תוכן העניינים

במשך שנים, מערכות אבטחה וניטור ווידאו שימשו ככלים נהדרים כדי להגן על הבטחון שלך,על המשפחה והרכוש שלך ובעסקים כמובן גם על העובדים והלקוחות שלך.

שדרוגים בטכנולוגיה הפכו אותן ליותר שימושיות ופחות יקרות באותו הזמן. למערכות ווידאו חדשות יותר יש יכולות שרק היה אפשר לחלום עליהם בעבר.

האם הגיע הזמן לשדרג את מערכת ניטור הווידאו שלך?המאמר מדבר על העתיד הטמון בחובו בתחום מצלמות אבטחה בשנת 2019?

אז מה בעצם צפוי בתחום מערכות האבטחה בשנת 2019?

לקבל פרטים צרו איתנו קשר
* 15% הנחה למזמינים דרך האתר

1. מגזרים וארגונים גדולים רבים זקוקים לשדרוג מערכת מצלמות האבטחה

במהלך שנת 2019 צפויים בתי חולים רבים לעדכן ולשדרג את מערכות האבטחה שלהם. על פי דיווחים מהשטח מרבית בתי החולים בארץ עדיין משתמשים במצלמות ומערכות הקלטה ישנות שעם השנים האפקטיביות שלהם ירדה משמעותית! לפי התחזיות בשנת 2019 בתי החולים יעמדו בפני התקנת מצלמות אבטחה חדשות.

מערכות אלה יכולות לעזור לארגונים להסיר אחריות ממקרים של החלקות ונפילות. הם גם יכולות להאריך באופן משמעותי את היכולות של צוות אחיות מתוח מדי; מצלמות ווידאו יכולות לתפוס אירועים שלא אפשריים כאשר יש אינדיבידואל בחדר. תעשיות אחרות עם אחריות וסכנות דומות מוצאות במערכות ההקלטה דרך מעולה להקל על בעיות אלו.

מכיוון שהטכנולוגיה חדישה יותר והמחירים של מערכות האבטחה נמוכים יותר, אתה תוכל להרשות לעצמך את מערכות אלו ולספק כיסוי אזורים רחב יותר בעסק שלך כדי לשים עין לגבי מה שקורה גם כשאתה לא נמצא בסביבה.

מצלמות אבטחה ב2019

2. אנלוגי החוצה; IP בפנים - מצלמות הIP יהפכו לסטנדרט בשוק

האם אתה עדיין משתמש במצלמות אנלוגיות עבור החומר האבטחה המוקלט שלך? מומחים מדווחים כי נקודת ההיפוך הגיעה וכי בשנת 2019 מצלמות IP יהפכו לאופציה הנפוצה יותר, ויש לכך סיבה טובה.

על יתרונות של מצלמות הIP ניתן לקרוא במאמר: כאן.

מצלמות IP אשר שולחות ווידאו מעקב לאחסון דיגיטלי מציעות את האפשרות לאחסן הרבה יותר חומר מוקלט. הרבה יותר קל להציב את מצלמות אלו במבנה שלך מאשר דגמים ישנים יותר וגדולים יותר. הם מציעים איכות גבוהה בהרבה, מצלמות HD הופכות עם הזמן לזולות יותר ויותר. הן יכולות להיות הרבה יותר שימושיות אם יש צורך לזהות מישהו במקרה של גניבה, אלימות או עוד בעיית אבטחה.

3. מצלמות חכמות וביומטריות ישחקו תפקיד חשוב יותר

במקום לבדוק ולהכניס את צוות העובדים אחד אחד למקום העבודה, מה אם המצלמה יכלה לזהות את התרחישים הרצויים ולספק לך גישה לצפיה מהירה של אירוע נדרש? הטכנולוגיה כבר כאן. הכירו מצלמה עם אנליטיקה.

השתמשו בטכנולוגיית זיהוי הפנים רבות כדי לזהות פושעים; כיום, ניתן גם להשתמש בה עבור משימות כגון בקרת גישה בבניינך, ספירה וסימון של אנשים הנכנסים והיוצאים ועוד.

מצלמות חדשות עם אינטליגנציה מובנית תציע לך אנליטיות אשר תשמש לא רק עבור מטרות אבטחה, אלא גם מטרות עסקים. לדוגמא, מערכת יכולה לעזור לך להעריך את עומס התנועה לעסק בזמנים ספציפיים של היום.

4. פוקוס משמעותי על אבטחת מידע וסייבר במערכות של מצלמות אבטחה

עם הצמיחה של האינטרנט והמספר הרב של פלישות סייבר אשר התרחשו לאחרונה, אבטחת המידע שנצבר יהיה חשוב בדיוק כמו האבטחה הפיזית בבניין. כדי להבטיח כי הלקוחות והצוות שלך ימשיכו ליהנות מפרטיות וביטחון, זה קריטי שהמידע מהמצלמות שלך יהיה בטוח.

 מומחים בתחום ממליצים על להתעדכן בכל מה שקשור לבעיות אבטחת סייבר, כמו החולשה במערכות הפעלה ותוכנות נפוצות אשר התגלתה לא מזמן. כל עוד תשמור על זה, אתה יכול לצמצם את הסיכויים שהמידע שלך ייפול לידיים הלא נכונות.

טכנולוגיית מצלמת הווידאו ממשיכה להתפתח ולהשתפר, היא מציעה יותר לבעלי עסקים ומפעילי בניינים במחיר נמוך יותר מאי פעם. תחקור מהם השדרוגים האחרונים הזמינים עבור מערכת הניטור שלך כדי להבטיח שאתה מספק את ההגנה הטובה ביותר עבור האנשים אשר עובדים עבורך ואנשים אשר באים אל המיקום שלך.

5. בתי אבות וגני ילדים ירשותו במערכות הקלטה

לאחר המאורעות אודותם שמענו בחדשות וקראנו בעיתונים ככל הנראה הרוחות נושבות לכיוון של הסדרת חוק המחייב גני ילדים ובתי אבות בהתקנת מערכות אבטחה לצילום ותיעוד של המתרחש בכל מוסד בו מתבצע טיפול ועבודה עם ילדים  על בסיס קבוע – כגון גנים ופעוטונים ואו בתי אבות וכדומה. דוגמא לכתבה מהחדשות: כאן.

 

לעוד מידע ופרטים אודות התקנת מצלמות אבטחה לעסק הנכם מוזמנים לצור איתנו קשר, לנו בחברת סיבים יש את הפתרונות הנדרשים והטובים ביותר בשוק בשבילכם.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH
שווה לבדוק גם את: