תוכן העניינים

אבטחת נכנסיך ועובדיך מאיומים ביטחוניים היא חלק חשוב בפעילות העסקית. רוב העסקים המודרניים מבינים את הצורך בהגנה ולכן משקיעים במערכת אבטחה עם מצלמות ומערכות אזעקה לזיהוי פריצה. בגלל זה טכנולוגיות אבטחה משומשות כמעט בכל סוגי המקצועות.

סוג מערכת האבטחה אינה זהה לכל עסק. שימושים שונים יצריכו מוצרי אבטחה שונים בשביל להיות אפקטיביים. למשל: מצלמת אבטחה קטנה בשביל משרד, לא תהיה שימושית בשביל לאבטח מחסן גדול או מגרש חניה.

בשביל להבין לאיזו מערכת אבטחה במעגל סגור אתה זקוק, צריך להתחשב בפקטורים שונים. קביעת דברים פשוטים כמו כיסוי וטווח יעזרו לך לצמצם את הזמן בחיפוש אחר המוצרים הטובים ביותר והמתאימים לצרכים שלך בו זמנית.

במאמר זה, נבחן כמה פקטורים לעומק. אני גם אספק כמה טיפים בשביל לעזור לך למצוא את המערכת האבטחה הטובה ביותר עם מצלמות בקלות. כמובן, אם תרצה עזרה בפיתוח מערכת מיוחדת לעסק שלך תוכל ליצור קשר עימנו ונעזור לך.

איך לבחור מערכת אבטחה עם מצלמות?

לא קשה למצוא בעלי עסקים שבטוחים שמערכת האבטחה שלהם טובה מספיק, הרי אם זה עובד – אין צורך להחליף. הבעיה עם המחשבה הזו היא שיש הרבה חורים ידועים במערכת שלהם שיכולים להיות מנוצלים אפילו על ידי פושעים לא מתוחכמים.

בעיה נוספת שקורת לעיתים קרובות היא שבעלי עסקים קונים מערכת אבטחה שלא מתאימה לצרכים שלהם. הם בוחרים לקנות מערכת זולה, עובדים עם מתקינים שאינם מקצועיים מספיק וכל זה במטרה לחסוך בכסף או פשוט לא מבינים מה הם קונים.  בעלי עסקים בסקטור המסחרי צריכים להבין מערכת מצלמות אבטחה היא השקעה – ברגע החירום הראשון בו מערכת המצלמות תציל את המצב, תדעו להעריך את ההשקעה ולראות את הרווחים.
ארבעת הטיפים הבאים יעזרו לך לבחור בהתקנה של מצלמות אבטחה לעסק שלך.

הבנת מיקום ועדשת המצלמה

למרות שמראה המצלמה חשוב, ישנם דברים חשובים ממנו, למשל, עדשת המצלמה. העדשה צריכה לספק לך כיסוי מרבי ותמונה ברורה. בשביל לבחור את העדשה המתאימה ביותר תצטרך לדעת את המרחק והטווח שלך.

תחליט על המקומות בהם תציב את המצלמות ומדוד את המרחק והטווח. מדידות אלו ימנעו ממך קניה של עדשות שאינן מתאימות לך. בנוסף, לדעת את הטווח של המצלמה יעזור לך לצמצם את האפשרויות רק למתאימות ביותר.

עדשות מסוימות מיועדות למקומות צרים כמו מעברים ומסדרונות. עדשות אחרות מיועדות למקומות פתוחים כמו חצרות. חלק מהעדשות טובות לטווחים בינוניים וכללים יותר. אם אינך בטוח תבדוק את מחשבון העדשות.

בחירה בין מצלמות חוטיות ואלחוטיות

מצלמות אבטחה חוטיות, למרות שהן עדיין שימושיות, כבר לא תמיד הסטנדרט. מצלמות חוטיות מצריכים חיבור ישיר למקליט וידאו, שלאחר מכן מעבד את התמונה. למצלמות חוטיות יש טווח מוגבל של חיבור ובחיבור ארוך איכות התמונה יורדת.

בכל מערכת אבטחה ישנה יש מצלמות חוטיות. אחד השדרוגים הנפוצים ביותר היא הסבה של מערכת חוטית לאלחוטית. מצלמות אבטחה אלחוטיות מחוברת דרך וויפיי ופתוחות ליותר שינויים עתידיים.

מצלמות IP פשוטות להתקנה ולהזזה במקרה הצורך. מצלמות אלחוטיות כבר מזמן לא השקעה יקרה. אם אינך יודע אם המערכת שלך חוטית או שעליך לשדרג לאלחוטית, צור קשר עם מומחה בתחום. על פניו התאמה של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות לא מתאימות לכל אתר.

שטח אחסון

כדי שמערכת מצלמות אבטחה תהיה אפקטיבית, צריך לקחת בחשבון טיפול בוידאו. עסקים ומטרות שונות של מערכות, מצריכות שטח אחסון שונה וסוג שונה של מערכת טיפול בוידאו. למשל, מערכת חוטית תשתמש בDVR בזמן שמערכת אלחוטית תשתמש בNVR.

חוץ מסוג המכשיר, צריך גם לקחת בחשבון את אורך ההקלטה הנשמרת.האם אתה מתכנן לשמור היטוריית הקלטות של חודש או של יום\יומיים? האם תמיד תקליט או רק כשיש תנועה?

גם כמות המצלמות שאתה צריך, רזולוצית ההקלטה וכמות פריימים לשנייה משפיעים על שטח האחסון. אם אתה צריך עזרה בחישוב שטח האחסון שאתה צריך, ניתן למצוא מחשבונים בתלות היצרן של מערכת ההקלטה שהינך עומד להתקין.

מומחה מערכות אבטחה

כנראה העצה הטובה ביותר שניתן לייעץ לאנשים שתחום עיסוקם הקבוע הוא אינו בתחום מצלמות אבטחה וגם למנוסים יותר היא להיעזר במומחה. המומחים יודעים להשתמש בכל החידושים הטכנולוגיים ויעזרו לך להימנע מטעויות בזמן קניה ולגרום להשקעה שלך להשתלם גם עכשיו וגם לטווח ארוך.

אם אתם עומדים בפני התקנת מערכות אבטחה, ומחפשים את הדרך הנכונה לבצוע העבודה ורכישת הציוד המתאים והטוב ביותר עבורכם צרו עימנו קשר. לנו בחברת סיבים מחשבים ותקשורת יש את הפתרונות עבורכם.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH