תוכן העניינים

גני ילדים ומעונות יום בהם מותקנות מערכת מצלמות אבטחה הם בעלי יתרון חשוב מאוד עבור כולם – ההורים שחשים בטחון ורוגע בנוגע לילדים שלהם, הילדים עצמם ואף הגננות או המורים.

מצלמות האבטחה לגן ילדים יכולות לסייע במניעה וחשיפה של מקרי התעללות וכן לספק ראיות במקרה של טענות כוזבות כנגד הגן או העובדים. תחושת הבטחון אותה מעניקה מערכת המצלמות מספקת שקט נפשי להורים, וגם לך כבעל העסק! מצלמות אבטחה בגן חשובות מאוד והן יגנו על העסק שלך מפני תביעות משפטיות.

ואם לא די בכך , התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור נחקקו לאחרונה והם מחייבים גני ילדים , מעונות יום ופעוטונים בהתקנת מצלמות. עוד ניתן לקרוא על החוק באתר מעריב.

במאמר נבחן כמה מהאמצעים הטובים ביותר שתוכלו לנקוט כדי להפוך את הגן או המעון שלכם למקום בטוח לכל המעורבים.

מיקום מצלמות בגן ילדים

ראשית בואו נבדוק היכן וכיצד עלינו למקם את מצלמות האבטחה לבטיחות וכיסוי מיטבי.

ההמלצה היא להציב מצלמות אבטחה בכל חדרי המשחקים, חדרי הגן , חדרים משותפים כמו אזורי משחק פנימיים וחיצוניים ומסדרונות. כמו כן יש להתקין מצלמות אבטחה לכל הכניסות והיציאות כדי לתפוס ולנטר את הבאים וההולכים ההמבנה. 

בשלב הבא, נסתכל על סוג מצלמות האבטחה שנרצה להתקין. מצלמות רשת IP הן מועמדות ראשונות מכיוון שהן בעלות הטכנולוגיה האחרונה, אמינות יותר, טובות יותר ולרוב קל להתקנה ומאפשרות אפשרויות צפייה מרחוק. זה גם הרבה יותר פשוט להוסיף מצלמות ומכשירים בעת שימוש במערכת מעקב IP לעומת מערכת עם DVR אנלוגי מסורתי בו תצטרך להפעיל יותר חיווט כדי להפעיל אותו.

מצלמות מעקב

מטרתן של מצלמות מעקב עבור מעונות יום שונה ממרבית מערכות האבטחה המסורתיות מכיוון שיש פחות דגש על מעקב מתמיד ויותר התמקדות בבדיקות תקופתיות לשקט נפשי. מרבית העובדים לא ישבו ויפקחו על מערכת ההקלטה על מערכת המצלמות בכל שעות היממה מכיוון שהם עסוקים פיזית בטיפול בילדים ובטיפול בהם. משמעות הדבר היא שהמצלמות נמצאות שם בעיקר כדי לספק חבל הצלה להורים עסוקים או מודאגים ולספק ראיות במקרה שמשהו מצער יתרחש.

מה היתרונות בהתקנת מצלמות עבור מעונות יום , גנים ופעוטונים?

מצלמות מעקב ואבטחה במעונות היום משרתות מספר תפקידים. הם מאפשרים לך לאתר פולשים פוטנציאליים לממסד שלך. זה עוזר לשמור על בטיחותם של הילדים והעובדים, כמו גם מסייע לאבטחת הבניין.

יתרה מזאת, הם עוזרים לפקוח עין על בטיחותם של הילדים. ברוב מעונות היום יש מדיניות בה עובד צריך להיות בחדר כל הזמן לפקח פיזית על בטיחות הילדים, אולם במקרים מסוימים הדבר אינו מתרחש. מצלמות מעקב מספקות רמת פיקוח נוספת ורמת הבטיחות היא שאכן היא מתרחשת.

ניתן לבדוק סקירת מצלמות מעקב לאחר מעשה כדי לספק תובנה ברורה לגבי המתרחש בדיוק, כך שתוכל לנקוט בפעולות המתאימות. גם בתור הורים וגם בתור בעלי העסק.

מצלמות אבטחה יכולות גם לסייע במעקב אחר התנהגות העובדים ולהבטיח שהם מתנהגים באופן נאות והם מבצעים את תפקידם כפי שצריך להיות. מצלמות יעזרו לשמור על בטחון העובדים שלכם ויאפשרו לכם לראות אם מישהו לא מעליל עלילות על הגן. הם יכולים גם לסייע במתן תובנות לגבי מקרים אפשריים של התעללות והזנחה, דבר שלא יסולא בפז בהליכים משפטיים.

מערכת אינטרקום ובקרת כניסה לגן ילדים

יתכן שתרצה לשקול להתקין אינטרקום לדלת הכניסה או מערכת בקרת כניסה לאבטחת המבנה שלך עוד יותר. מערכות אלו משמשות ליתרונות העיקריים: שמירה על כל ילדים משוטטים בבטחה והרחקת זרים בחוץ.

מנעולי דלת חשמליים אוטומטיים הם שכבת ההגנה הראשונה שלך מכיוון שהם מאפשרים לך לשלוט ישירות מי בא והולך. בנוסף, ניתן להתאים מערכות אזעקה או התרעה למנעולים כדי להודיע לצוות כי יתכן שיש הפרת אבטחה.

שיקולים נוספים בעת בחירת מערכת מצלמות לגן ילדים

ישנם כמה שיקולים נוספים שיש לשקול בבחירת מערכת המעקב הטובה ביותר עבור מעונות יום וגני ילדים.

צפייה מרחוק במצלמות האבטחה באפליקציה כיום הפכה נפוצה ובעת בחירת מערכת חובה לוודא שהמערכת תומכת באפליקציה, כמו כן יש לודא שהאפליקציה מקבלת עדכונים על בסיס קבוע על ידי היצרן של מערכת האבטחה.

רוב ההורים ירצו ויעריכו את היכולת לבדוק ולתצפת על יקיריהם מהבית או מהמשרד. תכונה זו מאפשרת לך לספק גישה לאנשים ספציפיים, להורים או לבני משפחה, תוך ניהול הרשאות צפייה מגוונות.

בנוסף עליך לבחור בציוד צילום ובמכשירים שיכולים להקליט ברזולוציית וידאו HD, בדרך כלל לא פחות מ- 1080p, כך שהצילומים של המערכת שלך יהיו באיכות גבוהה, ברורים ושימושיים. אין טעם להתקין מספר רב של מצלמות כאשר ברגע האמת התמונה לא מספיק חדה וברורה.

לבסוף, יכולות השמע מספקות תובנה נוספת ומאפשרות לך ללכוד ולהבין את התמונה השלמה. התקנת מיקרופון למערכת המצלמות יכולה לעזור עם מקרים של מטפלים צועקים או ילדים במצוקה רגשית. פונקציות שמע והקלטת קול פשוט משפרת את קטעי האבטחה שלך על ידי מתן מידע נוסף כדי לעבוד איתו ברגע האמת.

סיכום מצלמות אבטחה בגן ילדים

לסיכום התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים , פעוטונים , צהרונים ומעונות יום חיונית מאוד גם להורים ואף לבעלי הגנים במטרה לספק הוכחה חותכת במקרה של מקרה לא רגיל.

אם אתם מחפשים לשדרג או להתקין מערכת אבטחת אבטחה בגן ילדים וכדומה, צרו איתנו קשר עוד היום!

אנו בחברת סיבים תשתיות תקשורת גאים בצוות נהדר של אנשי מכירות, מתקינים וטכנאים בעלי ניסיון רב שישמח לעזור לכם. אנו יכולים להוביל אותך מתהליך הייעוץ, לעזור לך לבחור את המצלמות הטובות ביותר עבורך ולסקור את הנכס שלך כדי להחליט על המיקומים האופטימליים ביותר וכמובן גם לבצע התקנה ולא פחות חשוב מכך שירות לאורך זמן.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH