תוכן העניינים

ממש מרגש לראות את הטכנולוגיה המתקדמת היום ורק לחשוש שאנחנו אולי נשאר מאחור ולא נצליח להתמודד עם כל התחרות שיש היום בתחום המחשבים, אך השאלה שנשאלת איזה ערך מוסף יש לנו מכל המבחר הזה של המחשבים המוצאים לנו בחנויות, והאם זה באמת ראלי לחשוב שמדובר בתחרות לגיטימית בהורדה המשמעותית בירידת במחירים של המחשבים, ובכל זאת אנחנו נכנסים אל החנויות ובכול זאת יוצאים עם מחשב חדש ?

נכונה המחשבה בא אנו חושבים שעם יש תחרות כל כך גדולה בתחום המחשבים, ויש כל הרבה חניות לממכר מחשבים אז הרי שגם המחירים שלהם אמורים לצנוח, וזה אכן קורה אך האם אנחנו יודעים מה אנחנו מקבלים תמורת כספנו ?

מחקרים מראים שאחוז ניכר של הצרכנים אינם מודעים לאיכות המוצרים שהם מקבלים כי איכות המצורים אינו המרכיב המרכזי שקובע עם אתם תרכשו את המחשב שלכם, אלה מה שקובע ברוב המקרים הוא המחיר של אותו מוצר.

איפה לקנות מחשב

עד כמה שזה מדהים לראות אנשים שקונים את המוצרים שלהם על פי המחיר כי זה מה שבאמת מעניין אותם ולא איכות המוצר שהם קונים, ואת הדבר הזה אתם יכולים לראות באינטרנט ובכל הרשתות האינטרנטיות בהם אנשים קונים מוצרים, וכל זה על ידי המחשת התמונה בלבד או המחיר הנקוב שקובע את איכות המוצר שהם עומדים לרכוש, ונכון מאוד שרוב הרכישות של המוצרים הביתיים מתבצעים באינטרנט ובכל זאת הלקוח המיועד אינו יכול לדעת איזה מוצר הוא רוכש, או איזה מוצר הוא אמור לקבל אל ביתו לאחר הקניה הרצויה.

איזה סוג מחשב

בנוסף למחקרים הבודקים את הרגל הרכישות של לקוחות המחשבים, הם גם מראים שרוב הלקוחות אינם מודעים להרכב החלקים המותקנים בתוך המחשב שלהם, והם לא רואים את הצורך האלמנטארי לבדוק את המרכיב החשוב ביותר שהוא איכות המוצר, וחשוב לציין את העובדה שהמחיר הוא זה שקובע את איכות המוצר על פי הצרכן הישראלי, כן זה אכן מוזר אבל זו עובדה על פי מחקרים שבוצעו .

אך עם כך הדבר יכול להיות שהלקוח הפוטנציאלי מעדיף לרכוש מוצר זול ולקחת בחשבון שהוא יצטרך להגיע לשירות התיקונים של אותו מוצר בתכיפות הרבה יותר גדולה ממוצר איכותי שכמעט ולא רואה את מעבדת המחשבים, והמוצר הזול רואה את המעבדה לתיקון מחשבים בתכיפות הרבה יותר גדולה .

קניית מחשב חדש או משומש

בין היתר יש את האנשים שכן מעדיפים מוצרים איכותיים מאשר מוצרים שאינם איכותיים שמחזיקים למעשה הרבה פחות זמן, והם יודעים להעריך את הצעד שהם עשו בכדי לשפר להם את החיים במוצר איכותי. לשם דוגמא עם ניקח רכב ישן שעם יתרונות העלות שלו יכולה אולי לשפר את ההוצאות, אך מנגד יכול הדבר להיות רק אולי מעשה טיפשי לתחזק רכב ישן, כי הזמן שאתם זורקים על רכב ישן בכדי לתקן אותו, ושלא נדבר על העלויות השנתיות שיש לו, לאומת רכב הרבה יותר מתקדם בשנים .

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH