תוכן העניינים

הקדמה

בגלל הפופולריות של הדואר האלקטרוני בעולם העסקי, הוא הפך למטרה פופולרית מאוד להתקפות האקרים. הם יכולים לשלוח אינסוף הודעות להמון מטרות שונות בעולם בלחיצת כפתור אחת, לגנוב מידע עיסקי ומידע פרטי. לכן, עליך לקחת את אבטחת האימייל שלך ברצינות רבה. אימייל לא מאובטח יכול להוביל להשלכות חמורות. במאמר זה נדון בהרגלים הכי טובים לעבודה בסביבה משרדית.

אבטחת מייל הינה חלק בלתי משרד מאבטחת תשתיות המחשוב ותשתיות התקשורת בארגונים.

במדריך זה נעסוק בהיבטים לאבטחת דואר אלקטרוני לעסק וגם פרטיים.

אבטחת סיסמה

למרות שסיסמה היא לא הדרך הנוחה ביותר לאבטח חשבון, היא אחת מהפופולריות ביותר. כדאי מאוד להתשמש בסיסמאות שונות לחשבונות שונים, אבל העובדים שלך לא יחשבו כך. הם ייחשבו שזה פשוט לא נוח. האבטחה של העסק שלך היא טיפה יותר מסיסמאות פשוטות שקל לזכור.

יותר מידי משתמשים פשוט מכניסים פרט אישי כלשהו, מספר מיוחד, ולוחצים "סיים", במחשבה שזו סיסמה שמתאימה להם. האקרים ופושעי רשת יודעים זאת וינסו להשתמש בזה בכל דרך אפשרית. למשל, חיפוש מידע אישי על המטרה שלהם מאתרים כמו פייסבוק. טקטיקות כאלו יכולות לשמש למצוא סודות של כל אחד בחברה שלך, ולספק להאקרים מספיק מידע בשביל לבצע ניחושים מושכלים בנוגע לסיסמה.

אז, אם הסיסמה שלך מורכבת מהשם של הכלב שלך ותאריך הלידה (את שני הפרטים האלו אפשר למצוא ברשתות החברתיות), כנראה שהאקר יכול להשתמש בכלים פשוטים בשביל לפרוץ לחשבון שלך. הבעיה רק מחמירה כאשר הסיסמה בשימוש למספר חשבונות.

הבעיה יכולה להיפתר בקלות על ידי שימוש במנהל סיסמאות. התוכנות הללו יכולות לאחסן ססמאות במין כספת מוצפנת ומאובטחת ולקרוא להם רק כאשר זקוקים להם. תלוי באימייל שאתה משתמש, ייתכן והעובדים לא ייחשבו על הסיסמה שלהם משום שהוא לא תמיד מבקש אותה, דבר שמקשה על זכירת סיסמאות.

אימות בשני גורמים

אימות בשני גורמים נועד להעלות את האבטחה בכך שהוא מבקש קוד שני בשביל גישה למידע או לחשבון. אימות בשני גורמים שולח אוטומטית קוד חדש לכתובת האימייל או מספר הטלפון בכל פעם שאתה מנסה להתחבר לחשבון. פתרון זה מקשה על האקרים לפרוץ, משום שהם צריכים גם גישה למייל או לטלפון שלך מה שהופך את המאמץ ליותר ממה שהוא שווה.

להפסיק ללחוץ על לינקים וקבצים מצורפים

אם אתה מקבל מייל עם לינק או קובץ, האינסטינקט הראשוני שלך יהיה ללחוץ עליו. למרבה הצער, ההרגל הזה יכול להוביל להתקפות האקרים. מתמחה וגם מנכ"ל יכולים ליפול באותה קלות, מה שהופך את זה לדרך אפקטיבית בהפצת וירוסים ונוזקות במערכת. מתקפות אלו יכולות להיות קשות לזיהוי, אך ישנם כמה דרכים להקל על כך. לינקים לאתרים חיצוניים שלא קשורים לנושא, שפה לא תקינה, כתובת מייל לא מוכרת ועוד. תמיד תוודא שאתה סומך על השולח לפני שאתה מוריד קובץ מצורף או לוחץ על לינק.

שירות לאבטחת דואר אלקטרוני

אנו בסיבים מעניקים שירותי מחשוב לעסקים חדשים וישנים , ארגונים ומוסדות.

במסגרת שירותינו בתחומי המחשוב והתקשורת אנו מעניקים שירותי תיבות דואר בהתבסס על ענן מייקרוספט – Microsoft 365. תיבות הדואר שלנו מוגנות ויודעות לנתר התקפות ווירוסים ועוד יתרונות עבור עסקים:

  • אבטחה כפולה – אימות בשני גורמים .
  • ניהול ושליטה על תיבות על ידי אנשים המוסמכים בארגון או בעסק שלכם.
  • הגנה בפני נוזקות ווירוסים בתיבת הדואר.
  • הגנה בפני כופר – ransomware.
  • הפסק העברה אוטומטית של מיילים שלך לזרים.
  • תמיכה בשליחה וקבלה של מיילים מוצפנים.
  • הגנה חכמה להתקפות פישינג.
Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH