תוכן העניינים

כולנו עובדים יחד כדי להאט את התפשטותה של COVID-19 על ידי מדיניות חדשה והנחיות כמו עבודה מרחוק ושמירת מרחק מאחרים. עבודה מרחוק יכולה להיות מאתגרת אך עם זאת עבור רבים גם מהנה וכיפית. וירוס הקורונה גרר ארגונים וחברות רבות להשקעה כספית בתשתיות תקשורת ומחשבים במטרה לאפשר לעובדים להתחבר בצורה מאובטחת לארגון ולעבוד מהבית.

* לתשומת לבכם הפוסט אינו טכני ועוסק בטיפים לעובדי המשרד ולא לאנשי המחשבים.

אני יכול לתת כמה עצות לגבי עבודה מרחוק, משום שאני עובד מרחוק כבר מעל 10 שנים, לפעמים המשרד נמצא במשרד, לפעמים המשרד הוא הרכב, לפעמים מסעדה או בית קפה ואני מאוד אוהב לעבוד בדרך הזו. הנה כמה דברים שאני עושה על בסיס קבוע כדי להבטיח הצלחה בעבודה תוך כדי שמירה על איזון בין עבודה לחיים.

עבודה מהבית יכולה לגרום לשמירה על איזון בין חיים ועבודה, אם זאת, עליך לתכנן את המטרות בעבודה היומית שלך ולעמוד בו בהצלחה. איך אני עושה את זה? הנה כמה טיפים:

עבודה מרחוק, עבודה מהבית טיפים

  1. אני מתכנן כל יום, בסוף היום איך אני אתחיל את הבוקר הבא. (בדרך כלל אני עושה זאת בלילה משום שאני אוהב לעבוד עוד קצת בערב אחרי שביליתי כמה שעות עם המשפחה). ולא רק בגלל זה! בדרך כלל כאשר אני מתכנן את היום הבא בערב הקודם לפני אני קם בבוקר ממוקד יותר, חדור מטרה ומוכן יותר. בתת מודע המוח יודע לתכנן ולהתכונן ליום העבודה דבר המגדיל לפחות אצלי את הפרודוקטיביות בכמה רמות.
  2. תתעד את כל מה שאתה עושה. במהלך העבודה מהבית אני מתעד את כל מה שאני עושה בעזרת פתקים בMicrosoft Lists ובעזרת הOutLook. אצלנו בארגון אנו עובדים עם Microsoft 365 לכן באמצעות Microsoft Lists אנו יודעים לעקוב אחר מידע. לארגן את העבודה, תוך כדי ביצוע התאמה אישית עבור הצוות שלך. בנוסף אני ממליץ על Google Keep לניהול וכתיבת פתקים, Microsoft OneNote וכדומה. כל אחד מה שהוא מתחבר יותר.
  3. אם אתה עובד על משימות חדשות במהלך היום. הקצה זמן בשבילם בלוח הזמנים שלך.
  4. יחסי עבודה עם שאר העובדים הם חשובים. תוודא להתקשר לקולגות שלך כל יום, לא רק בשביל ענייני עסקים אלא גם בשביל "לדבר ולצחוק ביחד". אם תעשה זאת במשרד, למה לא לעשות זאת גם בבית? זו עוזר לשמור על השפיות שלך ומתחזק מערכות יחסים.
  5. קח הפסקות, קנה שולחן וכסא נוחים ועשה גם דברים בשביל עצמך. תבצע גם את מטלות הבית אם צריך, אל דאגה לא נספר לבוס שלך.
  6. הכן את משטח העבודה שלך. בלתי אפשרי לעבוד על שולחן קפה. זו לא סביבת עבודה טובה ולא עוזרת לפרודקטביות בכלל.
  7. אל תפחד לחלק את יום העבודה שלך. עשה את העבודה שדורשת תקשורת עם לקוחות בזמן שעות העבודה, ואת העבודה שדורשת רמת ריכז גבוהה יותר, אחרי או לפני. לפעמים תגלה כי הרבה יותר קל לעבוד כך מאשר "לקפוץ" כל הזמן בין שיחות טלפון לעבודה במחשב.
  8. רשום הערות, הקצה זמן לחשוב, ללמוד, להתפתח ולהגדיל את הידע שלך. זה חשוב תמיד להיות בראש ענף העיסוק שלך, אני בטוח שאתם טובים במה שאתם עושים, עם זאת תמיד צריך להשתפר וללמוד עוד.
  9. ביום רגוע, אל תפחד לצאת החוצה בשביל לשבור שגרה. לא כיף להשתעמם וזה עלול להיות מתיש לכן ביום רגוע – צא ותתאוורר כדי שסביבת העבודה שלך לא תהפוך לאדישה.
  10. קח את העבודה מהבית כהזדמנות לבלות יותר עם המשפחה והחברים מהעבודה. כולנו עובדים יחד כדי לשמור אחד על השני. בבקשה תשמור על עצמך.

עד כאן לפעם הזאת, מקווה שאהבתם את הטיפים שלי.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH