תוכן העניינים

אנחנו מדברים על מחשוב ענן והדרך בה עסקים מתייחסים לטכנולוגיה שלהם הרבה, וזה לא לחינם.

מחשוב ענן היא מהפכה שאנו זוכים לחוות ולראות בשנים האחרונות בתחום המחשוב לעסקים. שירותי הענן הפכו דבר שיגרתי עבור עסקים עד כדי כך שקשה למצוא עסק שלא משתמש בו בצורה כזו או אחרת. בסביבה תחרותית, העסק הקטן צריך את כל העזרה שהוא יכול לקבל, והענן עוזר בנגישות, זמינות, דינמיות ועוד כל זה במחיר שיכול להשתלם. אז מה בעצם היתרונות? המשיכו לקרוא.

היתרונות של שירותי ענן עבור עסקים

מה היתרונות למחשוב ענן? שאלה טובה! נציג כמה נקודות שהן המשמעותיות ביותר בעבור עסקים רבים.

  • חיסכון בעלויות – חסכון בעלויות הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר של מחשוב ענן. זה עוזר לך לחסוך עלות הון משמעותית מפני שעל ידי שימוש במחשוב ענן הנכם חוסכים השקעות ברכש של חומרה פיזית. כמו כן, אינך זקוק לאנשי צוות מיומנים כדי לתחזק את החומרה. הקנייה והניהול של הציוד נעשים על ידי ספק שירותי הענן להם אתה משלם בעבור השימוש והצרכים שלך.
  • חומרה דינמית – נגמר המקום? העסק גדל צריך מעבד יותר חזק? אין שום בעיה. הענן מציע קיבולת אחסון כמעט בלתי מוגבלת ושינוי חומרה הקצאת משאבים גדולה יותר הפכה דבר פשוט מאוד. ניתן להרחיב, לשדרג ולהגדיל בכל עת! תוכל להרחיב במהירות את קיבולת האחסון שלך, כוח עיבוד, זכרון RAM ועוד עם עמלות חודשיות נומינליות מאוד.
  • שיתוף פעולה – פלטפורמת מחשוב הענן מסייעת לעובדים הממוקמים באזורים גיאוגרפיים שונים לשתף פעולה בצורה נוחה ומאובטחת ביותר.
  • המשכיות עסקית – הגנה על הנתונים והמערכות שלך היא חלק חשוב בתכנון ההמשכיות העסקית. בין אם אתה חווה אסון טבע, הפסקת חשמל או משבר אחר, אחסון הנתונים שלך בענן מבטיח שהוא מגובה ומוגן במקום בטוח ומאובטח. היכולת לגשת לנתונים שלך שוב במהירות מאפשרת לך לנהל עסקים כרגיל, תוך מזעור כל זמן השבתה ואובדן פרודוקטיביות.
  • עדכוני תכנה – גישה לעדכונים אוטומטיים עבור דרישות ה- IT שלך עשויה להיכלל בדמי השירות שלך. בהתאם לספק שירותי מחשוב הענן שלך, המערכת שלך תעודכן באופן קבוע בטכנולוגיה העדכנית ביותר. הדבר עשוי לכלול גירסאות עדכניות של תוכנה, כמו גם שדרוגים לשרתים ולכוח עיבוד המחשב.
  • אבטחת מידע – זהו יתרון בייחוד עבור העסקים הקטנים עד בינונים שכן, עסקים כאלו לא תמיד יכולים להרשות לעצמם תקציביים גבוהים עבור פתרונות ומוצרי אבטחת מידע חדישים. כאשר עוברים לענן ניתן להיות רגועים, האחריות לאבטחת השרת בענן והשירותים של העסק שלך נמצאת אצל ספק השירות שהוא בדרך כלל, כמובן מעסיק מומחי אבטחת מידע ואנשי מערכות מידע שידעו לאבטח את המידע והשירותים של העסק שלך יותר ממה שעסק קטן יכול לאפשר לעצמו.

מה העסק שלך צריך

תלוי בצרכים הספציפיים של העסק שלך, הענן שלך כנראה יהיה שונה מענן כללי. יש כמה אפשרויות ענן, אבל רק אחת מהן תתאים לעסק שלך. האפשרות בה תבחר עבור העסק שלך תלויה בכמות השליטה שאתה רוצה, מה השירותים שהענן יספק לארגון וכמה אחריות אתה רוצה על גיבוי ותחזוקה של הענן.

בשביל לעזור לך להבין איזו אפשרות אתה צריך, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • אתה רוצה לשלב עוד אפשרויות אבטחה בענן? הענן הציבורי בדרך כלל מוחזק אצל ספק השירות, לכן, אינו מאפשר אפשרויות אבטחה חיצוניות. למרות זאת, אם אתה מאחסן מידע אצלך במקום אתה יכול לשלב כמה אבטחה שרק תרצה.
  • האם יש לך תקציב מוגבל? עסקים קטנים מוגבלים לרוב על ידי התקציב שלהם. אם זה המקרה, ענן ציבורי יכול להתאים הכי טוב לצרכים של העסק שלך. החלק הטוב בענן ציבורי הוא שכל העסקים יכולים להשתמש בו בקלות ומקל על בעיות רבות שקשורות לניהול ואבטחת ענן.
  • כמה שליטה אתה צריך? אם אתה רוצה לקבל הרבה שליטה במידע שלך, ענן פרטי מאפשר שליטה מבוססת תפקידים. זה עוזר לשמור על המידע שלך בסביבה עם שליטה מרבית.
  • כמה אחריות לתחזוקה אתה צריך? רוב הטכנולוגיות הגדולות צריכות תחזוק וניהול. זה בקלות יכול לעבור לספק ענן או ספק IT בשביל להשתמש גם בענן פרטי וציבורי בקלות.

השקעה בענן היברידי מאפשרת לעסק שלך לנהל במינימום, ולהשתמש ביתרון הבטיחותי של ענן פרטי. ענן היברידי הוא פתרון מעולה שמתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH