תוכן העניינים

תשתיות תקשורת ורשת WIFI לבית ספר

לאלו מאתנו המבוגרים, זוכרים את בית ספר הישן והמיושן עם ספרים רבים, שעות של חיפושי מידע באנציקלופדיה וספרים נוספים בספרייה העירונית. מאז התקדמנו מעט, וכיום נדיר למצוא אדם שמחפש מידע בספר, כאשר כל המידע נגיש בלחיצת כפתור במרשתת.

כיום בתי ספר ומוסדות חינוך לא מתפקדים ללא אינטרנט, האינטרנט וה-WIFI הפכו לחלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים והוא מאפשר רצף לימודי עבור התלמיד כך שהוא שיכול לגשת למגוון תכניות לימוד שקיימות בדיגיטל שברובה בעידוד של משרד החינוך (ולא רק הלימוד דיגיטלי אלא אפילו מבחן הבגרות מתוקשב).

עם זאת האינטרנט מאפשר למורים  לתכנן פעילויות למידה בהתאם למאפייני התלמידים, בנוחות ובצורה כזאת שתעניין את התלמידים.

רשתות WIFI בבתי ספר מעצבות את עידן הגישה הדינמית יותר לעיסוקים אינטלקטואליים , התאמה ההדוקה ביותר לצרכי החינוך של הדור הזה.

הדרישות של מוסדות החינוך לחיבור לרשת תקשורת יציבה ומהירה , ורשת אלחוטית WIFI יציבה כבר לא המלצה אלא דרישה של ממש, בבית ספר בו מתבססים על לימודים באינטרנט חשוב לתכנן ולהשקיע בציוד הנכון כדי שהתלמידים והמורים יוכלו לעבודה בצורה חלקה ללא צוואר בקבוק. על כן, יותר מאשר בכל תחום אחר , ההצלחה של בניית רשת תקשוב, אינטרנט ו-WiFi בית ספרית צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע מיומן.

גילוי נאות חברת סיבים מחשבים ותקשורת מייעצת, מתכננת ומבצעת פרויקטים של התקנת רשתות תקשורת מחשבים ורשתות WIFI לבתי ספר.

Wifi בבית ספר יתרונות

פריסת רשת ה-Wifi של בתי ספר ומוסדות חינוך אחרים בישראל לא הייתה דרך קלה .

אבל אנו בסיבים מומחים משני צדי הגדר – גם טכנולוגיה וגם חינוך , מצאנו אפשרויות גדולות לאפשר גישה מהירה ויציבה לרשת ה WIFI לסטודנטים ולצוות הנהלה, הציוד שלנו מאפשר לבתי ספר ומוסדות חינוך:

  • גישה קבועה ומהירה למשאבי חינוך למורים ולתלמידים
  • ניידות משופרת וגמישות רבה יותר למורים ולצוות 
  • עלויות נמוכות לתחזוקת המכשירים 
  • גמישות רבה יותר מבחינת אפשרויות המעקב והאבטחה
  • אפשרות לסנן תכנים שאנו רוצים למנוע מהתלמידים להיחשף אליהם (סינון תכנים מנוהל)
  • אפשרות לתזמון שעות פעילות של הWIFI לפי לוח זמנים

איך מתבצעת התקנת WIFI בבית ספר?

הקמת רשת Wi-Fi בבתי ספר ובאוניברסיטאות היא לרוב אתגר גדול. אתגר המשלב תשתיות תקשורת פסיביות (כבלים נחושת וסיבים אופטיים) וציוד רשת מקצועי. יש לפתח ליבה שיכולה לתמוך באלפי תלמידים, סגל ומבקרים בגישה לרשת הפרטית של בית הספר בו זמנית. לכן, לפני שנגדיר את רשת ה-Wi-Fi שלך, עלינו לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

  • גודל המקום והשטחים בהם נדרשת גישה לרשת הWIF
  • כמות המשתמשים שצפויה להתחבר לרשת
  • מה נדרש מבחינת אבטחת הרשת, ואבטחת המכשירים המחוברים אליה
  • מה מהירות האינטרנט הקיימת היום בבית ספר ורוחב פס

לסיכום WIFI עבור בתי ספר הינו מורכב בדרך כלל, וכדי לבצע אותו כראוי יש צורך בתכנון מקדים, ביצוע עבודות תשתית ורשת, אספקה והתקנת נקודות גישה (ACCESS POINTS) תכנות וניהול חכם. אנו בסיבים מספקים פתרון מלא לכל צרכי הWIFI והרשת שלכם, לייעוץ חייגו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH