תוכן העניינים

מתי כדאי לקנות מחשב חדש 

המצב הכלכלי אינו מאפשר לנו לקנות מחשב חדש מתי שאנחנו רוצים, ואנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגשים כל חלום שאנו רוצים להגשים, אך אנו יכולים להרשות לעצמנו לבחור מחשב שיתאים לצרכים שלנו – למרות שאנו חפצים במחשב הכי טוב או מחשב הכי מפואר.

כדי למצוא את המחשב בו אנו רוצים יש לבצע מספר דברים בכדי להגיע אל המטרה :

סקר שוק

1. סקר שוק מומלץ לבצע עבור כל קנייה של כל מוצר שישי לכם בבית – וזה לא חשוב עם זה הטלוויזיה או החשב או המקרר – ואיך נדע היכן לבצע את הסקר המבוקש ?, היום האינטרנט הוא כלי חזק במיוחד לגבי סקרים הנוגעים בקנייה של מוצרים שונים, והאינטרנט הינו שם עבורכם גם עם המחשב שלכם אינו עובד תוכלו למצוא סקרים שאתם צריכים גם במכשירי הפלאפון או הטאבלטים.

המלצות

2. שאלו את החברים שלכם או את השכנים – כי אחד מהם כבר רכש את המוצר שלהם והם כבר יכולים להמליץ לכם בחיוב או בשלילה על הרכש החדש שהם ביצעו – לא הייתי ממליץ לכם לשאול ילדים בדבר קנייה של מוצר חדש או במחשב המדובר, כי האינטרס של הילדים שלנו הוא לקנות את המחשב שיש לחברים שלהם או את המחשב היפה ביותר, שברוב המקרים אינו עומד בסטנדרטים שהצבתם לעצמכם לתקציב הרכישה .

גורם מקצועי

3 שימוש בטכנאי מחשבים מקצועי אמור לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר לקנייה בטוחה של מחשב חדש – וזה בגלל הניסיון העשיר שיש לטכנאי מחשבים שיכול להתאים לכם את המחשב המושלם לכם בהתאם לתקציב שלכם – ויש לזכור את רמת השירות הגבוהה שאתם מקבלים מהטכנאי שלכם, וזה בגלל האמינו והיושרה שהוא מציג בפניכם, ואם כבר אתם מכירים אותו כמה שנים עדיף לרכוש את המחשב דרכו .

המלצות אלה מגיעים אליכם לאחר בדיקה מאומצת שערכתי כטכנאי מחשבים – את הניסיון הזה צברתי מול הרבה מאוד לקוחות מרוצים, שהבינו מהר שללא הטכנאי מחשבים שלהם הם לא יוכלו לדעת באמת עם הם עשו את הרכישה הנכונה של המחשב שלהם .

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH