תוכן העניינים

אבטחה ומיגון במוסדות חינוך הוא תחום חשוב מאוד בישראל של 2019, פה תקבלו קצת מידע על הפרויקט כחלק בלתי נפרד מ "עיר ללא אלימות".

לא מזמן נכתב ע"י מבקר המדינה, ואנחנו מצטטים:

"בבדיקה נמצאו ליקויים רבים באבטחת מוסדות החינוך: גדרות של מוסדות רבים לא תאמו את דרישות משרד החינוך; מוסדות מסוימים לא גודרו כלל; במוסדות רבים חסרו אמצעי קשר והתרעה; ברוב הרשויות המקומיות לא נעשו הכנות מספיקות לאירוע של פעילות חבלנית עוינת; עזרים מנהליים שמוסדות החינוך נדרשו לנהל כאמצעי עזר לאבטחה (תיק שטח ותיק ביטחון מוסדי), לא נוהלו או נוהלו בצורה לקויה; במוסדות חינוך המקיימים יום לימודים ארוך שלא על פי תכנית משרד החינוך הוצבו שומרים רק עד לשעות הצהריים. ברוב הרשויות המקומיות היו ליקויים באבטחת גני הילדים."

מיגון ואבטחה במוסדות חינוך

כן בראש ובראשונה ילדים, העתיד של כולם הם הנושא כאן ואותם צריך למגן, אבל… לא כל היום הילדים שלנו בחזקתנו ולא במשך כל היום הם נמצאים לידנו כך שנוכל להגן עליהם מפני סכנות ולעיתים גם מפני עצמם.

פה נכנס לתמונה פרויקט בשם "עיר ללא אלימות". אני בטוח שכולכם שמעתם עליו אבל לא כולם יודעים שהוא בעצם מורכב מהמון פרויקטים קטנים ולא רק מיגון ומצלמות אבטחה.

מצלמות בבית ספר

כחלק מהתוכנית הכוללת נמצאת ביישום כבר היום תת תכנית ליבה במוסדות החינוך הכוללת בתוכה מגוון פתרונות לצמצום האלימות במוסדות חינוך ע"י שימוש במדריכים תכניות הדרכה בזמן ואחרי הלימודים עזרה למשפחות קשות יום ובסיכון ע"י מוסדות החינוך ועירייה אבל חוץ מאלה קיימת גם כחלק תכנית מערכת מיגון, כריזה וניטור במוסדות החינוך ובאתרים עם זיקה לחינוך כגון גני הפעלה, צהרונים, מרכזי הדרכה מתנ"סים ועוד.

כאן סיבים תשתיות תקשורת נכנסת לתמונה, עם מגוון שירותים ופתרונות למגזר המוסדי ועם ניסיון בשותפות כחלק מפרויקט עיר ללא אלימות בשני ערים בישראל אנחנו עובדים בקשר ישיר עם עיריות ומוסדות חינוך בכדי ליצור סביבת חינוך איכותית שקטה ומוגנת יותר מזו שבעבר.

מיגון גני ילדים ובתי ספר

תחת הרפרטואר שלנו כחברה ממוגנים כבר עשרות בתי ספר, גנים וצהרונים במדינת ישראל כאשר הם מחוברים למוקדים עירוניים ומקבלים שידורים ועדכונים ממערכות מצלמות אבטחה ומיגון אלקטרוני עדכונים אלו הם שוטפים ונותנים מענה לגבי הנעשה במוסדות אלה בזמן הפעולה שלהם וגם לאחרי שעות הסגירה ובלילה כך שהמוסדות הללו ממוגנים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע וכך גם השוהים בהם.

כך אנו בסיבים תורמים למיגון הקהילה ולהעלאת המודעות של אלימות במוסדות חינוך.
נשמח לתת מענה לכל שאלה וייעוץ בחינם, לעוד פרטים צרו קשר.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH