תוכן העניינים

איך לדעת אם המחשב נגוע בוירוס?

סימנים נפוצים של וירוסים או נוזקות הם קפיצת חלונות לא רצויים, פעילות איטית, קבצים לא נפתחים וקריסות מחשב בלתי צפויות. טכנאי מקצועי בדרך כלל יזהה מיד קיום של וירוס במחשב שלך! תן לאחד הטכנאים המוסמכים שלנו לבדוק ולהיפטר מכל וירוס, תוכנת ריגול או נוזקה שיכולה לסכן את המחשב שלך.

עלות השירות משתנה לפי סוג הוירוס וזמן העבודה על המחשב שלך, השירות זמין בתמיכה מרחוק, אצלנו במשרד או אצלך בבית ואו בעסק.

התהליך לטיפול במחשב הנגוע בוירוס

אופן הפעולה הוא פשוט ונקודתי. אנחנו סורקים את המחשב שלך לוירוסים, תוכנות ריגול או נוזקה, ישנם סוגים רבים של וירוסים . אנו משתמשים בכלי אבטחה מקצועיים ומעודכנים ובסיום בודקים שהחומרה שלך עובדת כראוי.

אם אנחנו מוצאים שהמחשב שלך נגוע, אנחנו נסיר את הוירוס וניתן המלצות בשביל להקטין את הסיכוי שלך ליפול קורבן לוירוס כזה בעתיד. בסיום העבודה נדאג לעדכון גירסאות לכל התוכנות ועדכוני אבטחה על מנת להיות מוגן ברשת האינטרנט.

ניקוי וירוסים לכל מחשב

אנחנו מספקים שירות לכל חברות המחשבים. שירות מורשה לApple, Dell, HP, ASUS, Acer, Lenovo,Toshiba ועוד.

רוב התיקונים מתבצעים בתוך הבית או במשרדים שלנו כך שהתיקונים מהירים יותר והנתונים בטוחים יותר. כל הטכנאים מורשים על ידי הספק  ובעלי תעודת הסמכה בתחומי המחשוב השונים.

מה זה וירוס?

וירוס הוא תוכנה זדונית שמטרתה לפגוע במחשב שלך ולפעמים לגנוב מידע אישי. הסוגים הנפוצים ביותר של נוזקות הן וירוסים, תוכנות ריגול וכופרה.

מה ההבדל בין וירוס, תוכנת ריגול וכופרה?

המטרה של וירוס יכולה להיות מספר דברים שונים. בדרך כלל, לעבור ממחשב למחשב ולהגיע למספר מקסימאלי של מחשבים. דוגמה טובה היא אימייל שמפיץ את עצמו. כאשר אדם לוחץ על הלינק באימייל, הם חושפים את עצמם לוירוס. חלק מהוירוסים מוחקים קבצים חשובים, בזמן שאחרים תוקפים את פעילות המחשב.

תוכנת ריגול היא גם נוזקה, אך מטרתה לעקוב אחרי פעילות המחשב ולנסות להעביר אותך לאתרים זדוניים. כופרה היא הנוזקה הכי פולשנית. התוכנה ניגשת למידע רגיש, ואז מבקשת כופר כדי שתקבל אותם בחזרה. אנחנו ממליצים על פירמוט הכונן שמודבק בכופרה, למרות שיש אפשרויות נוספות.

איך אני יודע אם יש לי נוזקה?

סימפטומים שכיחים של וירוסים, נוזקות, תוכנות ריגול וכופרה הם פעילות איטית, עיכוב באתחול, כיבוי רנדומאלי, חלונות קופצים ופעילות כונן חשודה. אם אתה חושב שיש לך וירוס, תביא את המחשב לאחד מהטכנאים המוסמכים שלנו בשביל לבדוק ולהסיר את הנוזקה.

עד כמה נפוץ לקבל וירוס או נוזקה?

נפוץ מאוד! אם אתה אחד מהמחשבים ממליוני המחשבים שמקבלים וירוסים כל שנה, דע כי יש פתרונות בשביל לעזור לך. אנחנו מבצעים אלפי בדיקות והסרות וירוסים כל שנה ואנחנו מעודכנים על כל נוזקה שקיימת.

הנתונים שלי יהיו בטוחים?

אנחנו תמיד ממליצים לגבות את המידע שלך. בזמן שוירוסים ותוכנות ריגול תוקפות מידע ספציפי, זה יתן לך נקודת התחלה לתיקון. קיימים מקרים, נצטרך למחוק את הכונן בשביל לוודא שהוירוס לא במערכת, אבל אם המידע מגובה, אנחנו יכולים להעביר את המידע למחשב הנקי שלך ותוכל להמשיך להשתמש בהם.

איך אני מונע מכך לקרות שוב?

הדרך הטובה ביותר לתקן וירוס הוא למנוע הידבקות מההתחלה. ישנם מספר תוכנות אנטיוירוס בשוק שיעזרו לך להגן על המחשב שלך. אנחנו נשמח לייעץ לך, אך ללא קשר לאנטיוירוס שתבחר, קריטי לוודא שהתוכנה לא פגת תוקף והאנטיוירוס מעודכן. נוזקות חדשות מפותחות כל יום, ולהיות עם הגנה זו הדרך הטובה ביותר.

בנוסף לתוכנת אנטיוירוס, ישנם הרגלים שיעזרו לך להימנע מהתקפות. אם אתר, אימייל, פוסט ברשת חברתית או לינק נראים חשודים (שפה שבורה, קול שונה ועוד) לא כדאי להקליק עליהם. אל תפתח אימיילים וקבצים מצורפים, ואל תקליק על לינקים ממקורות לא מוכרים. חלק מההתקפות נראות כאילו באות ממקור בעל מוניטין, אבל תסתכל על כתובת המייל של השולח. בדרך כלל, אות אחת תבדיל מכתיבה נכונה.

 

זקוקים לניקוי וירוס למחשב? צרו קשר עם טכנאי מחשבים

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH