תוכן העניינים

האם העסק שלך בטוח כמו שהוא אמור להיות? האם אתה יודע ממקור ראשון מה קורה כשאתה לא שם?
לנהל עסק משלך זו אחת הדרכים המתגמלות ביותר להרוויח כסף, אך היא גם משאירה אותך עם הרבה דאגות וכמובן האחריות להגן על החברה שלך והאנשים שעוזרים לך להתקיים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על העסק שלך, העובדים והלקוחות היא לשלב מצלמות אבטחה כחלק ממערכת המיגון הכללית של העסק שלך (מאבטחים,מערכת אזעקה,מערכת גילוי אש וכדומה), וכל זה במטרה למנוע פשע, נזקים כבדים ולספק לך מידע ושקט נפשי.

תוהה איך מצלמות אבטחה יעזרו לך בעסק? הנה 10 דרכים להגן על העסק שלך עם מצלמות אבטחה:

1. השגחה על סחורה ומלאי

בין אם אתה בעסק הקמעונאות או משגיח על ארון הציוד של המשרד, התקנת מצלמת אבטחה בשביל להשגיח על הנכנסים, היוצאים ולקיחת ציוד יכולה לצמצם את ההפסדים שלך. מערכת מצלמות אבטחה יכולה לגלות לך עובדים שגונבים סחורה כשהם חושבים שאף אחד לא מסתכל או על אנשים שלוקחים ציוד חברה כמו: עטים, דיו ודפים למדפסת.
מצלמות אבטחה גם מצוינות לשימוש מחוץ לחדרי אחסון מרוחקים. לא רק שתוכל שתוכל להשגיח על מי שמקבל גישה לחדר, תוכל גם להעלות את בטחון העובדים כאשר הם הולכים לחדר מרוחק.

2. להשגיח על יציאות וכניסות אחוריות

להמון מסעדות וחנויות בקניון יש יציאה לסמטה אחורית או חניה, כניסות אלו יכולות להיות מטרה עיקרית לפושעים שמחפשים גישה לכספות ומקומות טיפול כסף אחוריות. התקנת מצלמות אבטחה ליד יציאות אחוריות תוכל לתעד לך נסיונות פריצה וגם לאפשר לעובדים שלך לבדוק אם היציאה בטוחה לפני שיפתחו את הדלת בשביל לקבל משלוח, להוציא את האשפה ו לצאת להפסקה.

3. הגבר את הבטיחות בחניה

בזמן ששביעות רצונו של הלקוח היא בעדיפות ראשונה של בעלי עסקים ומנהלים, זה לא יעזור אם רכבם לא בטוח כשהם בחניון שלך. בטחון העובדים אינו פחות חשוב, במיוחד אם הם צריכים לחזור לרכבם בשעות מאוחרות וחשוכות. מצלמות אבטחה בחניון יכולות להקטין פריצות לרכבים וונדליזם ובנוסף יתרום לבטיחות את העובדים והלקוחות בזמן שהם הולכים אל או מהרכב שלהם.

4. להשגיח על עסקאות קופה וטיפול בכספים

מודאג שקופאים נותנים הנחות לא מוצדקות או שהברטנדרים נותנים יותר מידי משקאות בחינם? התקנת מצלמות אבטחה עם קופה ואזורי טיפול בכסף בזווית הראייה יראו לך בדיוק מתי העסק לא עובד כראוי ואתה מפסיד כסף.

5. מנע שוד ותפוס פושעים

זאת עובדה: עסקים עם מצלמות, מושכים הרבה פחות גנבים מאשר אלו בלי. אחרי הכל, הרבה יותר בטוח לבצע פשע כאין הרבה סיכוי שייתפסו אותך או יראו אותך. בגלל שבשקט מכריזים: "אני צופה בך", מצלמות אבטחה בולטות מצליחות למנוע פריצות ועוד פשעים.
למרות זאת, מצלמות הן לא פתרון חסין לטעויות אנוש, משום שרוב הפושעים נזהרים מלהיות חשופים למצלמה חלק קטן עדיין ינסה לממש את תוכניותם, בכל מקרה. אבל הנה החדשות הטובות: וידאו ממצלמות אבטחה עוזר  בהרבה מקרים לתפוס את הגנבים ולהחזיר רכוש גנוב, אפילו לפעמים מצלמות האבטחה היו שייכות לעסק השכן.

theft-caught-in-camera

6. להשגיח על התנהגות עובדים

אי פעם תהית מה עושים העובדים כשאתה לא נמצא? בין אם אתה הרבה בנסיעות או פשוט לא נמצא במרכז העניינים, מצלמות אבטחה הן פתרון קל ואפקטיבי לבדוק את פעולות העובדים בעסק. התקנת מצלמות במקומות המוניים וליד פינות עבודה יראו לך מה קורה בעסק, צמצום פעולות חברתיות בזמן העבודה והעלאת היצרנות.

7. לוודא שצוותי נקיון ותחזוקה אחרי הסגירה עובדים כראוי

בסוף היום, אתה והעובדים סוגרים את הדלת והולכים הביתה – בדיוק כשצוותי הניקיון והתחזוקה המושכרים באים לעבוד. אם אינך בטוח שהצוותים הללו מבצעים את העבודה שאתה משלהם להם בשבילה, בדוק מפעם לפעם את מצלמות האבטחה או שאפילו תבדוק בשידור חי אם המצלמה מחוברת לרשת.

8. השגחה על אזורי פריקת סחורה

אזורי פריקת סחורה יכולים להיות טריקיים – הם נקודות כניסה פחות ברורות לגנבים. התקנת מצלמות באזורי פריקת סחורה היא דרך להשגיח על מי ומה נכנס ויוצא במשלוחים.

9. צפיה באנשים הנמצאים מחוץ לדלת סגורה

מוכרי אומנות, תכשיטים, מטבעות ועתיקות ברמה גבוה, שמוכרים סחורה נדירה ובעלת ערך, בדרך כלל מקבלים רק קהל שהזמין תור, או לפחות שומרים על דלת מעולה ומכניסים אנשים ידנית כאשר הם מגיעים. שימוש רק באינטרקום קול יכול להיות סיכון משום שאינך רואה את האיש זאתה מכניס. מצלמות אבטחה במעגל סגור היא דרך נוחה לוודא מי נמצא בדלתואם הם סיכון לך או לעסק שלך.

10. חסכון בעלויות ביטוח

אחרון חביב, מערכת מצלמות יכולה לחסוך לך ולעסק שלך כסף , ביותר מדרך אחת. בנוסף למניעת גנבות כסף וציוד מבפנים, מערכת מצלמות יכולה למנוע גניבה וונדליזם על ידי אנשים מבחוץ, אשר דורשות החזר מחברת הביטוח. כתוצאה מכך, חברות ביטוח מעניקות הנחות לעסקים המוכנים על ידי מצלמות משום שיש פחות סיכון שיפגעו בהם מאשר עסקים שלא מוגנים.

חברת סיבים מייעצת. מתכננת מספקת ומתקינה מערכות אבטחה לעסקים כולל האישורים הנדרשים לקבלת רישיונות עסק אם נדרש כמו כן אנו מעניקים שירות למערכות קיימות, על בסיס הסכם שירות שנתי מוסדר.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם!

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH