תוכן העניינים

אם העבודה שלך היא ניהול עסק, רוב הסיכויים שפינוי זמן בשביל להשוות ולהבין לעומק טכנולוגיות מחשוב פשוט בלתי אפשרי. אפילו אם אתה די בקיא במחשבים וציוד רשתות, ישנם הרבה פתרונות בשוק, ולכל אחד רשימה של יתרונות וחסרונות. מציאת הפתרון המושלם יכולה להיות מאתגרת, תדרוש זמן רב, ותעלה לך זמן וכסף אם לא תתאים בדיוק למה שכבר קיים אצלך בעסק.

אל תבין לא נכון, זהו סימן מעולה שאתה עסוק בניהול ופיתוח עיסקי דבר שמעיד על עסק במגמת עלייה, וזה הזמן הנכון להוריד ממך לחצים ולדאוג לפתרון שיאפשר לך ולעובדים שלך לעבוד באופן שוטף ורציף ללא תקלות מחשוב, ללא איבוד נתונים, וללא צוואר בקבוק! זה הזמן למצוא את החברה שתעניק לכם שקט נפשי בשדה הטכנולוגי

כאשר תחפש את פתרונות הIT המתאימים לעסק שלך, חשוב לקחת בחשבון את שבעת הגורמים הבאים ולוודא כי יש לך תשובות ברורות כדי שתדע למה אתה בדיוק נכנס.

מהי המחיר לתחזוקת מחשבים בעסק?

זו אחת הטעויות הגדולות ביוצר שקורות כל הזמן. עסק רוכש ציוד חדש או תוכנה כלשהי בשביל לייעל את העבודה, אבל שוכחים לקחת בחשבון את עלויות התחזוקה.

בוא ניקח דוגמה ידועה – מכונית. כאשר אתה רוכש מכונית, אתה צריך לוודא שאתה מודע לכל העלויות שכרוכות ברכישה. אתה יודע שתצטרך להחליף את השמן כל כמה עשרות אלפי קילומטרים, לבדוק את הבלמים, ולסובב את הגלגלים. כל שנה תצטרך להעביר את הרכב טסט. תצטרך לתדלק בהתאם לזמן שאתה נוסע. תצטרך לבטח אותה. לפתע פתאום הרכב שקניצ במחיר מציאה, עולה הרבה יותר.

כמובן, אם לא תתחזק את הרכב שלך, חייה יקוצרו ובעיות גדולות ויקרות יותר יצוצו.

אותו הדבר עם הIT שלך. כל דבר ברשת שלך, החל משרתים למדפסות, הציוד שלך צריך להיות מטופל ומתוחזק, והתחזוקה לא יקרה בכלל ביחס לבעיה האמיתית.

שאל את הספק שלך אם הם לוקחים בחשבון תחזוקה וטיפול שוטף כך שזה כלול בתקציב.

כאשר מדובר בתוכנה יש לשאול את השאלות הבאות: האם ישנם עדכונים? מי אחראי על בדיקה והתקנה של העדכונים? מי אחראי על בדיקת הציוד כדי לגלות סימנים ראשוניים של כשל?

חברת סיבים מחשבים ותקשורת נוקטת בעמדה יוזמת לתחזוקת המחשוב והIT שלך. אנחנו בודקים ומתחזקים את כל המחשבים שלך, אנו מאמינים בתחזוקה וטיפולים שוטפים מאשר אַחְזָקַת שֶבֶר שעלולה לגבות זמן יקר ולגרום לאיבוד מידע ונזק כספי לעסק שלך.

כמו כן אנו דואגים לשרתים והגיבויים כדי להבטיח שהם עובדים בצורה הכי חלקה והעדכונים האחרונים מותקנים עליהם. אנחנו לא מייחסים את ההצלחה שלנו לכמות המחשבים עליהם אנחנו עובדים, אלא עד כמה השירות שלנו אפקטיבי לעסק שלך.

שירותי מחשוב לארגון בצמיחה

אם כבר מדברים על הצלחה, מה יקרה כאשר תצטרך להכניס עובד חדש לחברה שלך? טכנלוגיות חדשות לחברה שלך? מה לגבי 5 העובדים הבאים, 10, 50? למרות שלא כל פתרון IT יכול להתרחב ללא סוף, חשוב לקחת בחשבון את הגדילה שלך, ותמיד להיות מוכן לפיתוח עתידי, ולהיות מוכן גם לגדילה לא מצופה.

אם רבעון מוצלח במיוחד גורם לך להוסיף עוד עובדים לחברה, לחשב ולבנות מחדש את כל הרשת שלך בשביל להכיל את העובדים ייגמור את הרווחים שלך די מהר. למרות שגדילה תביא איתה הוצאות נוספות, חשוב לדעת איך היא תיראה לכל משתמש, ועד כמה היא יכולה להכיל.

לכן חשוב לעבוד עם חברה שתדע לתת מענה ולהצליח יחד איתך.

אנחנו בסיבים באמת מקווים לראות צמיחה, משום שכאשר אתה גדל והעסק שלך גדל , אנחנו גדלים ביחד איתך. אנחנו רוצים שהטכנלוגיה והמחשבים שלך יהיו רווחיים ומתאימים לך במטרה להגביר פרודקטיביות. כאשר אנחנו ממפים את הרשת שלך, אנחנו מדגישים צווארי בקבוק שיכולים למנוע ממך להוסיף משתמשים חדשים. אנחנו גם מסוגלים להראות לך את העלות המשוערת של כל משתמש חדש, ובאיזו נקודה תצטרך להחליף פתרון כדי שתוכל להתכונן תקציבית.

איחוד תשתיות מחשוב, האם כדאי?

אם זאת השאלה שלך, כנראה שספק שירותי המחשוב העכשווי שלך לא ראה את התמונה המלאה שלך העסק שלך, או שהיו יותר מעוניינים למכור לך ציוד מאשר לנהל לך את תשתית המחשוב בחכמה בעסק.

המון עסקים זקוקים למספר תוכנות שירוצו זו אחר זו בשביל עסקים יום-יומיים. זה יכול לכלול שרת מיילים של מייקרוסופט, יישום עסקי, אחסון נתונים, שרת SQL ועוד  שאולי הוצגו לך ככאלה. לפעמים אפילו נחסך כסך בטווח הארוך בקניית והתקנת שרת חדש בשביל פתרון חדש, במקום שידרוג חומרה קיימת בשביל שתוכל להתמודד עם שני המשימות. אך בטווח הארוך, איחוד השרתים שלך בעזרת וירטואליזציה יכולה לחסוך לעסק שלך כסך בחשבון החשמל, עלויות ניהול ותחזוקה כללית.

אנו בסיבים מחשבים ותקשורת אוהבים להיות פרקטיים. בפשטות, אם אתה משתמש בכמה שרתים שלא ממומצים עד הסוף, נעבוד ביחד איתך בשביל לאחד אותם.

תלוי בסיטואציה, אולי נציע זאת מוקדם יותר, או שנמליץ לאחד אותם בשידרוג הבא, תלוי עד כמה התוצאה תהיה אפקטיבית בשבילך.

 

עד כמה מהר אני יכול לשחזר נתונים מאסון בלתי מצופה?

אסונות קוראים בדרכים שונות, החל מכשלים חומרתיים ועד אסונות טבע. אם המשרד שלך חווה הצפה ורוב הציוד נפגע, הפוקוס העיקרי צריך להיות לחזור לעבודה כמה שיותר מהר וזאת בשביל למנוע הפסדים. אולי זוהי דוגמה יותר אקסטרימלית של אסון, אך שיחזור מהיר חשוב בלי קשר לסיבת ההשבתה. זוהי בעצם חשיבות הגיבוי בענן.

מהירות השיחזור תלויה בעיקר ברמת המוכנות שלך לאסון. האם המידע שלך מגובה? האם הגיבוי עדכני? על איזה סוג אחסון הגיבוי נמצא – האם הוא יכול להיות משוחזר מהר או שזהו תהליך שצורך עבודה רבה? האם הגיבוי שלך מצריך ציוד ספציפי או שאתה יכול להתחיל לעבוד עם ציוד זמני בזמן שציוד קבוע בהכנה? ישנם המון גורמים לתכנון בתוכנית ההמשכיות העסקית שלך.

הפסקה גדולה יכולה להפוך מהר מאוד ליקרה, לכן אנחנו מבינים שמהירות היא גורם חשוב.

אנחנו בסיבים תמיד ממליצים על פתרונות גיבוי שמתאימים לתוכנית ההמשכיות של העסק שלך. פתרונות הגיבוי שלנו משתמשים במספר טכנולוגיות שמאפשרות שיחזור מהיר בלי תלות בחומרה. למעשה, אם השרתים שלך חווים כשל, פתרון הגיבוי יכול לקחת את מקומו זמנית. במקרה שמכשיר גיבוי נאבד באסון, באפשרותך להזמין אחד חדש למשרד שלך באופן מיידי.

האם המידע שלי מוגן מפני גניבה

לפני כעשור, שמירה על כל הנתונים שלך במקום אחד הייתה משימה יחסית פשוטה. כיום, עובדים משתמשים בסמארטפונים, טבלטים ולפטופים כדי לבצע את העבודה שלהם, וזה מגדיל את השדה העבודה במערכות המידע והמחשבים של הארגון שלך.
אתה זקוק לאיש IT שמבין את ההתקדמות המודרנית ויכול לאפשר לעובדים לעבוד במגוון פלטפורמות ובו בזמן לשלוט ולנהל על אבטחת המידע שלך בעסק.

למרות שאין פתרון ניהול נתונים שמתאים לכולם, ישנן מדיניות ופתרונות בשביל לשלוט בנתונים וניהול הרשאות. החל ממדניות עבודה על מכשירים אישים וניהול מכשירים ועד VPN שמאפשר לעובדים שלך לגשת לקבצים ואפליקציות באופן מאובטח מכל מקום בלי לסחוב נתונים איתם לכל מקום.

אנחנו יכולים גם להמליץ על פתרונות אבטחה בשביל להגן על המידע שלך מאיומים וחדירות מבחוץ כמו וירוסים, תוכנות זדוניות, תוכנות כופר והאקרים. הכי חשוב, אנחנו מנהלים ומתחזקים את כל אבטחת המידע והפתרונות האלו בשביל להבטיח שהם תמיד מעודכנים ומתוכנתים נכון לרשת שלך במטרה להיות בטוחים ולדעת שהם מבצעים את העבודה שלהם ומגינים על המשאבים שלך.

מה קורה כאשר העובדים שלי זקוקים לתמיכה טכנית?

פתרונות חדשים מצריכים למידה ותמיכה.  בשביל לראות את הערך בהשקעה בטכנולוגיה, סגל העובדים צריך לדעת להשתמש בו. האם הספק שלך פשוט מטפל בהתקנה ומשאיר אותך עם הוראות למשתמש, או שהם עובדים איתך ועם העובדים עד שאתם שולטים בחומר? מה העלויות של התמיכה?

הטכנאים המומחים שלנו לא מפוקסים רק עד הצד הטכנולוגי של פתרונות, אלא גם חווית משתמש. אנחנו מבינים שציוד אינו אפקטיבי אם אינו משרת את יעודו והופך את העבודה שלך לקלה יותר, ואנחנו מסורים לתוצאה הסופית הזו.

אנחנו גם לא משאירים אותך להתמודד לבד אחרי שהפתרון הותקן. העובדים שלך יכולים ליצור איתנו קשר לתמיכה טכנית ואתה יכול להשתמש במנהל החשבונות שלך בתור מנהל מערכות מידע וירטואלי בשביל לנהל תקציבים ובקרה נוספת על הIT שלך.

מה רמת הסכם רמת השירות שלך?

האם אי פעם היית צריך להתקשר לחברת הטלויזיה או האינטרנט בעקבות תקלה שיש צורך בטכנאי שיגיע לביתך לתקן. והם אומרים לך שהם יגיעו בשבוע הבאה ביום מסויים בין השעות 12 עד 5 בצהריים? גם אנחנו שונאים את זה.

אם גם הספק העכשווי שלך מתנהג אליך בצורה הזו במקום כעדיפות עליונה, הם עולים לך בהרבה זמן אבוד, פרודקטיביות ורווח.

אנחנו בסיבים מחשבים ותשתיות תקשורת עובדים איתך בשביל לתאם ציפיות באופן ברור של זמני תגובה לסוגים שונים של תקלות, החל מלא קריטיות (תקלה לא קריטית כלומר תקלה שאינה משביתה את העבודה) לקריטיות, ותמיכת חירום. אין פרצות חבויות או הפתעות – אנחנו לוקחים את העסק שלך ברצינות ומחשיבים זמן השבתה כמקרה חירום.

אם אתם עומדים בפני צומת דרכים, ואתם מחפשים שירותי מחשוב לעסק שלכם אנו מקווים שהמאמר הזה עזר לכם להבין מה הקריטריונים החשובים בכדי לבצע את ההחלטה על הצד הטוב ביותר. כמו כן צוות סיבים מחשבים ותקשורת ישמח להבחר כספק שירותי המחשוב שלך! צור איתנו קשר עוד היום 058-4444949 או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH