תוכן העניינים

מיקור חוץ הינם הדרך העדכנית והפופולארית ביותר לתחזוקה של עסק מבחינות רבות. אחת מהן היא השירותים הממוחשבים הניתנים לכל עסק באשר הוא. תחזוקה של מחשבים – בעבור מי שאינו מגיע מהתחום, היא כמעט בלתי אפשרית.

אין ספק כי השירותים הניתנים על ידי חברה חיצונית בתחום של שירותי מחשוב לעסקים הינם שירותים היקפיים המותאמים באופן ייחודי לצרכיו של בית העסק. באופן זה, החברה אינה צריכה לשכור שירותים של טכנאי מחשבים באופן מיוחד ונהנית מתמיכה מתמדת של שירותים הניתנים לה על פי צרכיה בלבד. כמובן שגם התשלום מותאם להיקף השירותים הניתנים לארגון.

שירותי מחשוב עסקי

כמעט ואין עסק כיום שאינו פועל באופן שוטף תוך תפעול של מערכת מחשבים מתקדמת. בעידן בו המחשבים תופסים את מרכז הפעילות העסקית, נוצרים ענפים היקפיים סביב תעשייה זו ולו על מנת לתזק נכונה את המערכות העצומות, ההולכות ומתפתחות מדי יום ביומו.

חברות רבות כבר מבינות כיום כי שכירת שירותים של טכנאי מחשבים באופן שוטף או כספק שירותים שכיר בחברה –  הינן אופציות שאינן משתלמות. במקביל, יותר ויותר חברות מבינות את הפוטנציאל העצום שבשירותים מקצועיים הניתנים באמצעות מיקור חוץ.

6 טיפים לבחירת חברות IT לעסק
6 טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק

בחירת חברת ה-IT לעסק לפיכך מצריכה מחשבה מקדימה והשקעה לא מבוטלת. חברה זו היא אשר תתמוך ותעניק את הכיסוי המלא לכל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך השנים

בחירת ספק שירות בעידן המידע

בעידן בו אלפי חברות מציעות את עצמן בתחומים של שירותי מחשוב לעסקים, כיצד ניתן לדעת איזו מהן היא האמינה ביותר? המקצועית ביותר? המתאימה ביותר לצרכי החברה? נכון להיום, כמעט ואין ארגון שאינו משתמש בשירותי מיקור חוץ בתחומים שונים. למעשה, הגישה המקובלת והרצויה ביותר בעולם העסקי הינה של התייחסות אל נותן השירות כאל חלק מבית העסק והמכלול. 

תקציב

רצוי ביותר להקציב מראש את הסכום המוגדר לשירותי גיבוי מחשב או שירותי מחשוב לעסקים. ללא הגבלה זו יכולות להיות התפזרויות מצד הארגון בקבלת שירותים שונים ומגוונים שלא היו מתוכננים מלכתחילה. הגם ששירותים אלו דרושים ביותר לארגון, חשוב לצרפם באופן הדרגתי לארגון ולא בבת אחת.

גודל החברה

בדיוק כפי שבחברה בינלאומית לא יכולים לעבוד רק שני אנשים ובחברה אינטימית פשוט לא יוכלו להיכנס 3-4 שותפים, הרי שחברות קטנות אינן צריכות שירותים צמודים של טכנאי מחשבים ואילו חברות גדולות לא יוכלו להסתפק בכמה שעות שבועיות של טכנאי מקצועי בלבד.

שירותי חברה

אילו שירותים החברה נותנת ואילו לאו? רצוי לערוך השוואה מקיפה בין החברות השונות בתחום ולבדוק אילו שירותים ניתנים ברובן ואילו לאו. באופן זה ניתן להשוות ולמצוא את המקום הטוב ביותר.
Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH