תוכן העניינים

ישנם הרבה יתרונות למצלמת אבטחה למשרד, גם לבעל העסק וגם לצוותי הניהול. ישנן גם, למרות זאת, הרבה סוגים שונים של מצלמות אבטחה. אז איך תדע איזו מצלמה הכי טובה לשימוש שלך?

במאמר זה אני אבחן כמה דרכים בשביל להחליט על סוג המצלמה הנכון, בתלות בצרכים ספציפיים. בשביל עזרה ישירה, צור קשר עם חבר מצוות המכירות שלנו ותקבל הצעת מחיר להתקנת מצלמות למשרד לפי הצרכים שלך.

איך למצוא את מצלמת האבטחה הטובה ביותר למשרד

הגורם הראשון שישפיע על בחירת מצלמת האבטחה הוא המטרה שאתה מנסה להשיג. למשל, השגחה על עובדים במשרד קטן לא יצריך את אותו סוג מצלמה למחסן או משרד גדול.

כמו כן, גם שימוש להתקנה פנימית או חיצונית מצריך מצלמות שונות, כמו גם זמן יום, לילה וגודל שטח כיסוי. בואו נמשיך עם בחינה מקרוב של כל אחד מהתנאים הללו.

אבטחת משרד קטן

מצלמות אבטחה למשרד קטן משתנים בגודל, במראה ,בסוג וכמובן במחיר. בדרך כלל, תפקיד המצלמות במשרד קטן הוא מעקב אחר עובדים ומבקרים.

מה שזה אומר  זה שאינם בדרך כלל מוצרי מעקב חדשניים. אלא, הם יכולים להיות די זולים, גם אם תצטרך מערך מצלמות שלם בשביל כיסוי מלא.

מצלמות “כדור” הן פתרון זול אם אתה צריך רק מצלמה שתכסה נקודה מסוימת במשרד. הם מושלמות בשביל התקנה על קירות וניתן לעשות זאת בלי עזרה של מומחה.

אבטחת משרד גדול

מצלמות אבטחה למשרד גדול כמובן יצטרכו לכסות שטח גדול גדול יותר מאשר מקביליהם במשרד הקטן. תצטרך למדוד את מרחק הכיסוי בשביל לבחור את המצלמה והעדשה הנכונות.

הרבה מנהלים של משרדים גדולים בוחרים להתקין מערכות אבטחה בשביל לעקוב אחר עובדים וגם בשביל לאבטח נכסים. הם בדרך כלל גם כוללים יותר ממצלמה אחת, מה שאומר שתחפש מערכת מצלמות אבטחה מלאה.

מצלמות “כיפה” הן הבחירה השכיחה ביותר בשביל משרדים גדולים. אחת הסיבות היא שאפשר להפעיל אותן בלי שידעו בדיוק לאן הן מסתכלות. כמו כן, מצלמות “כיפה” מתאימות יותר להתקנה על תקרות ובדרך כלל מספרות שדה ראייה רחב.

אבטחת מחסן

מצלמות מחסן הן רכיב הכרחי בזמננו. מטרתם לא רק לעקוב אחר עובדים ולאבטח נכסים, אלא גם כאמצעי זהירות.

אחת הסיבות הן שהן מספקות לבעלי מחסנים ולמנהלים הגנה מקרי אחריות פוטנציאליים.  במחסן, משתמשים הרבה במכונות ואיתן יש הוראות בטיחות.

מצלמות PTZ הן אופציה פופולרית בשביל לאבטח מחסן. הדבר שמייחד מצלמות אלה על פמי מצלמות אחרות הוא היכולות לכסות שטחים גדולים עם תנועת מצלמה.

זה בעיקר בזכות היכולות שלהן להסתובב, להטות ולהתקרב בכיוונים שונים ויכולות להיות ממוקמות לכיסוי אזורים בצורה אוטומטית עם הגדרות סיורים. מצלמה זו תחסוך לך עלויות של מצלמה נוספת משום שהיא יכולה לכסות 2 אזורים שונים בעזרת תנועתה.

אבטחת פנים\חוץ

מצלמות פנים ככלל זולות יוצר ומצריכות פחות טכנולוגיות מאשר מצלמות חוץ. הן לא צריכות עמידות למזג אוויר קשה והעדשה שלהן לא צריכה להיות עמידה.

מצלמות חוץ ייצטרכו להיות עמידות למזג האוויר, אביזרי התקנה עמידים, עדשה עבה ולהיות מותקנים בצורה נכונה. טעות שכיחה בהתקנת מצלמות חוץ היא לא לאבטח את הכיפה כראוי, דבר שיגרום ללחות להיכנס ולעובש להיווצר.

עוד טעות שכיחה היא שאנשים בוחרים את העדשה הלא נכונה לשימוש שלהם. תחקור את הנושא של שדה ראייה, מרחק וטווח היטב לפני שתקנה מצלמת אבטחה משרדית שלא תוכל לבצע את משימתה.

אבטחה ביום\לילה

תנאי אבטחה ביום ובלילה משתנים לפי תנאי האור. לתנאי אור יש תפקיד חשוב ביכולת של מצלמת אבטחה לעקוב בדיוק ובהקלטה של וידאו ברור.

כאשר תתקין כל מצלמת אבטחה משרדית, תוודא כי תמקם אותה המקום עם תנאי אור אופטימליים. אפילו אם יש למצלמה ראיית לילה, רובן צריכות רמה מסוימת של אור בשביל להקליט וידאו ברור.

כעת כשאתם מבינים את עיקרי הדברים ניתן לעיין בחנות מצלמות אבטחה שלנו באתר , או להזמין את שירותינו להתקנה איכותית ומהירה.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
תמונה של רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH