעמי, עבור מחשב אחד. לרכישה כזאת של אופיס אין אפשרות שדרוג. כלומר כאשר תצא גרסא חדשה של אופיס, במידה או בעת הצורך לשדרג יהיה עליך לרכוש רישיונות עבור Office חדש, במחיר מלא על אף שכבר רכשת בעבר את הגירסא הקודמת. 

נקודה נוספת שעלינו לקחת בחשבון, ברכישת מנוי של Office 365 בתוכניות מסויימות כלל נקבל, רישיון להתקנה על 5 מכשירים – כולל מחשבים,טלפונים, תאבלטים וכו' (עבור משתמש ספציפי). 

ברכישת Office חד פעמית הרישיון יתאים להתקנה על מחשב אחד בלבד.

לסיכום

בהגיענו לשלב בו יש צורך ברכישת אופיס עלינו לבחון את היתרונות והחסרונות של שני האופציות והמידע שהובא לכן כאן למעלה. בנוסף יש לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים בכדי לבדוק כדאיות של רכישת אופיס 365 לעומת רישיון לתוכנה יחידנית של אופיס מהמדורה החדשה כיום, הפרמטרים אותם נבחן בדרך כלל הם:

  1. כמה עובדים על יישומי אופיס יש בחברה?
  2. מהם סוגי יישומים בהם יש צורך?
  3. לכמה זמן יש צורך בתוכנות?
  4. מי נותן שירות\ אחריות?

אלו למעשה חלק מהשיקולים העיקרים אותם נבחן בטרם מעבר לאופיס 365. להתאמה מירבית של השירות לעסק או הארגון שלכם על ידי טכנאי מומחה שלנו, הנכם מוזמנים לצור עמנו קשר בכל עת. צוות סיבים 🙂

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH