פאנל סולארי 100 וואט פולי

הפנל הסולארי 100 וואט פולי שלנו הוא הבחירה האידיאלית למי שמחפש פתרון אנרגיה מתחדש ואמין.
בעיצוב קל ונייד, הוא מתאים לטעינת מכשירים

 

600

משלוח מהיר

משלוחים מהירים

עד 7 ימי עסקים בלבד

משלוח חינם

משלוחים חינם

בהזמנות מעל 1500 ש״ח

תשלום מאובטח

תשלום מאובטח

בהזמנות אונליין באתר

יעוץ לקניה

מענה מקצועי

הכוונה וייעוץ לפני רכישה

תיאור

פאנל סולארי 100 וואט פולי הוא פתרון מעולה עבור אנשים ועסקים שמעוניינים לנצל את האנרגיה המתחדשת במטרה להקטין עלויות ולשמור על הסביבה. פאנלים פולי-קריסטליים, כמו הפאנל הזה, עשויים מתאי סולאריים המיוצרים מסיליקון גבישי.

תהליך הייצור שלהם זול יותר, מה שמוביל למחיר נמוך יותר בהשוואה לפאנלים אחרים, תוך שמירה על ביצועים טובים.

כוחו של פאנל סולארי 100 וואט בא לידי ביטוי בשימושים שונים.

הוא יכול לשמש לטעינת סוללות לרכבים חשמליים, הפעלת מכשירים חשמליים קטנים, תאורת גינה, או אפילו כמקור אנרגיה למערכות חשמליות בבתים קטנים או קמפינגים. בזכות גודלו, הוא נגיש וגם קל להתקנה.

יתרון נוסף של הפאנל הוא היכולת שלו לייצר חשמל גם בתנאי אור פחות אידיאליים, אם כי כמובן שהוא עובד הכי טוב באור שמש ישיר. הפאנלים הפולי-קריסטליים ידועים ביכולת שלהם להתמודד עם חום, מה שמאיץ את היעילות גם כאשר הטמפרטורות גבוהות.

השקעה בפאנל סולארי 100 וואט פולי היא לא רק השקעה כלכלית, אלא גם השקעה בעתיד. השימוש באנרגיה סולארית מפחית את התלות בדלקים פוסיליים, מה שמוביל להפחתת פליטת גזי חממה ולשמירה על הסביבה. בנוסף, רבים מהפאנלים מגיעים עם אחריות, מה שמעיד על איכות המוצר.

בסיכומו של דבר, פאנל סולארי 100 וואט פולי הוא פתרון יעיל וברי קיימא, שמאפשר לכל אחד לקחת חלק במעבר לאנרגיה ירוקה ולחסוך כסף על חשמל.

 

 Peak  100w
Weight  8kg
 Dimensions(cm) 100x67x3
Maximum power voltage (Vmp) 17.8V
Maximum Power Current (Imp) 5.62A
Open circuit voltage (Voc) 22.4V
Short circuit current (lsc) 5.95A
Cell efficiency 17.64%

 

 

מידע נוסף

מותג

Sivim

הספק לוח סולארי

100W

גודל הלוח

100x67x3 ס"מ

סוג לוח סולארי

פולי

Brand

Sivim

מי אנחנו? חברת סיבים הוקמה ע"י צוות מאוחד של מומחים בעלי ניסיון בתחומי המחשוב השונים והתקשורת. בין המומחים שלנו ניתן למצוא מהנדסים, הנדסאים, טכנאים, מנהלי פרויקטים, ספקי ציוד ובעלי מקצוע מהטובים ביותר בארץ. אנשינו בעלי הסמכות שונות בתחומי התקשורת כמו MCSE , CCNA ועוד. כל חברי הצוות של חברת סיבים מחויבים להמליץ ולייעץ ללקוחות החברה באופן אמין, אדיב תוך מתן שירות מקצועי – לכל לקוח ובאופן שווה. תוכלו להכיר אותנו באופן אישי לאחר שנצור קשר. חברת סיבים שמה בראש מעייניה את הלקוח וסיפוק צרכיו. מתן ליווי לכל אורך הדרך, ייעוץ מקצועי, שירות אמין וציוד חדשני ואיכותי עבור לקוחותינו הינם בראש סדר העדיפויות שלנו. השירות ניתן בהתאמה אישית לצורכי החברה. חברת סיבים עובדת עם מיטב החברות הקיימים בשוק וזאת במטרה לספק ללקוחותיה את המוצרים המובחרים ביותר. אנו בחברת סיבים משתדלים לשתף ידע ועל כן אנו בין היחידים בארץ המפרסמים מאמרי הדרכה אינטרנטית חינמית בתחום התקשורת והמחשוב – את המדריכים תוכלו למצוא בעמוד "מאמרים".
Sivim logo
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH