תוכן העניינים

מסעדות ובארים רבים מועדים לגניבות, התנהגות לא הולמת ופעילות עבריינית, בידיוק כמו בהרבה סוגי עסקים אחרים. מצלמות אבטחה לא רק מרתיעים ומרסנים פשע הם גם עשויים להבטיח לבעלי העסק שהעובדים שלהם מקפידים על ההוראות ועל התנהגות ראויה ללקוחות.

התקנת מערכת מצלמות אבטחה מאפשרת לבעלי עסקים לפקח ולצפות בעסק שלהם מבלי להמצא פיזית ברחבי העסק. אז מה מצלמות האבטחה המומלצות ביותר למסעדות ובארים?
במאמר נעסוק בשאלה לתשובה זאת.

לקבל פרטים צרו איתנו קשר
* 15% הנחה למזמינים דרך האתר

למה להתקין מצלמות אבטחה במסעדות ובארים?

ראשית, מצלמות אבטחה הינם חובה בדרישות המשטרה עבור קבלת או חידוש רישיון עסק ואם לא די בכך אז ישנן סיבות נוספות להלן.

הסיבה העיקרית היא למנוע גניבות – גניבות מהעובדים של המקום וגניבות מלקוחות.

לקוחות מפוקפקים וגנבים ירתעו ברוב המקרים מלגנוב בעסק שמוצבות בו מצלמות אבטחה, לא עוד לקוחות שמזמינים, אוכלים ובורחים מבלי לשלם!

בנוסף מצלמות האבטחה מנמיכות מקרים ותקריות של מכות ואלימות בגלל הפחד של העבריין שמודע לכך שהקלטה של מערכת מצלמות האבטחה תהווה ראיה מרכזית והוא עלול להסתבך עם רשויות החוק ואף להיות מורשע.

מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור מעניקות לך יכולת לסקור אירועים כמו חבלה גופנית, עבריינות ועוד ואתה כבעל עסק יכול להיות רגוע. אם לא די בכך, מצלמות האבטחה יעזרו לך וישמשו ראייה אמיתית במקרה ביטוחי, לדוגמא תביעה לפיצויים בעקבות נפילה \ פציעה של עובד או לקוח.

איפה להתקין מצלמות?

חשוב לשקול מיקומים נאותים כדי להתקין מצלמות אבטחה עבור כיסוי אופטימלי של העסק. כמובן מיקום חשוב מאוד וראשוני הוא בכניסה ויציאות של המסעדה. זה יאפשר לך לצלם ולדעת מי בא  ומי עוזב את העסק שלך.

כמו כן, תרצה להתקין מצלמות באזור האוכל/בר אשר צריך לכסות את רוב הרחבה. זה מאפשר לך ללכוד לקוחות שעשויים לנסות לצאת מהעסק החוצה מבלי לשלם וגם מכסה את האזור שבו תאונות או קרבות אלימות צפויים להתרחש. במידה ויש רחבת ריקודים נכסה אותה גם כן על ידי הצבת מצלמות.

התקנת מצלמות אבטחה

נוסף על כך, התקנת מצלמות אבטחה במטבח תעזור לך לפקח על בטיחות של מתקנים בעסק, וגם עמידה בתנאי נקיון וכללים לפי דרישות משרד הבריאות.

כמו כן תוכל לנטר את העובדים שלך ולדעת האם הם פועלים בצורה לא רצויה כשאתה לא בסביבת העסק.

ייתכן שתרצה לצלם גם כספות, וקופות עם כסף מזומן שכן הם "מקום חם"  שבו מתרחשות גניבות ולא רק לפעמים אי הבנות ובלבול.

לבסוף, כדאי להתקין מצלמות מחוץ למיקום העסק כדי לכסות מגרשי חניה וחצר העסק. מגרשי חניה הינם רגישים מאוד לפעילות פלילית, כגון ונדליזם ברכב, גניבות ושוד. התקנת מצלמות בחוץ יסייעו להרתיע פושעים מלהשתמש בעסק שלך כ"קרקע לציד" ושמור על הלקוחות שלך.

אילו סוגי מצלמות או תכונות?

חשוב לבחור מצלמות מהסוג המתאים , כך שיאפשרו כיסוי אופטימלי ואיכות הקלטה גבוהה.

למצלמות בדרך כלל אנו נרצה מצלמות קטנות ומעוצבות, עדיף שלא ירגישו אותם כי לקוחות רבים מעדיפים להרגיש חוויה דיסקרטית ולא אוהבים פלישה לפרטיות שלהם. אנו ממליצים להתקין מצלמות כיפה קטנות וקומפקטיות עם רזולוציה גבוהה לפי תנאי השטח כמובן.

חשוב מכך, עלינו לבחור מצלמות אבטחה מתקדמות עם אפשרויות לצפיה בחושך ותנאי תאורה משתנים בשילוב עם חיישן טווח דינמי רחב. ניתן להשתמש במצלמות אבטחה IP או במצלמות אבטחה אנולוגיות בפורמט AHD\CVI\TVI וכדומה.

מה עוד צריך לקחת בחשבון?

עכשיו כשאתם יודעים איזה מצלמות אתם צריכים ואיפה כדאי למקם אותם, צריך למנות את מספר המצלמות ולהתאים לה מערכת הקלטה מקצועית. מערכת ההקלטה היא ה"מוח" של המערכת כל המידע מתנקז אליה ונשמר בתוכה.

יש לבחור מערכת שתומכת בגודל הזכרון שדרוש כדי שההקלטה תתאפשר לפחות שבועיים אחורה באיכות גבוהה. המערכת צריכה לתמוך גם כן בכמות המצלמות שאנו עומדים להתקין וברזולוציה שלהם.

מצלמות אבטחה כולל התקנה

מצלמות אבטחה כולל התקנה

אם אתם מחפשים לשדרג או להתקין מערכת מצלמות אבטחה, צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר מצויינת. אנו בסיבים מתמחים במערכות האבטחה על כל הרבדים – יש לנו אנשי מכירות מנוסים, טכנאים ומתקינים מקצועים שישמחו לתת שירות מעולה!

אנו בסיבים תשתיות תקשורת יכולים להוביל אותכם יד ביד בתהליך של התקנת מערכת מצלמות אבטחה תוך כדי סקירת האתר, וייעוץ מקצועי על ידי יועץ האבטחה שלנו בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר במחיר המשתלם ביותר.

Facebook
WhatsApp
מייל
הדפס
Picture of רפאלוב מאיר
רפאלוב מאיר

מאיר MCSA מוסמך Microsoft לניהול רשתות ושרתים, מומחה להנדסת רשתות ותקשורת בעל הסמכות נרחבות בתחומי המחשוב, תשתיות תקשורת ואבטחת מידע. חי ונושם בקרים ואלקטרוניקה, מתכנן מערכות אבטחה ופרוטוקולי תקשורת וחולם סיבים אופטיים. תמיד שמח לעזור ולתת שירות.

חייג 058-444-4949
אולי יעניין אותך גם:
© כל הזכויות שמורות לסיבים תשתיות תקשורת
DIGITAL SOLUTIONS BY KIRYATECH