תוכן העניינים

היום למרבה הצער ארגונים ועסקים מפחדים ומצפים לאסון. זאת הסיבה שגיבוי לענן וגיבוי נתונים בכלל נהפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתשתיות המחשוב בעסקים. עם כל כך הרבה התקפות האקרים גדולות בחדשות, אנשים פרנואידים לגבי המידע שלהם. אך, יותר עסקים לא מפחדים מספיק, ויכולים לאבד מידע להאקרים, מידע עיסקי פרטי ומידע על אישי על לקוחות שדולף לרשת האינטרנט, ולא רק, מידע יכול להעלם מאסונות טבע כמו הצפה , שריפה וכדומה ואפילו טעויות אנוש.

בתור בעל עסק, זוהי אחריותך לוודא כי החברה שלך מוכנה להתמודד עם אסון מכל סוג.

לפעמים בלתי אפשרי להבין את הגודל של אסון אמיתי, ואפילו קשה יותר להתכונן לאיומים בלתי צפויים מהטבע.

מה הסיכוי שבכלל תסבול מאסון נתונים בכלל? תופתע לדעת שאפילו סיטואציות שלא נראות כבעיה יכולות לגרום לזמן השבתה פתאומי, וזו תהיה העבודה שלך ומחלקת המחשוב שלך להבין את הבעיה, בלי קשר לסיכויים שלה לקרות.

אסונות טבע

הצפות, שריפות, טורנדו, רעידות אדמה, סערות חשמל. כל אלה יכולים להרוס את תשתית הנתונים של העסק שלך, ואפילו לתשתית הפיזית שלך. ללא גיבוי נתונים, תוכל לאבד את הכל בגלל תאונה מוזרה או אירוע מזג אוויר. כשלי חומרה, בעיקר, יכולים להימנע אם יזוהו בזמן.

גיבוי נתונים עוזר נגד טעויות אנוש

בואו נודה בזה, אנשים עושים טעויות, והטעויות האלו יכולות להזיק אם אין ברשותך הגנות לנתונים. בין אם העברת מידע בטחוני לאדם הלא נכון, או פשוט החלפת או מחיקה של הקובץ הלא נכון, טעויות אנוש הן בעיה גדולה שיכולה להוביל לאיבוד וגניבת נתונים.  במסגרת שירותי מחשוב לעסקים הטכנאים שלנו בסיבים נתקלים המון פעמים בעובדים אצל לקוחות שבטעות מחקו קבצים חשובים לעבודה והיו צריכים לשחזר אותם בכדי למנוע בזבוז של שעות רבות אחר בניסיון להתחקות ולשחזר את המידע בקבצים האלה, הגיבוי תמיד הציל את המצב.

ולא רק כיום מתקפות פישינג ווירוס כופר שחודר למערכת גם הם ברוב הפעמים בעקבות טעויות אנוש.

גיבוי נתונים

כאשר האקר פורץ לתשתית שלך, רוב הסיכויים שהוא ינסה להזיק או לגנוב משהו. רוב הזמן, תתמודד עם סיטואציה שיכולה להוביל לאיבוד מידע, בין אם בגניבה או השמדה.

מה תוכל לעשות כדי לצמצם אבדות למינימום? פתרונות גיבוי ושחזור יספקו לעסק שלך את ארבעת הכלים כדי להגביל מידע אבוד, ולמקסם זמן עבודה.

גיבויים נתונים אוטומתי

אחת הדרכים הטובות ביותר להשאיר איבוד מידע למינימום, הוא גיבוי כל בתדירות גבוהה ככל האפשר. ככל שתגבה יותר, תאבד פחות במקרה של אסון.

שחזור מידע מהיר

גיבוי מידע אינו אפקטיבי אם אינך יכול לשחזר אותו במהירות. שירותי גיבוי טובים יכולים לדמות ואף לשמש כשרת במקרה הצורך ויכול לאחסן את הנתונים שלך במקרה של השבתה.

גיבויים מרוחקים וגיבוי בענן

אם אתה מאחסן את הכל גיבויי הנתונים שלך בתוך העסק או ברשת של החברה שלך, רוב הסיכויים שהם יימחקו ביחד עם שאר הנתונים שאתה מאחסן באותו המקום. בכך שתשאיר את הנתונים שלך מגובים בענן תשיג 2 דברים: א. תגן עליהם מאסונות טבע שמסכנים את התשתית הפיזית שלך.
ב. תוכל לשחזר את הגיבויים במקרה של אסון במהירות מכל מקום בעולם.

עוד לא דאגתם לשירותי גיבוי אמינים לעסק? רוצים לישון בלילה בשקט? צרו קשר וקבלו הצעת מחיר משתלמת לגיבוי מקומי וגיבוי ענן אמין וחזק.  לפרטים חייגו: 058-444-4949.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH