תוכן העניינים

עכשיו כשהענן הפך לחלק רב-תכליתי ובמחיר אטרקטיבי עבור הסביבה העסקית, יותר ויותר ארגונים מנצלים את יתרונותיו. אך, בתור אנשים שחדשים למחשוב ענן, אתם תרצו לקחת צעד אחורה ולבדוק איך תוכלו להעביר את המידע של העסק שלכם לענן. זה יכול לחסוך שיפוץ למחלקת הIT שלכם. דוגמא לשירות ענן נפוץ מאוד זה שירותי מייקרוסופט 365 ושירותי Exchange Online מבלי לתחזק שרת יקר בארונות השרתים של הארגון.

זוהי לא הפתעה שענן היא טכנולוגיה רצויה לעסקים. לפי סקר שנערך ב2014, כמעט 70% מהתאגידים השתמשו בסוג של ענן. בין אם זו תוכנה מבוססת ענן, אחסון ענן או תשתית IT מבוססת ענן כמו כן גיבוי מאובטח בענן נהיה פופולארי מאוד.

לפני שתקפוץ למים העמוקים, שקול את הדברים הבאים:

למה לעבור לענן?

לפני שתבצע מיגרציה לענן, כדאי שתעריך את נכסי הIT שלך והסיבה שאתה עובר לענן. האם אתה מעוניין בהעברה קלה יותר של מידע? האם אתה מעוניין לשפר את הנגישות ועבודה ממקומות שונים של החברה שלך? רוצה לוותר על חדר עם שרתים שדורשים חשמל ותחזוקה שוטפת?

אולי יעניין אותך:

לענן יש את היכולת לעזור ולבצע את כל הפעולות האלו.  בעזרת אחסון מידע בענן, העובדים שלך יכולים לגשת למידע ממכשירים מורשים, מכל מקום ובכל זמן. הענן יכול גם לאחסן יישומים שהכרחיים לעבודה היומיומית, ובכך לשפר את הפרודוקטיביות.

הענן מאפשר לך להיות רגוע, ומוריד את הדאגה לתחזוקה של שרת מקומי שיושב בארגון.

בתלות במטרה שלך, תוכל לבחור בסוגי ענן שונים, תוכל להשקיע בענן פרטי עם שליטה מקסימלית, או ענן ציבורי שמקדם יעילות, או שתוכל לבחור בענן היברידי שמשלב את היתרונות של הענן הפרטי והציבורי. מודל הענן שלך יקבע כמה שליטה תהיה לך עליו, כמו גם האבטחה שצריכה להיות מותקנת בשביל העסק שלך.

מה הקשיים במעבר לענן?

למעבר מלא לתשתית מבוססת ענן יש דרישות גבוהות. דבר ראשון, אתה צריך את הטכנולוגיה בשביל לקבל גישה לתשתית כל הזמן. זה אומר להשאיר את המערכת שלך פועלת ומחוברת כל הזמן. אם אתה מאבד גישה לתשתית שלך, אתה תחווה זמן השבתה רציני שיעלה לך כסף. לכן חשוב לוודא שחיבור האינטרנט ותשתיות התקשורת של העסק שלך תקינים ובעלי יכולת לתמוך בתנועה רבה שתעבור דרכן בגלל השימוש בענן.

מעבר לכך, חלק מהעסקים שעוברים לענן עדיין משתמשים בתוכנות שלא נתמכות במערכות ההפעלה החדשות. זה גורם למעבר לענן להיות טריקי, אפילו בשביל אדם עם ניסיון. כל שינוי דרמטי לתשתית הIT של העסק שלך, צריך להיעשות אחרי מחשבה רבה ותכנון של העלות, היתרונות והקשיים.

חברת סיבים מעניקה שירותי ענן מגוונים לפי צרכים ואיפיון בהתאמה לעסק שלך!

לסיכום, מעבר לענן הוא טוב, יכול לחסוך כסף רב אך צריך להתבצע עם חוכמה ותכנון כדי להמנע מקשיים ותקלות לא צפיוית שעלולות להשבית ולהפריע למהלך העבודה של הארגון שלך.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH