תוכן העניינים

המחשב שלנו מלווה אותנו יום יום במשך שנים, אנו עובדים באמצעותו, צורכים תרבות ובידור, מתקשרים עם חברים ומשפחה, לומדים ועוד דברים רבים אחרים. לכן קניית מחשב חדש שישמש אותכם ביום יום צריכה להיות מושכלת וכדאי להתייעץ עם המומחים. אנו בסיבים משווקים מורשים של כל יצרניות המחשבים הניידים והלפטופים הטובים בעולם ואנו שמחים לייעץ לכם במאמר זה על סמך הניסיון שלנו.

עומדים בפני רכישת מחשב חדש? פנו אלינו או השאירו פרטים בטופס למטה לקבלת הצעת מחיר משתלמת. אצלנו בסיבים לא רק תקבלו מחיר אלא גם שירות והתאמת המחשב לצרכים שלכם בידיוק.

אז מוכנים להתחיל בחיפוש אחר המחשב החדש? עם כל כך הרבה מכשירים חדשים בשוק ועוד כמה שבדרך זה נהפך להיות אתגר להבין מה חשוב באמת ואיך נדע איזה מחשב מתאים לנו, לפני שקונים אותו ומתאכזבים.

אולי יעניין אותך: טכנאי מחשבים בחיפה עד הבית

קניית מחשב נייד טיפים ומאפיינים חשובים

גודל

אחת התכונות הטובות והחשובות ביותר של המחשב נייד היא יכולתו להיות נייד , להחליק את המחשב לתוך תיק ולטייל איתו בארץ או בעולם.

אם גם לך חשובה הניידות של המחשב והיכולת לקחת אותו לכל מקום בנוחות וקלות אז כדי לשים לב לשני דברים חשובים, הראשון גודל המסך והשני משקל המחשב הנייד.

ככל שהמסך קטן יותר בדרך כלל גם המשקל יהיה קטן יותר .

דגמי Ultrabooks מעוצבים עם גודל מסך קטן ועיצוב דק וקל משקל , לכן אם המשקל חשוב לך Ultrabook יכול להתאים. בדרך כלל גודל הסטנדרטי למחשב נייד הוא 15.6 אינץ' שלהערכתי הוא נוח מאוד. אם רוצים מחשב קל יותר ונייד יותר בדרך כלל אני ממליץ על 14 אינץ' או 13.3 אינץ' אך עם זאת ההחלטה היא אינדיוידואלית ותלויה בכל לקוח.

זיכרון פנימי RAM

RAM – זיכרון הפנימי של המחשב הוא המפתח לביצועים של המחשב , במיוחד אם אתה עובד בכמה תוכנות בו זמנית או סתם פותח בו זמנית הרבה חלונות בדפדפן האינטרנט וכדומה (מולטי טסקינג) במחשב.

כמה שיש יותר זיכרון ככה המחשב יעבוד בצורה מהירה יותר.

כיום אנו ממליצים למחפשים מחשב בעיקר לביצועים ועבודה נחפש מחשב עם לפחות 16 גיגה ראם מסוג DDR4 ומעלה.

איכות של מסך מחשב נייד

אם אתם מתכננים לעבוד הרבה שעות מול המחשב, העיניים שלכם חשובות ולכן חשוב לשים לב לסוג המסך והמפרט הטכני שלו. אני ממליץ על מסכים עם רזולוצייה FULL HD לפחות! ופאנל מסך מסוג IPS. פאנלים מסוג אחר בדרך כלל מבריקים וגורמים להשתקפות האור, אני אישית פחות אוהב וזה מפריע לי נורא.

שימו לב במחשבים ניידים עם מסך מגע יש מסך מבריק בדרך כלל בעקבות שכבת הטאץ'.

 

חיי סוללה

אם הניידות חשובה לך , חיי הסוללה הם דבר שכדאי לשקול .

מציאות חיי הסוללה של מחשב נייד לרוב שונה בתכלית ממה שכתוב על הקופסה .

משתנים כגון בהירות המסך וסוגי התכונות שאתה מפעיל ישפיעו על משך הסוללה.

במקום להתמקד במספר השעות שהיצרן מצטט , תסתכל על דירוג הסוללה בשעות וואט או מיליאמפר-שעה .

ככל שהמספר גדול יותר כך הסוללה תחזיק יותר זמן.

מעבד

חשבו על המעבד כ-♥ של המחשב הנייד, אנו בסיבים בדרך כלל עובדים עם מעבדים מבוססי אינטל לכן נכתוב עליהם, בגדול יש שלושה סקטורים עיקריים(יש יותר אך לא נסבך) מעבדי I3 , מעבדי I5 , ומעבדי I7.

 

נוכל למצוא מעבד i3 במחשבים ניידים ברמת מתחילים (הבסיסים)

מעבדי i5 נמצא ברוב המחשבים הניידים הבינונים

ומעבדי i7 במחשבים נידיים מתקדמים יותר.

i7 אולי מציע את הביצועים הטובים ביותר אך הוא עלול לגרום ללא מעט חום לבצבץ מתחת למחשב , וצריכת סוללה חזקה. בפועל עבור חלק מהפעולות והעבודות לפעמים מעבד מסוג I5 יכול לבצע את העבודה אף טוב יותר מI7. לכן כדאי להתייעץ עם איש מכירות של חברת סיבים שידע להתאים לך את המחשב המושלם עבורך!

 

איחסון

לא רק שתצטרך לשקול את כמות האחסון , אלא גם את סוג האחסון.

בעבר כונני הדיסק קשיח היו המועדפים ביותר .

כשהחלו עם האופנה של המחשבים הקלים והדקים יותר , הכוננים הקשיחים איבוד מהפופולריות שלהם.

במקום זאת , בעלי מחשבים ניידים רבים בוחרים בכונני SSD שהם מהירים יותר , שקטים יותר.

עם זאת מאז הטכנולוגיה התקדמה עוד הרבה ויש סוגים שונים של SSD החל מתצורת 2.5 אינץ' , M2 או SSD שרץ על קווי המידע של המעבד Pcie NVME. לכל אחד יתרונות וחסרונות.

 

חיבורים

USB-C ו USB 3.0 , חייב להיות בכל מחשב חדש אם ברצונך לחבר ולהשתמש בהתקנים חיצונים כגון כוננים קשיחים חיצוניים ,חלק מהמחשבים הניידים החדשים לא כוללים חיבור זה זכור זאת לפני שתמשיך לרכוש .

כיום אנו ממליצים גם לוודא שהמחשב תומך בthunderbolt בכניסות הTYPE C שלו.

אחריות

חשוב לשים לב מה תקופת האחריות, מי מספק את האחריות, האם ניתן להרחיב אותה ועוד.

אנו בסיבים מוסמכים לייעץ ולעזור לך במסע לבחירת המחשב נייד או הנייח החדש שלך לפי הצריכים והתקציב שתרצה להשקיע. לפרטים צור קשר עכשיו: 058-444-4949.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH