תוכן העניינים

העידן המודרני מלא במידע לסוגיו השונים. בעידן זה בו המידע זורם בחופשיות בין אפיקי התקשורת השונים ונפרצים גבולות פרטיות שהיו בעבר מחויבי המציאות, ישנה חשיבות מרבית לאופן אחסון המידע והשמירה עליו.

גיבוי למחשב מרוחק הינו חלק ממכלול שירותי מחשוב ענן הניתנים לעסקים ולגופים פרטיים ומאפשרים עבודה קלה ונוחה יותר, זולה ומהירה יותר מאשר במצב של אחסון המידע בתוך הארגון עצמו. הגיבוי מרוחק, או ה- Remote Backup הינו למעשה אפשרות לאחסון המידע על גבי שרת אחד או יותר מחוץ לבית העסק. 

שירותי גיבוי למחשב מרוחק, או בשמם הנפוץ שירותי גיבוי ענן, חוסכים מבית העסק את הצורך ברכישת חומרה מקומית לארגון, ניהול, אחסנה והגנה על המידע הקיים במערכות החברה. באופן זה החברה אינה צריכה להתמודד מדי שנה עם מאות  מוצרים מסוגים של SaaS  – Software as a Service ולמעשה נחסכות מהארגון אינספור פעולות שונות לשמירה על המידע, להצפנתו וארגונו, שליפה שלו ועוד. כמו כן, הארגון אינו צריך להתמודד יותר עם שאלת הגיבוי ונהנה מגיבוי אוטומטי יומיומי. 

היתרונות של שירותי גיבוי מרוחק

שירותי גיבוי מרוחק ניתנים לעסק כחלק מחבילה גדולה יותר או באופן עצמאי. באמצעות שירותי הגיבוי  מרוחק ניתן לאחסן על גבי שרת אחד או יותר מגוון עצום של פרטי מידע שונים השייכים לארגון כאשר שרתיה מידע ממוקדמים במרכזי נתונים גדולים בארץ או בעולם.

מרכזי המידע והנתונים עצמם מוצפנים באלגוריתמים מורכבים ומאובטחים מחד מדי יום ביומו. שירותי הגיבוי ניתנים למגוון רחב של מערכות ועסקים בתחומים אינספור. 

היתרונות המשמעותיים של שירותי הגיבוי כוללים אפשרויות שחזור של מידע קריטי ומשמעותי לארגון בתוך דקות ספורות. שחזור המידע מתבצע באופן המדויק ביותר ומאפשר את התאוששות המערכת או המידע שאבד במינימום הזמן האפשרי.

באופן זה נמנעים מהארגונים שימושים בכלים שונים כגון הקלטות ורובוטים, תוכנות ריגול שונות ועוד. כמו כן, המערכת מגבה באופן אוטומטי את המידע ומצפינה אותו מחדש מדי יום באמצעות קודים ייחודיים. 

הנחה למזמינים מהאתר
או חייגו עכשיו 058-444-4949

למי מתאימים השירותים?

שירותי גיבוי מרוחק מתאימים לכל עסק הצובר פרטים רבים ולא משתלם לו לאחסן את המידע בתוך הארגון. כמו כן מדובר בעסקים הנדרשים להצפין את המידע השמור אצלם ומשקיעים אנרגיות רבות ומשאבים אינסופיים בהצפנת המידע.

שמירה על המידע על גבי שרתים מרוחקים חוסכת הוצאות מרובות, מייעלת את פעילות הארגון והופכת אותה לרווחית יותר. החל מהעסקים הקטנים ביותר ועד לחברות ענק בינלאומיות בכל תחום שהוא – אחסון המידע וגיבוי שלו מרוחק מאפשרים עבודה יעילה, חכמה, בטוחה ומקצועית.

6 טיפים לבחירת חברות IT לעסק
6 טיפים לבחירת חברות שירותי IT לעסק

בחירת חברת ה-IT לעסק לפיכך מצריכה מחשבה מקדימה והשקעה לא מבוטלת. חברה זו היא אשר תתמוך ותעניק את הכיסוי המלא לכל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך השנים

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH