תוכן העניינים

כללים חשובים ביותר לשמירה על המחשב: האם אתם יודעים לשמור על המחשב שלכם בצורה תקינה ?האם זה חשוב לכם העניין של המחשב שלכם ?…

סקרים מראים שרוב המשתמשים הביתיים אינם שמים לב למחשב שלהם ואינם קשובים לרעשים קיצוניים היוצאים מהמחשב שלהם, ולכך יש השלכות רבות .ולכן החלטתי לכתוב לכם מאמר שיסביר בצורה מקצועית את החשיבות בהקשבה לצרכים של המחשב שלכם .

המחשב מרעיש, מה עושים במצב כזה ?

כשהמחשב שלכם מתחיל להרעיש זה אומר לכם שהמחשב למעשה מוציא לכם הודעת הזהרה, ואתם צריכים להבין שישנה כאן בעיה שאתם אמורים לפתור אותה כי כנראה אחד מהמאווררים שיש לכם המחשב היו תקול וזקוק להחלפה מהירה .

למחשב רגיל יש כחמישה מאווררים, שכל אחד אמור לבצע פעולה שונה כדי שהמחשב יקבל את האוויר שהוא אמור לקבל ובכך הוא אמור לקרר את עצמו ולהוציא את האוויר החם מהמחשב, בנוסף יש לקחת בחשבון את האפשרות שעם השנים המאווררים האלה יוצאים מתפקודם התקין, מה שיכול לגרום לכשלים מאוד רציניים עם לא מחליפים את המאווררים בזמן .

התחממות יתר של המחשב

על פי הסעיף הקודם ניתן להבין כי כשל במאווררים יכול להביא את המחשב שלכם להתחממות יתר ובכך לגרום למחשב שלכם תקלות מרובות, ומומלץ מאוד להזמין בדחיפות טכנאי מחשבים עד הבית כד שיוכל לתקן את הבעיה שנוצרה במחשב שלכם, להבדיל מכשל במאווררים והתחממות יתר של המחשב שלכם יכול להביא לאיטיות קשה של המחשב שלכם, כך שללא טיפול הולם של הבעיה אתם יכולים למצוא את עצמכם עם מחשב מרובה תקלות .

שמירה על כללי תחזוקה נכונים

והשאלה היא למה לכם בכלל לחשוב על תחזוקת המחשב שלכם, הרי יש לכם מספיק צרות בחיים בכדי להוסיף גם את הדאגה של תקינות המחשב שלכם, הרי כנראה שזה לא ממש הגיוני שאתם תחשבו כל הזמן על תחזוקת מוצרי החשמל שיש לכם בבית .

בדיקות מראות שאנשים שמתחזקים את מוצרי הבית שלהם בצורה נכונה כך שהם מזמינים מידי פעם טכנאים שיבדקו להם את המחשב, המקרר, או את הטלוויזיה שלהם, ובכך הם מסיגים את התחזוקה הנכונה של המוצרים שלהם, והמוצרים שלהם מחזיקים הרבה יותר שנים משאר האנשים שאינם דואגים כלל למכשירי החשמל שיש להם בבית .

המחשב איטי מה עושים

לבעיה זו יש הרבה מאוד מרכיבים שגם הם נוגעים בסעיפים קודמים לדוגמא : התחממות המחשב, או תחזוקה לקויה של המחשב שלכם. אולי אני נשמע לכם די חפרן אבל מניסיון אישי מול הלקוחות שלי אני יכול לומר לכם שלפעמים " החפרנות" הזאת לפעמים משתלמת עם כי צריך לעשות אותה נכונה.

אך יש עוד מקרים בהם המחשב שלכם יכול להיות יותר איטי, ורוב התקלות המראות שהמחשב שלכם אינו מסוגל לבצע את המתלות הדרושות לתפקודו המושלם של המחשב שלכם הינו התוכנה המותקנת על המחשב שלכם, ולצערנו הרב רוב המחשבים בישראל אינם מכילים תוכנה חוקית, ובכך הם גורמים לתקלות מרובות על המחשב שלהם מכיוון שהם לא מסוגלים לבצע עדכונים שוטפים שהמחשב שלהם זקוק, וגם עם לפעמים הם חושבים שהמחשב שלהם עושה עדכונים, הוא למעשה מנסה לבצע עדכונים אך תוכנת המחשב שלכם אינה מסוגלת להתקין את כל עדכוני האבטחה שהמחשב שלכם צריך בכדי שהוא יעבוד בצורה אחידה ותקינה לעורך שנים רבות.

ויש לקחת בחשבון את הופעת הטכנאי מחשבים שמגיע אליכם הביתה בכדי לתקן את השגיאות שיש לכם במחשב האישי שלכם . תוכנה חוקית במחשב שלכם יכולה לתת לכם את הרוגע המבוקש לו אתם צריכים בכדי ליישם את כל הצרכים שלכם בצורה נכונה .

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH