תוכן העניינים

אנו כל הזמן מדברים על תחזוקה נכונה של המחשב, ואתם יכולים למצוא לא מעט מאמרים בנושא תחזוקה נכונה של המחשב שלכם באתר הזה, שכל מטרתו הוא לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה לתחזוקה נכונה של המחשב האישי שלכם .

האם המחשב שלכם מוגן מברקים ?

מה זה אומר ברקים ?, ולמה אני בכלל מזכיר את זה ?, כי זה כנראה בעיה הגורמת למחשב שלכם לקצר בשנים שהוא חי, מכיוון שהחשמל המוזרם אל המחשב שלכם אינו יציב והוא הגורם מספר אחת לרוב התקלות שלכם במחשב, כי אם תחשבו על זה כמה דקות תוכלו להבין מיד שאני צודק, וחברת השמל לא ממש אשמה, אלה הבתים הישנים בהן אנו רוב המדינה חיים, והחשמל שמגיע לביתנו הינו חשמל איכותי אך תשתית החשמל ברוב הבתים בישראל הינה ירודה לחלוטין ונוטה להיות אחת הסכנות הגדולות שאנו חשופים מידי יום ויומו בביתנו שלנו .

תיקחו למשל עם אתם יושבים בסלון בבית בערב נעים ורואים טלביזיה, לפעמים אתם יכולים להבחין שיש מין עמעומים בתאורה בסלון והאור שלכם לפעמים נהיה חזק יותר או חלש יותר לכמה שניות ואחר כך הוא חוזר לעצמו, ולזה קוראים זליגות חשמל, שזה הגורם מספר אחת לקלקול של מוצרי החשמל בביתנו . ומה עושים בכל זאת כדי למנוע את המצבים האלה ?, כדי מאוד לקנות מגן ברקים לכל המכשירים שיש לכם בבית, ולמגן את אותם מכשירים במגן ברקים .

האם המחשב שלכם מקבל את האוויר שהוא צריך ?

זאת באמת שאלה מצחיקה, ולמה שהמחשב שלנו יצטרך אוויר ?, הוא בסך הכול מכשיר חשמלי שאמור לעשות את העבודה שלו, כי לשם כך הוא נקנה . וגם במאמרים הקודמים שלי באתר אני כטכנאי מחשבים יכול להפנות אצבע מאשימה של האבק המצטבר אצלכם במחשב, ואני באמת יכול להבין אתם שהמחשב שלכם יכול להיות רק קופסא שמניחים אליה את כל המכשירים או את המסמכים, וקוברים אותו עמוק בתוך שידת המחשב, אך רוב האנשים אינם מבינים את המשמעות לכך שהמחשב שלהם אינו מקבל את האוויר שהוא צריך בכדי שהו יעבוד בצורה תקינה ואיכותית לאורך שנים .

אך דאו לכם שכל מכשירי החשמל בבית שלכם צריכים אוורור, מכיוון שכול מוצרים החשמל יוצרים חום תמידי מרכיבי האלקטרוניקה הטמונים בו, ואבק ולחות הם הגורמים העיקריים לתקלות שיש לכם במחשב האישי שלכם . טוב את זה הבנו מיד אך מה אנחנו יכולים לעשות בכדי למגר את התופעה הזאת שלא תחזור אלינו שוב ושוב ? .

1. הרחקה של המחשב מהדופן השמאלי שלו יכולה לגרום למחשב שלכם לקבל אוויר יותר טוב, ובכך יוכל לעבוד הרבה יותר מהר ממה שציפיתם .

2 . ניקוי של המחשב שלכם יכול לעבוד בצורה קלילה עם תעשו את מה שאני אומר לכם, וכל נגיעה במחשב שלכם חייבת להיות ללא חיבור לחשמל, את החיבור לחשמל תוכלו למצוא מאחורי המחשב שלכם והוא נראה ככבל שחור ועבה שהוא למעשה העליון ביותר במחשב שלכם, ויש להוציא אותו לפני כל ניקוי שאתם מבצעים במחשב שלכם, ושה בכדי למנוע תקלות מיותרות שבאות עם מגע של החשמל הזורם אל המחשב שלכם . ולאחר הוצאת כבל החשמל מהמחשב יש לשאוב את האבק שיש לכם במחשב כחמישה סנטים מרכיבי המחשב, וזה כדי למנוע תלישה של רכיבים חלשים שישנם על המחשב שלכם .

3 . גם תוכנת המחשב שלכם זקוקה לפעמים לאוויר, וזה אומר שלפעמים לפחות פעם בשנה יש לפרמט את המחשב שלכם כדי שהוא לא יצטרך להתאמץ יתר על המידה בכדי להפיק את מה שברצונכם להפיק מהמחשב שלכם, והוא מצידו לא ממש נענה לדרישות  שלכם ועובד לפי הרצונות שלו, וזה כנראה בגלל העומס שהצטבר בתוכו עם השנים .

4 . תחזוקה נכונה של המחשב שלכם יכולה להאריך את החיים שלו בעוד כמה שנים, וללא ספק יכולה לתת לו את הדרוש כדי שהוא יתפקד בצורה תקינה ללא תקלות . ולכך יש גם השלכות לרוב המוצרים שיש לכם בבית כי גם הם זקוקים לאהבה שלכם, וגם הם צריכים את הליטוף העדין שלכם, בכך שהם יודעים שאתם מטפלים בהם באופן מיוחד, כי כנראה שגם הם יוכלו להיות איתכם יותר שנים מאשר ציפיתם.

כיצד בוחרים שירותי מחשוב לעסקים?
כיצד בוחרים שירותי מחשוב לעסקים?

מיקור חוץ הינם הדרך העדכנית והפופולארית ביותר לתחזוקה של עסק מבחינות רבות. אחת מהן היא השירותים הממוחשבים הניתנים לכל עסק באשר הוא. תחזוקה של מחשבים

לסיכום :

תחזוקה איכותית של מכשירי החשמל בביתנו יכולה להעריך שנים את מצבם, ויכול לתת לכם מענה איכותי לתקלות שונו ומשונות שיכולות לחזור אליכם מידי פעם ולשנות לכם את סדר היום התיקנים בכך כשמתקלקל אצלנו מכשיר בבית אז למעשב הכו מתקלקל בבת אחת ללא שום הזהרה .

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH
שווה לבדוק גם את: