תוכן העניינים

מצלמות PTZ יקרות יותר מסוגי מצלמות אחרות. למצלמות אלו ישנן שלושה מנועים, אחד להטיה אופקית, השני להטיה אנכית של המצלמה, והשלישי לזום עדשת המצלמה. למצלמת PTZ יש מערכות חימום וקירור, אשר מאפשרות ביצועים מרבים בתנאי מזג האוויר קיצוניים.

ייצור מצלמה ברמת כזאת דורש אלקטרוניקה מתקדמת מאוד. בנוסף לאלקטרוניקה המתקדמת, מצלמות PTZ הינן מכשירים מכניים עמידים מאוד לטווח הארוך. מחירן הגבוה של מצלמות אלו נובע בהכרח מאיכות גבוהה של הרכיבים אשר מרכיבים את המצלמה. לעוד מידע על מצלמות PTZ ניתן לקרוא במאמר הקודם כאן.

לקבל פרטים צרו איתנו קשר
* 15% הנחה למזמינים דרך האתר

מצלמות PTZ מאפשרות שליטה במיקום עדשת המצלמה עם תוכנה מובנת בNVR \ DVR כמו כן ניתן לשלוט על ידי אפליקציה בטלפון הסלולארי או ג'ויסטיק.

מצלמות PTZ יעילות ביותר לפיקוח על מגרשי חנייה, שערים, בתי ספר, משרדים, מתקני אחסנה, מחסנים, מספנות, שטחים פתוחים ואזורי יעד אשר מרחק המצלמה מהמקום חשוב מאוד.

בגלל עלותם וגודלם המגושם, השימוש במצלמות ה PTZ לשימוש ביתי יחסית נדירות. כמו שהם חזקים, הם עדיין יכולים לפקח על נקודה אחת בלבד. במחיר של מצלמת PTZ אחת, ניתן להתקין שלוש, ארבעה מצלמות אבטחה סטנדרטיות ובכך לכסות ארבעה כיוונים שונים. וזה הרבה יותר יעיל. למרות זאת, בחירת במצלמת PTZ טובה בגלל רמת הביצועים הגבוהה שלה. לעיתים קרובות ארגונים המכילים מצלמות סטנדרטיות רבות, מתקינות אחת או שתי מצלמות PTZ. על מנת לשפר את יעילותה של המערכת כולה.

מצלמת PTZ מתאימה לפיקוח וניטור בתנאי חוץ

מצלמות PTZ הן הטובות ביותר, כאשר מדובר בפיקוח חיצוני. הן מציעות עדשות זום חזקות מאוד, ראייה חזקה בחושך והיום ישנם מודלים מסוימים אשר בעזרת תכנה ניתן לעקוב אוטומטית אחרי המצלמה. מאפיין זה נקרא "Auto Tracking" (מעקב אוטומטי). המצלמה מוצבת במקום הנקרא "Park Location" בזווית רחבה, אשר יכולה לכסות את כל אזור הפיקוח. כאשר המצלמה מבחינה באובייקט באופן אוטומטי היא תתמקד עליו ותעקוב אחר מקור התנועה. כאשר האובייקט יתרחק מספיק מרחק עד שהמצלמה לא תוכל לזהות את מקור התנועה, המצלמה תחזור לזווית ההתחלתית "Park Location" ותחכה לתזוזה הבאה.

מצלמות אבטחה עם הקלטת קול - מיקרופון
האם מצלמות אבטחה מקליטות קול והאם זה חוקי?

בוא נודה בזה: אתה מוקלט עך ידי מצלמת אבטה כל יום.
בהשוואה להקלטת וידאו, הקלטת קוליכולה להיות יותר מלחיצה.
אז, האם מצלמות אבטחה מקליטות קול? איך יודעים אם מצלמה מקליטה קול? המאמר הזה יענה על השאלות שלך.

מצלמות PTZ שולחות את הסרטון למקליט סרטונים והמקליט סרטונים שולח פקודות (P.T.Z) למצלמה, כל זה באמצעות כבל רשת או כבל CVI. בגלל צריכת החשמל שלהן הן דורשות אספקת חשמל משלהן, שממוקם ליד במצלמה. כל מצלמת PTZ מסופקת עם ספק כוח המתאים לה.

מצלמות ה PTZ יכולות להיות מותקנות על הקיר, על קרנות בזוויות שונות, על עמודים. רצוי להתקין את מצלמת ה PTZ גבוה ככל האפשר, על מנת לכסות אזור פיקוח רחב. מעת לעת עדשות המצלמה ומערכת צילום בחושך צריכות להתנקות עם חומר לניקוי עדשות ולא יותר מזה, מלבד זאת לא נדרשת אחזקה מעבר. מצלמות אלו מעוצבות לעבודה לשנים רבות באופן תקין. ולכן תחזוקתם זולה.

מצלמות PTZ מומלצות

אם וכאשר חברת סיבים מתקינים ללקוחות מצלמות PTZ בדרך כלל נשתמש במוצרים המומלצים של יצרנים כמו Dahua, Hikvision, AXIS, Vivotek ועוד.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH