תוכן העניינים

בחירת חברת ה-IT לעסק לפיכך מצריכה מחשבה מקדימה והשקעה לא מבוטלת. חברה זו היא אשר תתמוך ותעניק את הכיסוי המלא לכל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך השנים בעסק. החברה מקבלת גם את הנגישות לכל פיסת מידע מהותית בעסק וברוב המקרים גם למידע רגיש ביותר.

חברת ה IT צריכה להיות חברה אמינה ביותר מאחר והיא עומדת להיות ממש חלק מהעסק. אולי לא בהגדרתה, אבל ברמת החשיפה שלה לתכני העסק וכן ברמת הפעילות היומיומית שלה. על מנת שתוכלו להחליט בחכמה הבאנו אליכם את הטיפים החשובים ביותר בבחירת חברת IT: 

חבר מביא חבר

גם כיום, מסתבר, זו היא השיטה שעובדת הכי טוב. שיטת "חבר מביא חבר" מאפשרת לכם לקבל המלצות מהקולגות ומהחברים הטובים ביותר שלכם, על מנת שתוכלו להתקדם לבחירת חברה המציעה שירותיIT המתאימה ביותר לצרכיכם.
 

התאמה אישית

ישנן כמעט אינסוף חברות כיום המציעות שירותי IT בתחומים שונים ומגוונים. גם תחומים של שירותי IT בעצמם הולכים ומתרבים. כיצד ניתן לבחור את החברה הטובה ביותר? רבים בוחרים בהתאם להצעת המחיר אולם חשוב לזכור כי לא כל חברה מתמחה בכל התחומים ולכן רצוי לבחור בחברה שמעניקה שירותים בתחומים הדרושים לכם.
 

אופן מתן השירות

ישנן חברות שירותי מחשוב לעסקים המצמידות אנשי שירות לחברות הגדולות, חלק מהחברות מעמידות שירותי שליטה וסיוע מרחוק ואילו חברות אחרות שולחות בכל קריאה נציג מיוחד לחברה. בדקו איזו מהחברות מציעה לכם את ההצעה הטובה ביותר.
 

מומחיות

כאמור, ישנן לא מעט חברות בתחום שירותי מחשוב לעסקים אולם לא כל החברות הינן בעלות ניסיון של שנים רבות. בחירת חברת IT מחייבת את בדיקת הניסיון בתחום הרלוונטי.

ליווי ארוך טווח

על מנת להבטיח כי החברה תוכל להעניק לכם שירות גם בעתיד, קשו תכנית שנתית או הצעת מחיר לטווח זמן ארוך.

ניטור איכותי

ניטור המערכת באופן שוטף הינו חלק בסיסי והכרחי מהשירותים הניתנים על ידי כל חברת IT. על מנת לוודא כי החברה אכן תעניק שירותים איכותיים בדקו את תדירות ביצוע הניטור בחברה. חברות IT מהוות חלק אימננטי מהעבודה היומיומית של העסק ולכן הן חייבות להיות מקצועיות בתחומן ולהעניק שירותים אמינים ואיכותיים לכל אורך הדרך. אם אין אמון בחברת ה-IT, עדיף לבחור בחברה אחרת גם היא מעט יקרה או רחוקה יותר.

הנחה למזמינים מהאתר
או חייגו עכשיו 058-444-4949

סיבים שירותי מחשוב לעסקים

סיבים הינה חברה ותיקה בתחום שירותי מחשוב לעסקים קטנים וגדולים, המעניקה שירותים מקצועיים בתחום מזה כ- 10 שנים. החברה מעניקה מגוון רחב של שירותי מחשוב לעסקים קטנים וגדולים, פתרונות מחשוב לעסקים הכוללים: מחשוב ענן, הטמעת מערכות ממוחשבות, פתרונות איכותיים לאבטחת מידע, בניית מערכי שרתים, הקמת תשתיות מחשוב, שירותי IT ברמה המקצועית ביותר, שירותי ניהול רשת, תמיכה טכנית, שירותים שונים במיקור חוץ ועוד.

סיבים מעניקה שירותי מחשוב לעסק בכל עת, ומאפשרת זמינות מרבית לכל לקוח לצורך פתרון בעיות ברמות השונות.

עידן העסקים המודרני מתקדם ללא הרף ומעמיד לרשות הלקוחות מגוון שירותים מקצועיים ברמות המחשוב המתקדמות ביותר. השירות הניתן ללקוח, אחסון המידע וארגונו, העברת נתוני הארגון ועוד. 

ככל שמערכות המחשוב בארגון מתקדמות ויעילות יותר, כך רמת השירות הניתנת ללקוח הינה גבוהה ואישית יותר. מערכות מחשוב לעסקים הן הבסיס לכל פעילות ארגונית, גדולה כקטנה. על מנת לתחזק מערכות מחשבים מתקדמות חשוב לשמור על שירותי ניטור ומערכות זמינות בכל עת.

שירותי IT

סיבים מעניקה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים מתוחכמים המבוססים על פתרונות תוכנה מתקדמים. על מנת לשפר את מיומניות הארגון ואת יעילותו, מעמידה סיבים מערכות מחשוב לרשות לקוחותיה צוות מקצועי המנתח ומאבחן את צרכי הארגון המדויקים ואת הסביבה העסקית של הלקוח במטרה לתת את המענה המושלם מבחינה מקצועית.

שירותי מחשוב לעסקים קטנים וגדולים – שירותי ה-IT  של חברת סיבים מעניקים לכל חברה מערכת מחשוב זמינה, מאובטחת ונגישה בכל עת, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים בעולם.

תקשורת מחשבים

שירותי מחשוב לעסק כגון שירותי טלקומוניקציה הינם הבסיס למתן שירות מתקדם ללקוח באמצעות מערכות תקשורת מרושתות. סיבים מערכות מחשוב לעסקים מומחית בהקמת רשתות תקשורת מחשבים וטלפוניה ממגוון סוגים שונים. בין השירותים אותם מעניקה החברה ניתן למצוא שירותי הקמת מרכזיות  IP, שירותי הקמת רשתות מחשבים, HELP DESK בהתאם לצרכי לקוח, מכירת שרתים ועוד.

טכנאי תקשורת
טכנאי תקשורת

טכנאי תקשורת פרטי מחפשים טכנאי תקשורת ? נכון להיום חלק נכבד מסדר היום שלנו תלוי בתקשורת החל מתקשורת: קו הטלפון אינטרנט – רשת ביתית ורשת

פתרונות "One site"

פתרונות מחשוב לעסקים – פתרונות רשת המיועדים לחברות בינלאומיות וחברות ענק המאפשרים מתן מענה לכל סניפי החברה על גבי רשת אינטרנטית אחת לנוחיות הלקוחות.

אבטחת מידע

פתרונות אבטחת המידע מאפשרים ללקוח להיות רגוע בכל הנוגע לאבטחת המידע העסקי והמערכות השונות הפעילות בעסק. התקפות הסייבר השונות עלולות להיות מאיימות והרסניות בהיעדר מערכת אבטחת מידע מתקדמת. 

ארגונים גדולים, בינוניים ואפילו קטנים מתמודדים התקפות ממניעים שונים המנסות להפריע ולפגוע בפעילות המערכות, סיבים מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות מחשוב לעסקים הכוללים חומת אש, תכנון והטמעה של מדיניות אבטחת המידע בארגון, מערכות אנטי וירוס מרכזיות מנוהלות ומגובות, פתרונות הגנה על הדואר האלקטרוני ופיקוח סביב השעון למניעת חדירות לא רצויות למידע.

יתרון של מחשוב ענן כפתרון אבטחת מידע
מחשוב ענן כפתרון אבטחת מידע

מחשוב ענן מחשוב ענן זהו פיתוח המאפשר שימוש ברשת האינטרנט לצורך כוח עיבוד ומחשוב. השימוש בתוכנת מחשוב ענן מאפשר חיסכון בהוצאות על קנייה ואחזקה של מערכות ותוכנות

שירותי ענן

שירותי מחשוב לעסק כגון שירותי מחשוב ענן הם הפתרון האולטימטיבי לארגונים קטנים וגדולים כאחת. השירותים מאפשרים הפעלת מערכות מחשוב יעילות ללא הכרח לרכוש את החומרה או הרישוי. 

השירותים מוענקים על ידי שרתים מרוחקים, ובכך מאפשרים ללקוח ליהנות מזמינות תמידית של שירותי המחשוב, ללא תקלות או עיכובים. 

שירותי מחשוב לעסק כגון שירותי מחשוב ענן מעניקים תמיכה טכנית סביב השעון לכל תקלה שהיא במהלך העבודה וכוללים תהליכי עבודה זמינים ופשוטים הכוללים דואר אלקטרוני בענן, שירותי אנטי וירוס בענן, אחסון קבצים ומידע חשוב, גיבוי נתונים ועוד.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH