תוכן העניינים

מסמכים, תמונות וסרטונים, מידע רגיש, ססמאות, עבודות ופרוייקטים שבהם השקעת חודשים של עבודה הם רק חלק קטן מהנכסים שבמחשב שלך.  בהתחשב בעובדה הזאת נשאלת השאלה:
האם יש לך פוליסה לביטוח דירה? פוליסה לביטוח הרכב מפני נזק וגניבה? בדומה לנכסים פיזיים אלו גיבוי המחשב שלך באופן מאובטח היא הפוליסה הטובה והבטוחה ביותר למידע החשוב שלך והמשכיות העסק שלך.

גיבוי המחשב מעניק הגנה על יישומים, תוכנות, מידע עסקי, מידע אישי, תמונות, סרטים, דואר אלקטרוני ועוד מידע חשוב מפני אסונות ואיבודי מידע.

גיבוי יעיל ואפקטיבי הוא בעצם פתרון גיבוי שיודע לשלב את אלו:

  • גיבוי שיודע לגדול לפי הצורך.
  • גיבוי בעל יכולת שחזור מהירה.
  • גיבוי בעל יכולת התמודדות עם כמויות מידע דינאמי, כמויות מידע שהולכת וגדלות ביום יום.
  • גיבוי שיודע לעבוד עם מגוון מכונות ויישומים: מחשבים שלמים, תיבות דואר אלקטרוני, מיקומי רשת, מכונות וירטואליות וכדומה.
  • גיבוי בעל יכולת הצפנה לשמירה על פרטיות והמידע שלך בטוח.
  • שירות גיבוי שמאפשר השגת הגיבויים במהירות גבוהה, דבר המאפשר להפוך את תהליך השחזור ליעיל יותר.

כל אלו הנזכרים למעלה הם מטרות חשובות למנהלי רשתות, לאנשי מחשבים ואנשי אבטחת מידע וכמובן לכל אדם שמחפש פתרון לגיבוי ושמירת המידע שלו.

בשביל לעזור לך להשיג את המטרות האלו ואפילו יותר, צוות המומחים לגיבוי מחשב וגיבוי בענן של סיבים כתב את המדריך לגיבוי מחשב, בו אספנו בשבילך טיפים לגיבוי ושחזור.

לקבל פרטים צרו איתנו קשר
* 15% הנחה למזמינים דרך האתר

קביעת מדיניות לגיבוי המידע שלך

גיבוי הנתונים שלך הוא דבר חד פעמי, להתפשר על גיבוי אמין וחזק למידע שלך היא טעות מהיסוד ועלולה להוביל למבוי סתום שממנו אין דרך חזרה. איבוד זמן רב ערך, וכסף לחברה שלך.

פתרון גיבוי שאינו מונע על ידי תהליכים ולוחות זמנים אוטומתיים מבוקרים עלול ברגע האמת לאכזב אותך.

אם עותק גיבוי של מסד נתונים שלך או פרוייקט שאתה עובד עליו נראה לך כבזבוז של שטח אחסון, חשוב על הזמן שאתה עשוי לחסוך על-ידי מניעת אובדן של הנתונים האלה.

הגיבוי הוא חלק חשוב בעסק לכן עליך להגדיר תהליכים בשביל להגן על המידע, על התוכנות, היישומים והמערכות.

וודא כי בעל העסק והאף העובדים בחלק מהמקרים מבינים ומסכימים עם המדיניות הזו שנקבעה עבור הגיבויים.

עליך לקבוע אם הגיבוי מתבצע באופן אוטומטי, האם הגיבוי מתבצע ליעד מקומי או בענן. אופציה נוספת היא שילוב של גיבוי ענן עם גיבוי מקומי דבר המכונה גיבוי היברידי.
קבע תדירות גיבויים, גיבויים יומיים, גיבויים שבועים וגיבויים חודשים הכל כתלות באופי המידע.

לכל סוג של מידע – לפי סוג הנתונים, סוג התוכנות והיישומים וכמובן מסדי הנתונים. לא כל הנתונים והמערכות נבראו שווים ויש לקחת בחשבון את כלל הגורמים.

בדיקת גיבויים באופן קבוע

הדבר היחיד שגרוע יותר מלא לגבות את המידע שלך זה להיות בלי היכולת לשחזר אותו.

דמיין לעצמך אסון שמכה וכל המידע שלך או של הארגון שלך נהרס.

זאת העת שבה מאוחר מידי לגלות שהגיבויים שלך תקולים, או שהקבצים הנכונים לא מגובים או כל תקלה אחרת בזמן השחזור. לכן אל תתעצל! בדוק את הגיבויים שלך בקביעות בשביל לוודא שהמידע יוכל להיות משוחזר ברגע האמת. ביצוע הפעולות יאמן אותך בשחזור מידע קריטי ושרתים ככה שברגע האמת תדע מה לעשות.

אל תחכה לרגע שאסון יקרה, תהיה מוכן אליו.

גיבוי לשרתים ומכונות וירטואליות

אמנם מכונות וירטואליות רצות על פלטפורמות כמו Hyper-V ו-Vmware בעלי טכנולוגיות מתקדמות של יתירות גבוהה, ועמידות בפני תקלות על ידי רפליקציה, Failover Clusters וכדומה. כל הטכנולוגיות הללו יכולות למזער את זמן ההשבתה של מוכנה וירטואלית בתרחישים שונים, אך אינן מספקות אפשרויות התאוששות מאסון עקב טעויות אנוש, התקפות האקרים או וירוסים, וירוס כופר, התקפות של מתחרים וכדומה.

לכן עלינו לשלב בעסק גיבוי צד שלישי אמין, יעיל וחזק שיבטיח  שאין העברות לא גמורות של למסדי נתונים או קבצים חלקיים. ברגע האמת גיבוי כזה יוכל לאפשר שחזור מלא למצב תקין ועדכני.

אנו בסיבים שמחים ומתגאים בפתרון הגיבוי שלנו שיודע לגבות שרתים ומכונות וירטואליות באופן מלא, תוך כדי דחיסה מתקדמת, לחסכון בשטח האחסון,  פתרון הגיבוי שלנו המאפשר שחזור באופן מלא של מכונה וירטואלית או שרת על כל מחשב במידה והמחשב קרס לדוגמא.

השתמש Deduplication כדי לחסוך שטח אחסון ונפחי מידע

Deduplication מוריד את כמות התשתית שתצטרך בשביל הגיבויים שלך, מוריד את השימוש באחסון, מוריד את השימוש ברשת האינטרנט ועלויות השרת.

Deduplication עבור הנתונים מתרחש במקור, ביעד או במכשיר כלומר במחשב שלך טרם העלאה לגיבוי בענן או בשרת קבצים מקומי. Deduplication במקור מאפשר גידול קל יותר בכך שהוא פורס את העבודה על גבי כל הלקוחות ובכך מאפשר לשרת הגיבויים שלך להריץ יותר גיבויים במקביל. זה גם מוריד את השימוש ברשת למינימום משום שרק מידע שאינו משוכפל עובר לשרתי הגיבוי.

Deduplication ביעד קורה אחרי שהמידע המגובה הגיע לשרתי הגיבוי אבל לפני שהוא מאוחסן בדיסקים. די-שכפול ביעד לא משפיע על מערכת המקור יותר מגיבוי רגיל. די-שכפול במכשיר נעשה בעזרת חומרה, שמעבד את המידע בזמן שהוא נשלח או אחרי הקבלה. אנו בסיבים מספקים שירותי גיבוי שתומכים בDeduplication דבר המאפשר ללקוחותינו לחסוך תעבורה, שטח אחסון ולחסוך כסף ושטח אחסון.

תפסיק להשתמש בכמה תוכנות עבור גיבוי גרעיני

כיום ישנם הרבה פתרונות שמאפשרים גיבוי זריז בעזרת גיבוי מעבר יחיד. עם פתרונות הגיבוי של סיבים תוכל לשחזר את הכל, החל מאימייל אחד, תיבה שלמה או חנות מידע שלמה, הכל דרך תוכנה אחת , ותפריט נוח ואינטואיטיבי שפותח במיוחד לנוחות מקסימיאלית.

המרת מחשבים פיזיים ושרתים למכונות וירטואליות בקלות

אל תעמיס על עצמך יותר מידי עם הפיכה של מכונות פיזיות למכונות וירטואליות. פתרון הגיבוי שלנו בסיבים מאפשר לך להפוך שרת פיזי לוירטואלי תוך מספר דקות. זה יחסוך לך זמן ויהיה קל כל כך שקשה להאמין אם לא מנסים.

בחר פתרון גיבוי שיכול לתמוך בכל סוגי השחזור

הסיבה העיקרית לגיבוי היא השחזור. אל תיתפס לא מוכן כשזה נוגע לשחזור. וודא שאתה יכול לשחזר את מה שאתה צריך, כשאתה צריך בלי תהליכי שחזור מסובכים שלוקחים זמן. חפש פתרון הגנת נתונים שכולל שחזור גרעיני, שחזור קבצים ותיקיות, יישומים שלמים, מסדי נתונים, מכונות וירטואליות ושרתים.

ניהול מלא וניטור של מצב הגיבויים בפאנל ניהול נוח

לא עוד לעבור מחשב מחשב, שרת שרת בכדי לבדוק את מצב הגיבוי. אנו בסיבים פיתחנו פאנל ניהול שלם לבעלי עסקים, לאנשי מחשבים ואבטחת מידע וגם לאנשים פרטיים שמבינים את חשיבות המידע שלהם.

בפאנל ניתן לראות ברגע האמת מצב של מחשבים ברשת. מי כבר מגובה, מה מגובה? מתי היה הגיבוי האחרון? מתי יהיה הגיבוי הבא? מה מדיניות הגיבוי? כמה גיבויים נשמור ועוד.

הצפן את הגיבויים שלך

נתוני ייצור ונתוני גיבוי רגישים לאיומים.  הגן על המידע שלך מלהגיע לידיים הלא נכונות במקרה שהוא נאבד או נגנב. תמיד תצפין את הגיבויים שלך. בצע גיבויים לענן מאובטח בנוסף לעותק מקומי כדי שתוכנות כופר לא יהרסו אותו.

שמור גיבוי אחד או יותר במקום מרוחק

אסונות קורים. זה למה חשוב לשמור גיבוי אחד או יותר במקום מרוחק. דמיין שהייתה הצפה בעסק – המחשבים ניזוקו וכך גם השרתים שלך, הגיבוי היחיד שלך נשטף במים. אל תסכן את הנתונים שלך והעבודה שלך. וודא שיש לך גיבוי אחד לפחות במקום נוסף רק למקרה.

שמור על הגיבויים בריאים

אחת מהדרכים הכי קלות לשמור על הגיבויים שלך בריאים היא להריך תוכנת וידוא. תוכנת וידוא בודקת שהמידע יכול להיקרא ולהיות משוחזר ממדית הגיבוי. אתה יכול להריץ תוכנת וידוא כשאתה רוצה או אחרי גיבוי. תוכנות הגיבוי של סיבים כוללות את האפשרות הזו כברירת מחדל.

תתקין פתרון יחיד בשביל כל הנתונים של הארגון שלך

פתרון יחיד בשביל המכונות הווירטואליות והפיזיות עם חיבור חזק לענן ידיח את הצורך לניהול כמה פתרונות גיבוי, תשלום למספר תוכניות גיבוי, תמיכה בכמה תשתיות, גיבוי מספר פעמים ושיכפול מידע בין המכונות הפיזיות והווירטואליות. הקטן את ההוצאות ופשט את הגיבוי עם פתרון אחיד  בשביל נתונים פיזיים, וירטואליים ובענן.

אם אתה אדם פרטי, בעל עסק, איש מערכות מידע של ארגון וכדומה. לנו בסיבים פתרונות תקשורת יש את הפתרונות עבורך! פתרון גיבוי אמין וחזק שיודע לספק את כל הצרכים. צור קשר לקבלת שירותי גיבוי מנוהלים לפי הצרכים והתאמה לעסק שלך.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH
שווה לבדוק גם את: