תוכן העניינים

בעלי עסקים רבים (וגם אנשים פרטיים) מבינים שתהליך הגיבוי והשחזור של המידע בעסק שלהם הולך ומסתבך יותר ויותר – בין אם הוא וירטואלי, פיזי, בענן או משולב.

שירות הגיבוי בענן שלנו תוכנן כמוצא לסיבוך זה, בעזרת גיבוי ושיחזור פשוטים שעונים של על דרישות האבטחה שלך, עם מגוון מאפיינים נוספים כמו חיבור מאובטח מרחוק, בדיקת סייבר ובדיקת חורי אבטחה בתוכנות הקיימות במחשב לפי מאגרים עולמים, כל אלה ועוד יעזרו לך לחסוך זמן וכסף, יגדילו את אמינות הגיבוי, זמן ההתאוששות ויעדי נקודות שחזור.

אם אתה כבר משתמש בשירותי הגיבוי בענן של סיבים, בקש מאנשי התמיכה לעדכן בעבורך לגרסה האחרונה בא תקבל עוד הרבה אפשרויות חדשות.

למה לבחור בשירותי גיבוי בענן לעסק?

קלות

אנו בסיבים עובדים עם מגוון חברות הגיבוי הגדולות ויודעים להתאים לעסק שלך את מה שמתאים לו בידיוק! תוכנות הגיבוי שלנו עם ממשק פשוט ולוח חכם שמספקים מידע מלא שיעזור לך לעקוב אחרי כל גיבוי, שכפול ושיחזור. הוא גם חוסך זמן והופך את השילוב של אבטחה לפשוט – עם רק כמה קליקים, תוכל להפעיל תוכניות גיבוי, לראות את המצב שלהם ולבצע שיחזור.

הגנה מתוכנות כופר

קצב תקיפות הכופר גדל, והאסטרטגיה מאחורי המתקפות נהיית יותר ויותר מתוחכמת. עם איום כל כך רציני לעסקים, אבטחת מידע מתפקד כקו הגנה אחרון במקרה הנורא מכל. סיבים בעלת האמצעים, ומספקת שירות שחזור קבצים אחרי מתקפת כופר וגם הגנה על המחשב והמערכת עצמה מתקיפות שפוגעות גם במוקדי גיבוי והנתונים שבהם.

זרימת וירטואליזציה

אנו יודעים לגבות שרתים פיזיים וגם שרתים וירטואלים. הגיבוי שלנו מתחבר עם Microsoft® Volume Shadow Copy Service וVMware vStorage™ כדי לספק גיבוי מנותר, אמין ואחיד בשביל כל המכונות הווירטואליות שלך.

הטכנולוגיה הזו מפחיתה את ההשפעה על כל מארח וירטואלי וטכניקות מתקדמות מאפשרות שחזור מהיר. תוכנת הגיבוי שלנו יודעת לגבות ולשחזר גם – VMware וגם Hyper-V.

טכנלוגיית הגיבוי שלנו יודעת לגבות שינויים בלבד (Incremental backup) והודות לכך מסירה את הצורך לגיבויים מלאים חוזרים, דבר שמקטין משמעותית את זמן הגיבוי, תעבורת הרשת וכמובן שטח אחסון יקר.

לקבל פרטים צרו איתנו קשר
* 15% הנחה למזמינים דרך האתר

יכולות גיבוי ענן

בעידן שבו אבטחת מידע מעל הכל, חברות, עסקים וארגונים נופלים בידי האקרים לתשלומי כופר, גיבוי מקומי כבר אינו מספיק.

אנו בסיבים מאפשרים לכם לישון בשקט עם גיבוי בענן מאובטח. מה זה אומר ענן? דמיינו מחשב שנמצא בחוות שרתים עם חיבור מהיר מאוד לאינטרנט שכל תכליתו לקבל את הקבצים שלכם ולאחסן אותם למקרה שתצטרכו לשחזר אותם. במקרה של מתקפת כופר ההאקרים לא יכולים לגשת לענן המאובטח ולכן אתם יכולים להיות רגועים, הקבצים שלכם נמצאים במקום בטוח וזמינים לשחזור מהיר.

יעילות הכל-באחד

שירות הגיבוי של סיבים מגן על מידע בכל מקום, אם זה מכשיר סלולארי, מחשב נייח או נייד, סרבר פיזי אחד ואף אלפי מכונות וירטואליות. ההתקנה שלך לא משפיעה על הדרך בה התוכנה מגנה על המידע שלך, בין הוא נמצא במקום אחד או על מספר עננים. פלטפורמת הגנת מידע  מאפשרת לך לקבל את המקסימום מטכנולוגיות מבוססות יעילות כמו שיכפול חכם. גיבוי חכם מוריד את העלות לארגון שלך על ידי כך שהוא מוריד את עלויות האחסון והפחתה של התקורה המנהלית של ניהול מספר פתרונות.

למעשה אנו יודעים לתת מענה מלא לכל צרכי הגיבוי, לכל הפלטפורמות וכל המכשירים והכל בממשק ניהולי אחד כולל.

אנו בסיבים מעניקים שירותי מחשוב לעסקים כולל גיבוי מקומי וגיבוי ענן. 

לכל שאלה וייעוץ ניתן לפנות לאנשי המכירות שלנו בטלפון: 058-444-4949. נשמח לתת גם לכם שירות.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH