תוכן העניינים

השרדותו של עסק תלוי ביכולת שלו להגן על המידע שהוא מייצר על בסיס יום-יומי. לקוחות חדשים, לקוחות ותיקים, הנהלת חשבונות, עובדים ועוד מידע מייצרים פיסת נתונים ענקית, חלק ממנה יקרת ערך וזה מסביר למה שירות גיבוי נתונים נמצאים בראש מעייניהם של כל חברה.

בתהליך בחירת שירות גיבוי הנתונים שמתאים ביותר לחברה השלך, ישנם הרבה דברים שעליך לשקול. הטיפים הבאים יכווינו אותך לבחירה הנכונה של שירותי גיבוי נתונים.

דינמיות - גיבוי עם יכולת גדילה הדרגתית Scalability

ככל שהעסק שלך ימשיך לפעול, קהל לקוחותיך יגדל ואיתו כמות הנתונים שאתה אוגר במערכות והשרתים של העסק שלך. כשאתה בוחר שירות לגיבוי הנתונים עליך להתחשב בגדילה של העסק, האם שירות הגיבוי יכול לגדול בהתאמה לצורך של הארגון שלך? חשוב לוודא שאפשרויות הגיבוי הם סילוּמיוּת.

סילוּמיוּת - במדעי המחשב ובאלקטרוניקה או מדרגיות (לעיתים קרובות משתמשים גם במילה סְקֵילָבִּילִיוּת בשאילה מ-scalability מאנגלית) היא היכולת של מערכת, רשת או תהליך, להתמודד בצורה אלגנטית עם כמות הולכת וגדלה של עבודה, או היכולת לגדול כדי לתת מענה לגידול בכמות העבודה. לדוגמה, המושג יכול להתייחס ליכולת של מערכת להגדיל את התפוקה שלה תחת עומס גובר כאשר מוסיפים לה עוד משאבים (בדרך כלל חומרה).

אם אינך מוודא בזהירות, תגלה אחרי מספר חודשים של שימוש בשירות גיבוי כלשהו שעליך להחליפו משום שכבר אינו מספיק גדול בשבילך, דבר זה יכול להיות יקר לעסק בנוגע למשאבים ובזבוז זמן יקר של הטמעת פתרונות גיבוי מחדש.

אבטחה ופרטיות - אבטחת המידע בגיבוי

הסיבה העיקרית לגיבוי נתונים היא שיהיה לך מקום מוגן לנתונים החשובים ביותר לעסק והחברה שלך.

אתה מוכרח לוודא שהשירות שבו אתה בוחר מציע לך אבטחה ברמה הגבוהה ביותר משום שהדבר הנורא מכל הוא איבוד נתונים שיכולים אפילו להשבית את העסק שלך לגמרי. גם אם הגיבוי מקומי וגם עם הגיבוי בענן תמיד תדגישו ותשאלו שאלות לגבי אבטחה המידע והנתונים שבגיבוי.

אבטחת נתונים יכולה להתבטא ב: גישה מוגבלת לנתונים לפי הצורך, אפשרויות הצפנה, שימוש בסיסמה, התחבורת בשני שלבים MFA, אפשרות לחסום התחברויות ועוד.

תנאי שירות

לא לכל מספקי שירותי הגיבוי יש מדיניות ניהול נתונים שקופה, וכשאינך יודע מה קורה בדיוק עם הנתונים שלך אתה יכול לשאת בתוצאות תוך זמן קצר. אתה מוכרח להיות חד בנוגע למדיניות בעלות על הנתונים, גישה וניהול.

נותני שירות שונים מציעים רמות שונות של אבטחת נתונים, שאל את השירות על השליטה שלך באבטחת הנתונים משום שגם זה מעניין אותך.

זמן השבתה - כמה זמן לוקח לבצע או לשחזר מגיבוי?

גיבוי ושיחזור מידע הם תהליכיים שלוקחים זמן, תלוי בספק השרות, בחומרה ובכמות וסוג הנתונים.

גם תוכנה וגם חומרה לא אמינים בזמן השבתה בגלל גיבוי נתונים. זמן ההשבתה הוא זמן בו אתה לא יכול להשתמש בנתונים משום שהמכשיר עסוק בהעלאת מידע או הורדה.

למרות שזמן ההשבתה בלתי נמנע, אפילו בחברות גדולות כמו Google, ומייקרוסופט, עליך לבחור ספק שישאיר אותך בזמן השבתה מינימלי שכן זמן שבו מערכת המחשוב של העסק אינה פעילה שווים הרבה כסף. הספק שלך אמור לתת לך פתרון לגיבוי אונ-ליין מבלי לפגוע במהלך העבודה בזמן שבו המחשבים שלך עסוקים עם ניהול הנתונים, לדוגמה, בדרך כזו שזמן ההשבתה לא קורה לעיתים תכופות. תבקש הבטחה מהספק אחוז מהזמן שבו תוכל להשתמש בגיבוי, אם תבחר בשירותים שלהם.

מדיניות מחיקת נתונים מגיבוי

אין צורך להשאיר מידע לא נחוץ במערכת שלך להרבה זמן. מדיניות מחיקת מידע חשובה בדיוק כמו מדיניות האבטחה. היא עוזרת לך להבין מה קורה עם המידע שנמחק, האם אפשר לשחזר אותו, אם האקרים ואנשים שאינם מורשים יכולים לגשת אליו.

מצד שני, מדניות מחיקת נתונים טובה כאשר אתה רוצה לשחזר קבצים שנמחקו בטעות. אם אינך זהיר עם מדיניות זו, תגלה כי רוב שירותי הגיבוי מוחקים את הקבצים בלי אפשרות שחזור.

שירות לקוחות ותמיכה

עד כמה שעסקים אוהבים להיות עצמאיים, הם אינם יכולים לבצע גיבוי או שיחזור לגמרי בכוחות עצמם, אלא יצטרכו את העזרה של ספק השירות בנקודה כזו או אחרת כדי למנוע טעויות.

תוודא כי יש יש לך איש קשר אמין, שמכיר את החברה והצרכים שלה שידע לתת מענה מקצועי ומהיר ברגע שצצה בעיה או תקלה.

מוניטין של ספק הגיבויים

המוינטין של ספק הגיבוי נותנים לך הרבה מידע עליו, בעיקר הוכחה על אמינות השירות.

מספר העסקים היום גדל בקצב מהיר, וכך גם מספ ספקי גיבוי נתונים.  הטיפים שלמעלה יעזרו לך בבחירת חברת המחשבים שתהיה אמונה על הגיבויים בעסק שלך!

אם אתם מחפשים חברת מחשבים שתבצע עבורכם את הגיבויים באופן מושלם בהתאמה לצרכים שלכם, אנו בסיבים מחשבים ותקשורת מספקים שירותי גיבוי , שירותי גיבוי ענן ותמיכה למחשבים החל משנת 2012.

אנו בסיבים מחשבים ותשתיות תקשורת בעלי הידע והכלים כדי שמערכות המחשוב שלכם והשרתים יעבדו כראוי מבלי לאבד נתונים חשובים ויקרי ערך ומבלי לאבד זמן עבודה חשוב. צרו איתנו קשר היום ונשמח לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ושירות מקצועי מעולה.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH